Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

jednak panowie zapłon nie okazał się usterk, tylkopo ustawianiu ładnie zapalił(przypuszczam że wpływ na to miało kręcenie wałem). Poradzcie coś pali bardzo ciężko jak długo stoi, chwile nie dymi podczas zapalania, a następnie idzie biały dym, a on nie chce "załapać", bardzo ciężko mu to idzie, pompa była sprawdzana i ponoć jest wszystko ok, możliwe aby wtryski były? prosze o propozycje co mogłoby być...

i jeszcze jedno, pompka paliwa chyba do wymiany? Bo nie pcha paliwa do baku jak pompuje i ostojnika nie dopycha na maksa paliwem

Edytowane przez kundys
Opublikowano

A zapalając uruchamiasz dawkę startową? Cofasz dźwignie gazu do końca aż w pompie słychać cyknięcie. Potem normalnie dodajesz gazu.

To że nie dymi na początku to może być objaw braku paliwa, czyli cofania się go. Spróbuj przed odpaleniem przepompować ręczna pompka i dopiero kręcić.

Gorsze zapalanie zaczęło się gdy pojawiły się niższe temperatury?

Jak dymi na biało to za niska temperaturą zapłonu mieszanki, spowodowana słabą kompresją lub i wtryskami, zapowietrzeniem się.

 

Jeśli chcesz w chałupniczy sposób sprawdzić wtryski, to ustaw trochę gazu dźwignia, i kręć wałem silnika najlepiej w okienku sprzęgła.

I nasłuchuj czy słychać wtrysk paliwa.

Jeśli nic nie słychać to źle więc już możesz wykręcać i wymieniać końcówki. Jak wykręcisz jednego i podepniesz z powrotem do przewodu wysokiego ciśnienia i zakręcisz silnikiem możesz nawet zapalić i będziesz widział jaką strugę puszcza.

 

Mam pytanie jak z temperatura pracy silnika jaką osiąga? Czy ma termostat?

Opublikowano

w sumie zawsze mam do tyłu, przed odpalaniem daje troche do przodu, też mi się wydaje że sie cofie, wymienialem zaworki w pompce zasilającej. w lecie też super nie palił no ale wiadomo że lepiej jak teraz, pompowanie pompką nic nie daje, tloczek do pompowania jest nowy, ale czuć że nie pompuje tak jak ma być, ma termostat i łapie temperature na zielone czyli jakies 80stopni, teraz wiadome tak od razu nie łapie, w sumie teraz nic takiego nie robie...

Opublikowano

Wiec upewnij się przed odpaleniem czy cofając dźwignie do końca słychać w pompie cyknięcie.

A próbowałeś dać mu trochę ciepłego powietrza z opalarki suszarki? Sprawdź jak w tedy zgada.

A ten tłoczek pompki ręcznej masz z o-ringiem czy bez?

Wtryski możesz tez sprawdzić odkręcając od nich powroty. Zapalasz ciągnik i patrzysz co leci. A tylko przelew musisz jakoś na chwile przerobić, do jakiejś butelki.

Ale najlepiej sprawdź tym pierwszym sposobem.

 

Z temperatura to się pytam w celu unaocznienia sobie stanu silnika, a dokładniej pierścionków, bo przy jeździe bez termostatu i nie dogrzanym silniku pierścionki się zapiekają i wiadomo ciężko pali i biały dym.

Opublikowano

nie wiem jaki tłoczek, w kazdym razie sprezyna jest w nim na wierzchu, jak go zapalae, pompka juz pozniej pcha paliwo, ale przed długim postojem nie ma szans, jakby paliwo cofał, jak to sprawdzić? eszcze dodam, że ciągnik jak odpali równo pracuje, nawet jak go ustawie na 400 obrotów...

Opublikowano

to chyba sie nie zapowietrza jeśli pozniej juz pali normalnie...w takim razie co może byc? wtryski chyba też odpadają jeśli silnik równo pracuje na wolnych obrotach...

Opublikowano

wymieniłem wtryski, lały wszystkie końcówki, jest poprawa ale nieznaczna, gdy wcześniej ustawiałem zapłon koło zamachowe było obracane kilkanaście razy, więc i cylindry były zalane, wtedy odpalił na obrót wałem...

Opublikowano

Witam, dzisiaj odpaliłem c-360 bez wody i mam pytanie : czy po dwóch minutach chodzenia na wolnych obrotach nic się nie powinno przegrzać ?? , odpaliłem c-360 wszedł na 1200obr/min i później wyregulowałem go na wolne obroty i zgasiłem nic się nie powinno stać silnikowi ??

chcę spać spokojniej

Opublikowano (edytowane)

dzięki wielki , nawet tłumik się nie zagrzał tak więc wszystko wiem

człowiek całe życie uczy się na błędach i próbach

Edytowane przez PIOTREK44
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jasne że nic, te silniki nie tyle znoszą,

mi się zatrzymał bo nie miał prawa dalej się kręcić jak wyciekła woda, a jezdziłem z rotacyjną i był na większych obrotach, potem jak ostygł zalałem go i bucior, jezdzi dalej :P

  • Like 1
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Plus to że na rozgrzanym do granic jak by dostał strzał zimnej wody do tuleje spękają.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

pompie wodnej nic się nie stanie ja wielokrotnie jeździłem bez wody bo nie chciało mi się nalewać to zalewałem dopiero pod oborą a jak spuszczałem to zawsze wcześniej żeby w stodole było sucho

 

najlepszym rozwiązaniem jest grzałka, silnik tak się nie zużywa bo jest po podgrzaniu cały ciepły a taką grzałkę nie problem dostać, przy 30 stopniowym mrozie wystarczy podłączyć na pół godziny i pali jak w lato

Edytowane przez radek199321
Opublikowano

Witam! Otóż dzisiaj pojawił sie u mnie problem. Chciałem dzis zapalic swojego ursusa i cos ciezko mu to szlo. po jakims czasie krecenia slychac bylo jakby deliaktne iskrzenie moze nawet delikatny strzal i wszystko zgaslo. Dodam ze ciagnik nie odpalil wogole. Podlaczylem prostownik ale nie bylo ladowania. na prostowniku probowalem odpalic ale slychac tylko takie jakby cykanie w rozruszniku. Dobralem sie do aku a tam widze peknieta kleme. czy jesli wymienie sama kleme to powinno wszystko wrocic do nromy? i czy klema moglaby peknac ot tak po prostu przy rozruchu? czy moglo tez cos stac sie z rozrusznikiem?/ czy mogl sie spalic albo cos?? Dodam ze ciagnik byl uzywany ostatnio w niedziele i odpalil bez problemu po zalaniu ciepla woda

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v