Polecane posty

banar1    0

Witam wszystkich,

mam problem z załączaniem przedniego napędu w Same silver 95. Gdy ciągnik ma zimny olej to przedni napęd włącza sie bez problemu za każdym razem, ale gdy już troche pojeżdże i olej troche się zagrzeje to przeni napęd nie chce się włączyć, dodam że włączanie mam w guziku na elektrozaworze. Proszę o porade co może być przyczyną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez KrystianPodgrski
      Witam! Mam problem z przednim napędem w mojej 311. Kupiłem ją jakieś 4 miesiące temu i już wtedy przód nie działał. Po rozebraniu przystawki zdiagnozowałem ,że to tarczki. Zamówiłem wymieniłem ale coś mi tam i tak nie pasowało, ale tak złożyłem. Wyregulowałem te cięgienko tak aby było tak mocno rozkręcone by dało rady zaciągnąć wajchę załączania przedniego napędu. Tak zostawiłem, naprawdę ciężko się ja załączało, myślałem że będzie to bardzo dobrze. Przy orce wydawało mi się że działa dobrze, ale  wydawało się gdy dostał większy opór zaczyna śmierdzieć z przystawki i strasznie się ona nagrzewa. Miał ktoś problem z przednim napędem albo ma może schemat, może czegoś brakuje w przystawce tam... Pozdrawiam i w załączniku dodaje zdjęcie mojej 311. 

    • Przez jarecek92
      Witam, udostępniam plik do Excela gdzie wpisując dane odnośnie przełożeń w moście w zwolnicach itp. mamy możliwość, oszacowanie jakich potrzebujemy zębatek do przystawki, aby zgrać przód z tyłem. Ważne jest to że musimy mierzyć rzeczywisty obwód toczony <wpisując odległość od środka osi koła do podłoża ,a obciążonym kole!, zawsze ona ma pare cm mniej niż koło wiszące w powietrzu. Co do kwestii przeciwnych obrotów: można obrócić dyfer, można obrócić pochwę mostu właściwości  przenoszenia momentu się nie zmienią, byle by odwracając cały most zostawić oryginalnie  zwrotnice
       
      Plik ma podłożone dane dla c360, mostu robura, oraz opon kół 14,9/28 i 11,2/20. 
       
       
      Plik mojego autorstwa, trochę nad nim posiedziałem by sprawdzić poprawność w obie strony, więc używać tylko na własny użytek!!! 
      Plik jest na tyle przedstawiony że chyba nie wymaga dodatkowych objaśnień, ale jeżeli ktoś jest na prawdę toporny z myśleniem, to pisać w temacie przedniego napędu do c360!!! tego tematu nie zaśmiecać.
       
       
      Moderatora proszę o przypięcie i jednocześnie zablokowanie tematu bez możliwości pisania w nim dodatkowych postów. 
       
       
      LINK: http://chomikuj.pl/jajek92/sprawy+techniczne/Dob*c3*b3r+z*c4*99batki+reduktora,5759701308.xls
    • Przez Kamil0012
      Witam. Od miesiąca posiadam Ciągnik jak w tytule. Borykam się problemem mygajacej kontrolki ciśnienia oleju silnikowego. Gdy przekręcam kluczyk palą się kontrolki : ciśnienia  silnika. ciśnienia oleju w skrzyni, świecy płomieniowej(chyba), przedniego napędu, dalej przekręcam kluczyk odpalam silnik wszystkie kontrolki gasną po ok 3 sekundach słychać sygnał dzwiękowy pi...pi i zaczyna migać kontrolka ciśnienia oleju silnika w trybie:  oo..... lub .... ciężko to określić. Jak ja wykasować? co może być uszkodzone? co sprawdzić? Dodam że czujnik ciśnienia oleju  silnika na rurce od turbiny-nowy, czujnik temperatury oleju silnika-nowy, filtr oleju-nowy, poziom oleju jest OK. Koledzy podpowiedzcie co to może być? Jest to niepokojące z uwagi że to kontrolka ciśnienia oleju silnika,a zaraz trzeba w pole ruszyć. Niestety jak narazie nie stać mnie na fachową pomoc.
    • Przez Trefuen
      Witam,
       
      Posiadam Agrotrona 6.00s. Poprzedni właściciel podłączył przedni napęd w ten sposób że elektrozawór jest podłączony z akumulatorem i włącznikiem (na krótko) mimo to przedni napęd nie działa. Ktoś może znać przyczynę takiego stanu rzeczy i z jakiego powodu zostało to podłączone właśnie w ten sposób.
       
      Dzięki za odpowiedź.
       
       
    • Przez areczek00095
      Cześć koledzy. Mam problem bo w moim Silverze pocil się blok pod cylindrami ale delikatnie a dzisiaj robiłem z ladowaczem, rozgrzal się i zaczęło już ładnie lecieć. Nie bardzo wiem skąd się to ciśnie bo cylindry są suche, nie widać żeby coś się na nich paliło. Druga sprawa to regulacja ciśnienia na wejściach. Tura mam wpietego w wyjścia i trochę za wolno chodzi jak dla mnie, nie bardzo wiem jak zwiększyć ciśnienia na wejściach, a może ma ktoś wpietego to bezpośrednio w pompę, to chętnie bym zobaczył jak i też pokombinowal. Poniżej kilka zdjęć odnośnie tematu.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.