Polecane posty

Witam mam problem z zetorkiem od około roku w zimowe pory bardzo ciężko jest go odpalić ( przy bardzo niskich temp tylko plak do filtra) . Przy rozruchu bardzo mocno dymi na biało potem na czarno . Po rozgrzaniu wszystko wraca do normy. Miał ktoś podobny problem ? Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Patryk1222    58

Na biało czyli nie kopci bo na biało to parą każdy dymi nawet benzynowiec... Oprócz c360 może xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Świece wszystkie były wymieniane . Problem według mnie leży po stronie układu paliwa ponieważ rozrusznik kręci bardzo dobrze , długo a załapać nie może 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    2143

Podpompuj paliwa przed odpaleniem i napisz czy to coś zmieniło


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6465    43

Ile ma godzin wyjechane?  Masz go od nowości?  Mi to wygląda ze nie trzyma kompresji, silnik do roboty. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    91

A to, że wymieniłeś świece oznacza, ze one na 100% działają? A cała reszta instalacji? Przekaźniki itp? Przy niesprawnych świecach rozrusznik też będzie dobrze kręcił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proxy8441    97

ja z kolei mam problem w 8441, wszystko już sprawdzałem, ten sterownik poczatkowej dawki paliwa, rozrusznik w regeneracji był, cały układ paliwowy, ja miałem i może nadal mam tak że nawet na gorącym silniku zaraz po zgaszeniu nie chciał ponownie odpalić, teraz kupiłem nową pompkę zasilającą i się poprawiło ale teraz dużo go nie użytkuję więc się zobaczy, aa i jeszcze zaworek zwrotny wymieniłem przy pompie (śróba z kólką) tylko już nie pamiętam na jakim przewodzie to było, chyba nadmiarowym, serwisanci winowali paliwo, i że jak ta pompka to nie bedzie to to wtryskowa do roboty a traktor<1000mth


My siejemy, a Bóg daje plony

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
U mnie proxima pali bardzo dobrze, choć świece już były wymieniane bo tylko jedna już działała. A mam dwóch znajomych co mają forterry i gdy jest poniżej zera to muszą podgrzewać płyn grzałką bo nie zapali i też świece wymieniali i nic to nie dawało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    2143

Coś musi być nie tak, zetory nigdy lekko zimą nie paliły lekko ale znów nie są tak problematyczne. Proxa i frota mają te same siniki więc raczej kiepski argument


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wiem że mają te same silniki, może to tylko takie przypadki że jeden pali dobrze a drugi słabo. W wiosce obok też jest proxa i też pali dobrze. Ja jak jest więcej niż -10 to grzeje dwa razy świece i u mnie codziennie odpalany bo obsługuje bydło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Quercus78    5

W moim 11441 też był problem z paleniem na zimnym. Sprawe załatwiły POLSKIE końcówki wtrysków WZM i porządny fachowiec, który poprawiał wtryski po kilku poprzednikach. A czeskie niby oryginalne końcówki lały po przepracowaniu 10 mth. dziwne ale prawdziwe. Teraz podgrzewam 2 razy świece i pali od strzała.


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez audi80b4
      mam taki problem w mojej forterze pali mi cały czas bezpiecznik F6 jest on od prawej przedniej i prawego tylnego światła pozycyjnego i lampy pojedynczej tylnej tej na dole, co wsadze nowy bezpiecznik włacze światła i buch pali, jaka może być przyczyna bo nie mam pomysłów
    • Przez Mich9
      Mam problem mianowicie ułamał mi się elektromagnes na rozruszniku i dopasowałem jakiś identyczny zetorowski. Na krótko pali prąd dociera z przycisku, masa jest i na przycisku robi zware gdy się naciśnie, lecą iskry, co może być przyczyną, bezpiecznik jest ok.
    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam , przymierzam się do kupna zetora 4340-7340 albo 4341-7341 , i mam takie pytanie czy któryś AgroFotowicz posiada takiego zetorka 4341 ? 
      1.Są jakieś różnice mechaniczne pomiędzy serią x340 / x341 ? 
      2.Czym się różni zetor 4341 od 5341/6341/7341 ? wiadomo 7341 ma silnik z turbiną ale 5341 ma ten sam typ silnika z6202 ale 6341 ma już inny silnik i tu rodzi się pytanie czym ten silnik się różni od tych stosowanych w 4341-5341 ?
      3.Szybka skrzynia w zetorze ? Dobry pomysł czy raczej unikać ?
      4.Na co zwracać szczególną uwagę przy oględzinach zetorów 4340-7341 ? 
      5.Jaki przebieg jest "magiczny" dla tych zetorów ? 
    • Przez Nieznany1235
      Gdy wyjmuje bagnet od stanu oleju leci płyn chłodniczy oraz olej co się mogło stać. Ciągnik odpala ale po chwili gaśnie. 
    • Przez Pawel0418
      Witam,potrzebuje pomocy stoję przed zakupem agregatu uprawowo siewnego do zetora 7745  73km.
      Znalazłem taki o to zestaw,ale nie wiem czy zetor da rade bo gdzie nie gdziee mam gline.https://www.olx.pl/oferta/agregat-aktywny-uprawowo-siewny-lely-nie-amazone-maschio-rabe-CID757-IDmXW4I.html#d20a5ed7cb  proszę o jakieś informację,a może coś innego.
       
       
       
       
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.