Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pykanie kolego nie jest z winy słabego aku tylko rdzen we właczniku klinuje sie pod wpływem niskiej temp otoczenia. Pomaga rozebranie i wyczyszenie rdzenia i cewki oraz wyczyszczenie zarazem styków gównych włacznika.

 

Żeby spać spokojnie to kup 10 litów płynu i zalej i będziesz spać spokojnie.A tak do rzeczy to 10 minut nic mu nie zrobi. :D

 

No napewno bedzie spał spokojnie... a ty chyba bedziesz przyjezdzał do niego pchac jego 60 przy - 17.

Opublikowano (edytowane)

to ja juz widze twoj stan swiec zarowych elektryki i ustawienia nieszczenego kata wyprzedzenia wtrysku jak i samych wtrysków:( 60 nie ma szans do władka w odaplaniu zimowym. W 60 nie ma swiecy zarowej w 3p juz jest

Edytowane przez t25aaa
Opublikowano (edytowane)

Bez wspomagacz żaden diesel w zimie lekko nie pali. Więc w czym problem?

Podgrzany kolektor dolotowy dosłownie byle czym w c-360 powoduje że pali od pierwszego cylindra który ma sprężanie. W czym macie problem?

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano (edytowane)

A ty seweryn jak wspomagasz rozruch masz mtz i 60? Jak sie wie jak dbac o rozrusznik jak go zrobic zeby lekko chodził to w zupełnosci wystarcza. Ja we władku miałem orginalny co roku go czysciłem na zime wymieniałem tulejki rozbierałem czysciłem włacznik i dobrze odpalał w zime tak samo jak na szybkoobrotowym co mam teraz bo juz mi sie nie chciało co roku go rozbierac :P w garazu przy -20 po podgrzaniu swieca zarowa odpalał za pierwszym razem

Edytowane przez t25aaa
Opublikowano (edytowane)

60-ki nie miałem tylko 4011. Podgrzewanie kolektora opolarką czy palnikiem na pr/butan załatwiało sprawę rozruchu do pierwszego obrotu wałem. W mtz-cie to samo. Sprawa dla mnie bez dyskusji. Ciepłe powietrze to sukces. Reszta mniej ważna.

W mtz-cie mam płomieniówkę z transita i grzałkę. To co robi grzała w 30 min nie zastąpi żaden inny wspomagacz. Pali jak by na polu było +20 w największe mrozy.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano (edytowane)

He he. Nie . Nie pada.

Grzałka płynu. Podgrzewa cylindry i całą głowicę. W ten sposób podwyższa temperaturę sprężonego powietrza w cylindrach do tego stopnia że " silnik myśli że to lato" Co ą dodać niedowiarkom? Jestem bojowo nastawiony. Czekam na "rękawice".

Silnik jako tako technologicznie nie różni się niczym. Dotyczą go takie same zasady jak silnik S-4003 czy pochodny.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

no bo mało daje i niszczy olej. Olej bezposrednio przy grzałce mocno sie przegrzewa i traci własciwości swoje smarne. to tak jak dac na patelnie troche oleju i właczyc gaz na max

Opublikowano (edytowane)

seweryn20

 

pewnie pamiętasz czasy gdy nie było ropy zimowej , rano patrzysz do baku a tam ropa biała , wiadro ropy na piec potem do baku a po filtrach i pompie garnek wżontku

 

Dzisiaj jak masz grzałkę w płynie to wzrasta również temperatura oleju i osprzętu silnika

Edytowane przez GoRAL1
Opublikowano

No dziś są i dodatki więc problemu nie ma. Pamiętam że na letnim w zimie 330 stawała a 4011 jak by różnicy nie było szła jak w lecie. Czemu? Ale tak było Niestety. Przez lato magazyn był po 2000 litrów. Nikt nie patrzył jakie to paliwo. Lało się i szło. A jak nie to kombinacja. Dziś da się tego uniknąć na 100%. Chyba że się zlekceważy mrozy.............

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v