Skocz do zawartości
areczek00095

Silver 100.4 wyciek przy cylindrach

Polecane posty

Cześć koledzy. Mam problem bo w moim Silverze pocil się blok pod cylindrami ale delikatnie a dzisiaj robiłem z ladowaczem, rozgrzal się i zaczęło już ładnie lecieć. Nie bardzo wiem skąd się to ciśnie bo cylindry są suche, nie widać żeby coś się na nich paliło. Druga sprawa to regulacja ciśnienia na wejściach. Tura mam wpietego w wyjścia i trochę za wolno chodzi jak dla mnie, nie bardzo wiem jak zwiększyć ciśnienia na wejściach, a może ma ktoś wpietego to bezpośrednio w pompę, to chętnie bym zobaczył jak i też pokombinowal. Poniżej kilka zdjęć odnośnie tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    159

po pierwsze te linki do zdjęć nie działają po drugie sprawdz odpowietrzenie skrzyni korbowej, odmy  czy nie jest zatkana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

witejus    159

chyba przez zatkaną a nie zalaną , jest możliwe a poza tym  z drugiej strony cylindrów może być przeciek i dmuchawa rozdmuchuje olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

temu poceniu winne są uszczelki cylindra


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

temu poceniu winne są uszczelki cylindra

 

Ale możliwe żeby tak se poszły uszczelki pod każdym cylindrem? Bo to spod cylindra prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

możliwe to są oringi gumowe z czasem twardnieją


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

możliwe to są oringi gumowe z czasem twardnieją

Znasz może numer tych oringow? Bo nie mogę znaleźć katalogu nigdzie. I automatycznie uszczelka pod głowicą będzie potrzebna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzwon do agroplusa tam ci sprzedadzą


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    243

A bierze olej bądź jakiś inny problem występuje?


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Delikatnie olej znika tylko nie wiem czy to ze wzgledu na przecieki czy to po prostu spala. Trochę widać niebieskie spaliny na zimnym ale nie jest źle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ściągnij pierścienie z tłoka wsadź w cylinder i będzie po zamkach widać czy wymieniać czy  nie ile godzin ma?


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kadman
      tak jak w temacie czy ktoś z was miał taki problem jak to naprawić i jaki olej wlać z góry dzięki

    • Przez silny84
      Witam. Mam problem z ciągnikiem mf 6130. Ciągnik nie pali, tak jakby został odcięty dopływ paliwa. Kręcę rozrusznikiem aż akumulatory mi się wyczerpią, a on nie reaguje. Z tłumika nie widać żadnych oznak spalin. Bezpieczniki w kabinie wszystkie są ok. Z kontrolkami wszystko też jest w porządku. Proszę o pomoc.
    • Przez dany1234
      Witam wszystkich czy mógłby mi ktoś napisać jak zlikwidować wyciek w przednim napędzie cieknie od strony wału napędowego mf 3060 z góry dziękóje
    • Przez crystal169
      Witam, mam taki problem od jakiegoś czasu, a chodzi o wyciekający olej podczas jazdy z większą prędkością przez pewien czas lub podczas jazdy w polu z jakimiś maszynami, najlepiej widoć to po zatrzymaniu przez następne jakieś 15 min, olej wycieka przez śrubę odpowietrzającą, niezależnie czy jest włączony przedni napęd czy nie.
      Ciągnik miał robiony na wiosnę remont skrzyni lecz wyciek był też przed remontem , wtedy przypuszczalną przyczyną była uszkodzona skrzynia. Niestety po remoncie dalej ten problem jest. Sprawdzany był poziom oleju w skrzyni bo jednak te węże się łączą z tą ośką. Niestey również przy poziomie naprawdę minimalnym wyciek oleju był. Dodam , że olej z tej ośki był spuszczony za pierwszym razem kiedy wyciek był. Ale potem sam się napełnił spowrotem po nie za długiej jeździe. Niestety nie wiem już co i jak można z tym zrobić. Ciągnik to Crystal 169 ale jest to identyczne rozwiazanie co w ursusach , na przykład 1634.
      Proszę o pomoc. Jest to uciążliwe ponieważ po zatrzymaniu tego oleju jeszcze trochę ucieka.



    • Przez jaszczur2008
      Witam.
      Mam problem z MF 3125.
      Caly czas kopci.
      Oleju niebierze, turbina sucha, wtryski po regeneracji, odpala bardzo ladnie, ma moc, delkiatnie leci powietrze z odmy.
      Niewiem czy ma cos wspolnego ale niemam tej puszki co mierzy spalanie.
×