Skocz do zawartości
areczek00095

Silver 100.4 wyciek przy cylindrach

Polecane posty

Cześć koledzy. Mam problem bo w moim Silverze pocil się blok pod cylindrami ale delikatnie a dzisiaj robiłem z ladowaczem, rozgrzal się i zaczęło już ładnie lecieć. Nie bardzo wiem skąd się to ciśnie bo cylindry są suche, nie widać żeby coś się na nich paliło. Druga sprawa to regulacja ciśnienia na wejściach. Tura mam wpietego w wyjścia i trochę za wolno chodzi jak dla mnie, nie bardzo wiem jak zwiększyć ciśnienia na wejściach, a może ma ktoś wpietego to bezpośrednio w pompę, to chętnie bym zobaczył jak i też pokombinowal. Poniżej kilka zdjęć odnośnie tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    360

po pierwsze te linki do zdjęć nie działają po drugie sprawdz odpowietrzenie skrzyni korbowej, odmy  czy nie jest zatkana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam zdjęcie z telefonu i coś nie czyta. Możliwe żeby przez zalana odme się tak rozszczelnil?

post-125022-0-45791000-1496604068_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

witejus    360

chyba przez zatkaną a nie zalaną , jest możliwe a poza tym  z drugiej strony cylindrów może być przeciek i dmuchawa rozdmuchuje olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

temu poceniu winne są uszczelki cylindra


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

temu poceniu winne są uszczelki cylindra

 

Ale możliwe żeby tak se poszły uszczelki pod każdym cylindrem? Bo to spod cylindra prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

możliwe to są oringi gumowe z czasem twardnieją


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

możliwe to są oringi gumowe z czasem twardnieją

Znasz może numer tych oringow? Bo nie mogę znaleźć katalogu nigdzie. I automatycznie uszczelka pod głowicą będzie potrzebna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzwon do agroplusa tam ci sprzedadzą


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

A bierze olej bądź jakiś inny problem występuje?


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Delikatnie olej znika tylko nie wiem czy to ze wzgledu na przecieki czy to po prostu spala. Trochę widać niebieskie spaliny na zimnym ale nie jest źle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ściągnij pierścienie z tłoka wsadź w cylinder i będzie po zamkach widać czy wymieniać czy  nie ile godzin ma?


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez dzarjan8111
      Proszę o pomoc, wyciek z przedniego mostu na krzyżak po prawej stronie. jak sie do tego zabrac? 
    • Przez Darknes2243
      Planuje remont silnika, ale nie wiem co konkretnie się dzieje mojemu władziowi. Otóż w trakcie wiosennego rozruchu, wyszło na jaw, że stracił całkowicie moc. A po dodaniu gazu, coś zaczęło stukać w silniku, i zaczął się grzać. Ktoś może mi doradzić co może być powodem? 
    • Przez Zmudicia
      Witam mam problem z wyciekiem który ostatnio mi się pojawił. Cieknie z prawej strony skrzyni nad filtrem od hydrauliki. doczytałem że jest to zawór hamulca przyczepy dodam że cieknie spod plastikowej zaślepki. Czy ktoś miał taki problem i pomógł by mi to rozwiązać?
    • Przez Krol295
      Witam w moim ursusie 912 olej silnikowy wylatuje bagnetem co moze byc nie tak?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.