Skocz do zawartości
KIbul

T 25 brak mocy

Polecane posty

KIbul    0

Witam problem jest nastepujacy: gdy Rusinek sie zagrzeje to nie wchodzi na obroty i nie ma siły. Gdy jest zimny wszystko jest idealnie, pali bardzo dobrze.

Wykluczam nastepujace elementy:

Pompa wtryskowa: była zawozona do 3 mechanikow i podobno jest dobra,

wtryskiwacze ok,

załozne były ok 3 miesiace temu nowe głowice,

zapłon był sprawdzany,

rozrząd rowniez,

pompka paliwowa ok,

remont generalny był robiony ok 3 lata temu.

 

 

Prosiłbym wszystkich o pomoc bo juz mi ręce opadają :(:(:(:( :(

 

Za wszystkie odpowiedzi z gory dziekuje:) :D

pozdrawiam:) :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

KIbul    0

Obecnie stanął mi zegar od temperatury. ale jak sie nim przejade ok 2 km to juz sie zaczyna to robic. luzy zaworowe sa ustawione tak jak ksiazka pisze. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Dla pewności po rozgrzaniu zdejmij przykrywkę klawiatury i sprawdź czy zawory nie są podparte.

Sprawdź odpowietrznik w baku i działanie pompki zasilającej paliwowej.

Sprawdź przewody paliwowe czy nie są przytkane, a dokładniej śruby mocujące przewody w nich są małe otwory i jakaś guma potrafi je przytkać.

Oczywiście filtry paliwa jak i odstojnik czyste?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0

Ok te zawory sprawdze, ale watpie zeby to była ich wina. paliwo elegancko krazy słychac przelew,pompka paliwowa super daje, przewody paliwowe sprawdzalem dokrecalem wszystkie sruby od metalowych rurek, filtry i odstojnik oczywiscie wyczyszczone...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

To jak zdejmiesz przykrywki klawiatury to zapal i zobacz czy przypadkiem zawory się nie zacinają, będzie widać opóźnienie. Będą się domykać, ale za późno i kompresja zdąży znacząco zmaleć. A także zobaczysz czy jest prawidłowe smarowanie, o którym wspomniał kolega wyżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawnic4    0

ja powiem tak od kąd tak jest u mnie nigdy tego nie było najlepiej sprawdż układ paliwowy i zawory albo zatkany filtr powietrza :)

Edytowano przez pawnic4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Witam,po tym wszystkim co przeczytałem to wnioskuje że może chwytać na panewkach na wale, takie właśnie objawy były u mojego kolegi w ciągniku i też kolejno wszystko sprawdzał aż w końcu pojechałem do niego aby mu pomóc, i też właśnie zimny ładnie chodził ciśnienie było na prawie 4atm. a po kilku minutach widać było że słabnie ciśnienie nie spadało ,i doszedłem do wniosku, że coś może z wałem się dzieje i po zdjęciu misy okazało się że obrócił panewkę na korbowodzie, a nie było żadnych innych objawów aby wskazywało na wał ;) Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Sprawdź może jeszcze odprężnik, ale to tylko dla pewności, bo to raczej mało prawdopodobne aby podpierał zawory po rozgrzaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
argoz    0

Mam podobny problem co autor tematu, po odpaleniu chodzi idealnie, a po przejechaniu 1km zaczyna wariowac(tzn traci obroty aż prawie gaśnie, gdy gaz wcisnę w podłogę to raz nie może złapac obrotów, a innym razem wkręca się normalnie i po chwili znowu spada z obrotów). Dymu raczej nie widac.

Zaczęło się to jakieś dwa miesiące temu, najpierw chodził kilka godzin i zgasł po odpaleniu miał już objawy jak wyżej opisane, później po każdym odpaleniu zimnego silnika czas(normalnej) pracy malał aż do kilku minut.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
argoz    0

Już doszedłem :) , przyczyną była gumowa uszczelka na filtrze paliwa. Blokowała przepływ ropy na pompę. Swoją drogą dziwne że od razu po zmianie filtrów nic się nie działo tylko dopiero teraz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DAMIANT25    2

witam. co to może być , zdjołem tłumik z władka odpaliłem go i zauważyłem że z tej głowicy od zbiornika idzie więcej dymu niż z tej od kabiny co to może oznaczać jakaś awaria. proszę o odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DAMIANT25    2

pierścienie zakładałem nowe ale to już cztery lata jak robiłem kapitalkę, pompę i wtryski robiłem, ale rozbiorę to , pompę zawiozę wraz z wtryskami do sprawdzenia a głowice kupię nowe. bo coś zrobił się ciągnik słaby jak siałem to z famarolem 3 m ledwo na dwujce szedł a o orce mogę zapomnieć poprostu zdycha i nie wchodzi na obroty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Witam , sprawdż wtryski bo ten co bardziej kopci to wygląda na to że żle rozpyla (leje) i dlatego też nie ma mocy, zdaża sie że nowa końcówka wtrysku po krótkim czasie potrafi żle rozpylać, lub się po prostu zapiec ,ale na początek dobrze jest sprawdzić jakie mają obecnie ustawione ciśnienie wtryski :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pierniczek
      Witam,
       
      Chciałbym kupić ciągnik o mocy 80 KM, max 90KM. Niestety kwota jaką w chwili obecnej dysponuję to 40 - 50 tys. Za te pieniążki można znaleźć ciągnik o tej mocy, ale nie można też wybierać za bardzo.
       
      W związku z tym proszę was o pomoc w podjęciu decyzji jakiej maszyny szukać? Można za taką kwotę kupić MTZę, albo jakiś zagraniczny ciągnik np. MF - choć będzie dużo starszy.
       
      Zakupiony ciągnik będzie pracował głownie przy gnieceniu pryzmy z kukurydzy, transporcie, być może przy sianokiszonce po założeniu ładowacza czołowego.
       
      Pozdrawiam
    • Przez kat
      Witam!!! Po nowym roku mamy zamiar zmienić główny ciągnik w gospodarstwie (orka, agregat, talerzówka, transport). I tu moje pierwsze pytanie czy opłaca się kupować ciągnik kilku letni taki jak DF Agrotron 120, czy lepej kupić nowy (zetor, same)???
      Jeśli ktoś z was polecał by inną markę to takrze proszę o opinie
       
       
      Pozdro dla całego AF ;D
    • Przez masiew
      mam MTZ-a z 80 roku. mam problem z przekażnikiem. nie mogę go włączyć. odkręciłem ztyłu ten dekiej z końcówką WOM bo myślałem że rozsypały się wałeczki zabezpieczające ale okazało się że wałek wychodzący ze skrzyni obraca się swobodnie. jaka może być przyczyna? może ma ktoś schemat WOM-u ? bardzo proszę o pomoc
    • Przez kgbck
      Witam Nurtuje mnie jedno zagadnienie posiadam traktor Fendt 724
      Moc nominalna 220KM wedlug ecr 24
      Moc maxymalna 240KM wedlug ecr 24
      Moc nominalna 237KM wedlug 97/68 moment 1058 nm wedlug ecr24
      moc maxymalna 246KM wedlug 97/68
       
      Sasiad posaida rowniez nowego tylko ze Case ih Puma 230cvx
      Moc nominalna 228KM wedlug iso 14396
      Moc maxymalna 249KM wedlug iso 14396 monemt wedlug iso 1160nm
      Moc maxymalna 269KM wedlug iso 14396 z powerbost
       
      Patrzac na te normy to ktory bedzie mocniejszy ?! gdyz w ostatnim numerze top agrar bylo zawarte ze od mocy maxymalnej Case trzeba odejmowac okolo 30-35 KM gdyz maja inna norme mocy czyli teoretycznie 269-30 rowna sie 239z powerbostem w Case
       
      Moze kiedys ktos rozkminil te normy wiem ze najbardziej rygorystyczna ktora zostala teraz to wlasnie ecr 24 uzywa ja JD i Fendt a iso 14396 i ecr120 jest najmniej rygorystyczna Podaje ja case NH i inne marki .
    • Przez KAbi12
      Witam mam taki problem jak w temacie. Zrobiłem władkowi remont silnika wszystkie części nowe i przy obciążeniu kopci na czarno i nie ma tyle mocy co powinien
×