Skocz do zawartości
KIbul

T 25 brak mocy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
KIbul    0

Witam problem jest nastepujacy: gdy Rusinek sie zagrzeje to nie wchodzi na obroty i nie ma siły. Gdy jest zimny wszystko jest idealnie, pali bardzo dobrze.

Wykluczam nastepujace elementy:

Pompa wtryskowa: była zawozona do 3 mechanikow i podobno jest dobra,

wtryskiwacze ok,

załozne były ok 3 miesiace temu nowe głowice,

zapłon był sprawdzany,

rozrząd rowniez,

pompka paliwowa ok,

remont generalny był robiony ok 3 lata temu.

 

 

Prosiłbym wszystkich o pomoc bo juz mi ręce opadają :(:(:(:( :(

 

Za wszystkie odpowiedzi z gory dziekuje:) :D

pozdrawiam:) :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

KIbul    0

Obecnie stanął mi zegar od temperatury. ale jak sie nim przejade ok 2 km to juz sie zaczyna to robic. luzy zaworowe sa ustawione tak jak ksiazka pisze. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Dla pewności po rozgrzaniu zdejmij przykrywkę klawiatury i sprawdź czy zawory nie są podparte.

Sprawdź odpowietrznik w baku i działanie pompki zasilającej paliwowej.

Sprawdź przewody paliwowe czy nie są przytkane, a dokładniej śruby mocujące przewody w nich są małe otwory i jakaś guma potrafi je przytkać.

Oczywiście filtry paliwa jak i odstojnik czyste?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0

Ok te zawory sprawdze, ale watpie zeby to była ich wina. paliwo elegancko krazy słychac przelew,pompka paliwowa super daje, przewody paliwowe sprawdzalem dokrecalem wszystkie sruby od metalowych rurek, filtry i odstojnik oczywiscie wyczyszczone...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

To jak zdejmiesz przykrywki klawiatury to zapal i zobacz czy przypadkiem zawory się nie zacinają, będzie widać opóźnienie. Będą się domykać, ale za późno i kompresja zdąży znacząco zmaleć. A także zobaczysz czy jest prawidłowe smarowanie, o którym wspomniał kolega wyżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawnic4    0

ja powiem tak od kąd tak jest u mnie nigdy tego nie było najlepiej sprawdż układ paliwowy i zawory albo zatkany filtr powietrza :)

Edytowano przez pawnic4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Witam,po tym wszystkim co przeczytałem to wnioskuje że może chwytać na panewkach na wale, takie właśnie objawy były u mojego kolegi w ciągniku i też kolejno wszystko sprawdzał aż w końcu pojechałem do niego aby mu pomóc, i też właśnie zimny ładnie chodził ciśnienie było na prawie 4atm. a po kilku minutach widać było że słabnie ciśnienie nie spadało ,i doszedłem do wniosku, że coś może z wałem się dzieje i po zdjęciu misy okazało się że obrócił panewkę na korbowodzie, a nie było żadnych innych objawów aby wskazywało na wał ;) Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Sprawdź może jeszcze odprężnik, ale to tylko dla pewności, bo to raczej mało prawdopodobne aby podpierał zawory po rozgrzaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
argoz    0

Mam podobny problem co autor tematu, po odpaleniu chodzi idealnie, a po przejechaniu 1km zaczyna wariowac(tzn traci obroty aż prawie gaśnie, gdy gaz wcisnę w podłogę to raz nie może złapac obrotów, a innym razem wkręca się normalnie i po chwili znowu spada z obrotów). Dymu raczej nie widac.

Zaczęło się to jakieś dwa miesiące temu, najpierw chodził kilka godzin i zgasł po odpaleniu miał już objawy jak wyżej opisane, później po każdym odpaleniu zimnego silnika czas(normalnej) pracy malał aż do kilku minut.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
argoz    0

Już doszedłem :) , przyczyną była gumowa uszczelka na filtrze paliwa. Blokowała przepływ ropy na pompę. Swoją drogą dziwne że od razu po zmianie filtrów nic się nie działo tylko dopiero teraz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DAMIANT25    2

witam. co to może być , zdjołem tłumik z władka odpaliłem go i zauważyłem że z tej głowicy od zbiornika idzie więcej dymu niż z tej od kabiny co to może oznaczać jakaś awaria. proszę o odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DAMIANT25    2

pierścienie zakładałem nowe ale to już cztery lata jak robiłem kapitalkę, pompę i wtryski robiłem, ale rozbiorę to , pompę zawiozę wraz z wtryskami do sprawdzenia a głowice kupię nowe. bo coś zrobił się ciągnik słaby jak siałem to z famarolem 3 m ledwo na dwujce szedł a o orce mogę zapomnieć poprostu zdycha i nie wchodzi na obroty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Witam , sprawdż wtryski bo ten co bardziej kopci to wygląda na to że żle rozpyla (leje) i dlatego też nie ma mocy, zdaża sie że nowa końcówka wtrysku po krótkim czasie potrafi żle rozpylać, lub się po prostu zapiec ,ale na początek dobrze jest sprawdzić jakie mają obecnie ustawione ciśnienie wtryski :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×