Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dzis odpalalem traktor i po 10 sekundach zgasł, zauważyłem ze w filtrze paliwa wytrąciła sie parafina, odkręciłem filtr przeczysciłem, papką napompowąłem paliwo, ale nieodpalił.

Pytanie moje jak odpowietrzyc układ paliwowy, pomapa jest Lukas.

Opublikowano

Jak kolega wspomniał śrubka na pompie i pompujesz ręczną pompka aż poleci paliwo. Potem zakręcasz i luzujesz przewody przy wtryskach, przynajmniej na jednym i kręcisz rozrusznikiem. Jak poleci paliwo dokręcasz i palisz.

Opublikowano (edytowane)

oki dzieki za pomoc, moglibyście mi zaznaczyć którą dokładnie bo na górze pompy mam tam dwie śróbki z blombami to chyba lepiej ich nie ruszac?

zanim przystąpie do odpowietrzania wymienie ten filtr paliwa na nowy, zeby było wszystko git.

post-14554-0-42694700-1357323342_thumb.jpg

Edytowane przez tonyk
Opublikowano

Dzieki za pomoc, dopiero zaczynam przygode z Renault, więc sie wszystkeigo uczę;)

Jutro zajadę do Korbanków po filtr i zrobię jak piszecie.

Jak pomoże to następnym etapem bedzie wymiana oleju i filtrów. Tak przy okazji spytam czy od hydrauliki są 2 filtry (jeden na bloku, a jeden nadole przy misie przepływowy)?

Opublikowano (edytowane)

Mam zwykła skrzynie bez półbiegów 40 km/h,i rewers mechaniczny, klimatyzacja, ehr, zaczep hitch i pare jeszcze pierdółek.

Filtr paliwowy mam jeden, taki z plastikowym odstojnikiem. A jestem w warminsko-mazurskiego.

 

Bede miał do Was jeszcze pare pytań, ale nie o wszystko bede pytał w jednym temacie.

Edytowane przez tonyk
Opublikowano (edytowane)

pytam, bo gdybyś miał to wersje z pólbiegami miałbyś dwa wkłady filtrujące pod cisnieniem i dwa fitlry przepływowe, a jak jest u Ciebie to musiałbym jechać do kolegi i podpatrzeć , a co do filtra paliwa to u mnie pasuje WP 40-5 , kosztuje parenasie złotych. ps renie łatwo się odpowietrza , troszkę pompowania pompką chwilę kręcenia i chodzi, a z mf to powodzenia godzina jak nic

Edytowane przez piciaj
Opublikowano

ja widziałem jeden pod ciśnieniem i jeden na dole przepływowy i rozumiem ze wiecej od hydrauliki niema?

sugerujsze ze niema wiekszego sensu wydawac kase na filtr paliwa z serwisu? bo moze i faktycznie wystarczy filtron.

Opublikowano

w zupełności, jeśli już to możesz delphi lub knecht dobrać w motoryzacyjnym z częściami do aut tam jak będzie ktoś bystry to Ci dopasuje, ale nie wiem czy warto, więcej filtrów nie ma , pytaj o co chcesz :)

Opublikowano

w 120.54 to jest tak że w pompce zasilającej jest jeszcze takie sitko i tam najczęściej blokuje się paliwo poprostu trzeba to czyścić co jakiś czas odkręć tą śrubkę na wierzchu pompki zasilającej zdejmij dekielek i zobacz co i jak a z olejem w skrzyni to znowu taki motyw że są dwa filtry tak jak mówisz i jeszcze takie sitko tam gdzie ta rura zasilająca wychodzi ze skrzyni chyba żę ktoś tam już paluchy wtykał i to usunął. Zaznaczam że pisze na podstawie Reno 120.54 ale w 133 powinno być tak samo

Opublikowano (edytowane)

Kupiłem dziś filtr WP 40-5 koszt 15 zł. Odkręciłem tą pokrywkę od pompki i faktycznie sitko było całe zalepione jakby błotem, przemyłem i jak nowe. Pozostało odpowietrzyc i jazda.

 

Zrobiłem jak pisaliście i wszystko jest ok. Odkręciłem na początku dwa wtryski pokręciłem rozrusznikiem paliwo poszło, zakręciłem je. Odpaliłem ale strasznie nierówno chodził. Postanowiłem odkręcic wszystkie, ale udało mi sie tylko 5 bo do jednego miałem słabe dojscie, paliwo poszło i chodzi teraz pięknie.

Mam jeszcze jedno pytanie, po tym jak wylało mi paliwo przy wtryskiwaczu zauważyłem ze tak jakby babluje przy nim powietrze, co moze byc nie tak?

Edytowane przez tonyk
Opublikowano

Koledzy czy w renault 103.14 znajdują się zaworki zwrotne paliwa ? jeśli tak to gdzie ? A przy okazji chciałem też zapytać co może być przyczyną słabego odpalania ? Z góry dzięki za odp :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez KOSTEK12
      Witajcie,dziś uparłem się żeby odpalić mojego JX100U i nie było łatwo,ale po kolei na początku podładowałem aku,około 2godz.(kupiony maj 2013) pogibałem trochę pompką ręczną od paliwa,podgrzałem świecę płomieniową i jazda ale niestety rozrusznik kręcił wolno i d.pa,następnie znów 2godz. ładowania zdemontowałem filtr powietrza i druga osoba wdmuchiwała w niego opalarką gorące powietrze i znów próba,szybkość kręcenia się oczywiście nie zmieniła ale po kilku obrotach wału zaczął łapać najpierw na jeden cylinder cały czas trzymałem na rozruchu potem zaczęły łapać kolejne i się udało,czy to normalne przy tej temp.-19 że tak nie równo łapią poszczególne cylindry? jak myślicie coś jest nie tak,dodam tylko że ciągnik nic nie miał robionego wszystko zamalowane oryg.farbą mam tu na myśli pokrywę zaworów,wtryski itp. paliwo wlewam zimowe od początku zimy sam nie wiem co o tym myśleć
    • Przez szymonidas9
      Witam, dzisiaj chciałem odpalić ciągnik i zoonk... rozrusznik kręci ale nie może wejśc na obroty więc to nie wina akumulatora..
      Podłączyliśmy  ciągnik do nagrzewania tego ich systemowego ale to podobno nic nie daje, bo ogrzewa tylko płyn chłodzący  tak mi powiedział serwisant.
      Stwierdziliśmy, że może to wina zamarzniętego paliwa, więc dmuchaliśmy nagrzewnicą na silnik i filtry i w końcu odpalił, pochodził z 5 min i zgasł po czym wyświetla sie kontrolka błędu i informacja zbyt małego ciśnienia paliwa. Wiec ponownie nagrzewaliśmy i ta sama sytuacja x2
      Pytanie moje brzmi, co robić ?
      co jest przyczyną? Zatkane filtry paliwowe- jeśli tak to jak je wykręcić ?
    • Przez TheGonzuu2001
      Witam mam problem z zetorkiem od około roku w zimowe pory bardzo ciężko jest go odpalić ( przy bardzo niskich temp tylko plak do filtra) . Przy rozruchu bardzo mocno dymi na biało potem na czarno . Po rozgrzaniu wszystko wraca do normy. Miał ktoś podobny problem ? Pozdrawiam 
    • Przez MałaMi
      Witam. Mam problem z Władkiem. Nie chce wejść na wysokie obroty na pełnym gazie. A gdy już łaskawie załapie obroty to dziwnie strzela. Wszystkie rurki i wężyki wymienione. Końcówki zakupione nowe i ustawione. Filtry są ok. Nie zapowietrza się.  Co się z nim dzieje?
       
      Edit: po wymianie pompy nie chce odpalić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v