Skocz do zawartości
areczek00095

Silver 100.4 wyciek przy cylindrach

Polecane posty

Cześć koledzy. Mam problem bo w moim Silverze pocil się blok pod cylindrami ale delikatnie a dzisiaj robiłem z ladowaczem, rozgrzal się i zaczęło już ładnie lecieć. Nie bardzo wiem skąd się to ciśnie bo cylindry są suche, nie widać żeby coś się na nich paliło. Druga sprawa to regulacja ciśnienia na wejściach. Tura mam wpietego w wyjścia i trochę za wolno chodzi jak dla mnie, nie bardzo wiem jak zwiększyć ciśnienia na wejściach, a może ma ktoś wpietego to bezpośrednio w pompę, to chętnie bym zobaczył jak i też pokombinowal. Poniżej kilka zdjęć odnośnie tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    276

po pierwsze te linki do zdjęć nie działają po drugie sprawdz odpowietrzenie skrzyni korbowej, odmy  czy nie jest zatkana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

witejus    276

chyba przez zatkaną a nie zalaną , jest możliwe a poza tym  z drugiej strony cylindrów może być przeciek i dmuchawa rozdmuchuje olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

temu poceniu winne są uszczelki cylindra


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

temu poceniu winne są uszczelki cylindra

 

Ale możliwe żeby tak se poszły uszczelki pod każdym cylindrem? Bo to spod cylindra prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

możliwe to są oringi gumowe z czasem twardnieją


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

możliwe to są oringi gumowe z czasem twardnieją

Znasz może numer tych oringow? Bo nie mogę znaleźć katalogu nigdzie. I automatycznie uszczelka pod głowicą będzie potrzebna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzwon do agroplusa tam ci sprzedadzą


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    341

A bierze olej bądź jakiś inny problem występuje?


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Delikatnie olej znika tylko nie wiem czy to ze wzgledu na przecieki czy to po prostu spala. Trochę widać niebieskie spaliny na zimnym ale nie jest źle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ściągnij pierścienie z tłoka wsadź w cylinder i będzie po zamkach widać czy wymieniać czy  nie ile godzin ma?


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ursusowski289
      Witam, kupiłem wózek widłowy bułgar i rozebrałem go na części, a ponieważ nie dawno zapomniałem spuścić wodę z mojego ursusa 255 silnik szlak trafił
      Więc chciałem założyć silnik od bułgara, ale niektórzy mówią że nie pasuje, chociaż oby dwa to silniki 3P.
      Więc pytam się od razu żeby potem  nie potrzebnie nie rozkręcać.
      Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez zyzek
      Zauważyłem, że w chłodnicy ubywa płynu chłodzącego. Niestety oleju najprawdopodobniej przybywa, ponieważ na miarce jest obecnie ponad górną kreską.
      Zweryfikuję to jeszcze dokładnie w ciągu kilku dni.
      Orientuje się ktoś może, gdzie najczęściej następuje wyciek w celtisach. Od czego zacząć sprawdzanie?
      Silnik pracuje równo, nie kopci i ma dużo siły.
       
      @update
      Na szczęście oleju nie przybywa.
    • Przez Axd529
      Witam,zrobiłem remont silnika Ursusa c360 i założyłem termostat,chciałbym się dowiedzieć przy jakiej temperaturze się otwiera żeby woda krążyła w chłodnicy.
      Obecnie ciągnik w sobotę pracował na biegu jałowym bo jest na dotarciu 2 godziny i się nie otwożył chłodnica była u góry ciepła na dole zimna dodam że zalany płynem.
    • Przez V12
      Witam
      Czy po demontarzu ramion da sie wymienić uszczelniacz zaznaczony strzałką i czy to coś pomoże ?? JEst tam jeszcze oring ale pewnie w ten sposób sie go nie wymieni 
      Mam od dawna tam upierdliwy wyciek , który wystepuje tylko jak uzywam podnośnika 
       

    • Przez MIERZANIN
      Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych tym tematem. Jak w tytule zastanawiam sie czy zmiana silnika w białoruśce jest mozliwa bez większych kombinacji. Dysponuje takim traktorem i byl pomysl by go sprzedac na złom ale jesli dalo by sie z niego jeszcze cos wykrzesać to przydał by sie do prac podwórkowych. Myslalem o silniku od Mtz lub jakimś perkinsie niewiem czy udał by sie taki przeszczep jesli ktoś ma jakies doswiadczenie w tym temacie bardzo proszę o pomoc z góry dziękuję i zapraszam do dyskusji.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.