Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
tonyk

problem z odpaleniem 133.54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tonyk    0

Witam, dzis odpalalem traktor i po 10 sekundach zgasł, zauważyłem ze w filtrze paliwa wytrąciła sie parafina, odkręciłem filtr przeczysciłem, papką napompowąłem paliwo, ale nieodpalił.

Pytanie moje jak odpowietrzyc układ paliwowy, pomapa jest Lukas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Jak kolega wspomniał śrubka na pompie i pompujesz ręczną pompka aż poleci paliwo. Potem zakręcasz i luzujesz przewody przy wtryskach, przynajmniej na jednym i kręcisz rozrusznikiem. Jak poleci paliwo dokręcasz i palisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tonyk    0

oki dzieki za pomoc, moglibyście mi zaznaczyć którą dokładnie bo na górze pompy mam tam dwie śróbki z blombami to chyba lepiej ich nie ruszac?

zanim przystąpie do odpowietrzania wymienie ten filtr paliwa na nowy, zeby było wszystko git.

post-14554-0-42694700-1357323342_thumb.jpg

Edytowano przez tonyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Nad tabliczką znamionową pompy masz dwie śrubki wkręcone, jedna nad drugą. Jeśli się nie mylę to obie są do odpowietrzania.

Ale wystarczy poluzować tę górną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    464

w naszej jest tylko ta na boku, wiec tylko ta sie odkreca, ine ma potrzeby odkrecania wtryskow, bo i tak zlapie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tonyk    0

Dzieki za pomoc, dopiero zaczynam przygode z Renault, więc sie wszystkeigo uczę;)

Jutro zajadę do Korbanków po filtr i zrobię jak piszecie.

Jak pomoże to następnym etapem bedzie wymiana oleju i filtrów. Tak przy okazji spytam czy od hydrauliki są 2 filtry (jeden na bloku, a jeden nadole przy misie przepływowy)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    464

lepiej nie jedz do kobranka, bo cena bedzie kosmiczna, a filtry paliwowe sa takei same w wiekszosci silnikow, jesli masz 2 to takie ida rowniez do perkinsa 3 albo 4

kolega z jakiego woj. ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tonyk    0

Mam zwykła skrzynie bez półbiegów 40 km/h,i rewers mechaniczny, klimatyzacja, ehr, zaczep hitch i pare jeszcze pierdółek.

Filtr paliwowy mam jeden, taki z plastikowym odstojnikiem. A jestem w warminsko-mazurskiego.

 

Bede miał do Was jeszcze pare pytań, ale nie o wszystko bede pytał w jednym temacie.

Edytowano przez tonyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

pytam, bo gdybyś miał to wersje z pólbiegami miałbyś dwa wkłady filtrujące pod cisnieniem i dwa fitlry przepływowe, a jak jest u Ciebie to musiałbym jechać do kolegi i podpatrzeć , a co do filtra paliwa to u mnie pasuje WP 40-5 , kosztuje parenasie złotych. ps renie łatwo się odpowietrza , troszkę pompowania pompką chwilę kręcenia i chodzi, a z mf to powodzenia godzina jak nic

Edytowano przez piciaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tonyk    0

ja widziałem jeden pod ciśnieniem i jeden na dole przepływowy i rozumiem ze wiecej od hydrauliki niema?

sugerujsze ze niema wiekszego sensu wydawac kase na filtr paliwa z serwisu? bo moze i faktycznie wystarczy filtron.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

w zupełności, jeśli już to możesz delphi lub knecht dobrać w motoryzacyjnym z częściami do aut tam jak będzie ktoś bystry to Ci dopasuje, ale nie wiem czy warto, więcej filtrów nie ma , pytaj o co chcesz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pamo84    9

w 120.54 to jest tak że w pompce zasilającej jest jeszcze takie sitko i tam najczęściej blokuje się paliwo poprostu trzeba to czyścić co jakiś czas odkręć tą śrubkę na wierzchu pompki zasilającej zdejmij dekielek i zobacz co i jak a z olejem w skrzyni to znowu taki motyw że są dwa filtry tak jak mówisz i jeszcze takie sitko tam gdzie ta rura zasilająca wychodzi ze skrzyni chyba żę ktoś tam już paluchy wtykał i to usunął. Zaznaczam że pisze na podstawie Reno 120.54 ale w 133 powinno być tak samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tonyk    0

Kupiłem dziś filtr WP 40-5 koszt 15 zł. Odkręciłem tą pokrywkę od pompki i faktycznie sitko było całe zalepione jakby błotem, przemyłem i jak nowe. Pozostało odpowietrzyc i jazda.

 

Zrobiłem jak pisaliście i wszystko jest ok. Odkręciłem na początku dwa wtryski pokręciłem rozrusznikiem paliwo poszło, zakręciłem je. Odpaliłem ale strasznie nierówno chodził. Postanowiłem odkręcic wszystkie, ale udało mi sie tylko 5 bo do jednego miałem słabe dojscie, paliwo poszło i chodzi teraz pięknie.

Mam jeszcze jedno pytanie, po tym jak wylało mi paliwo przy wtryskiwaczu zauważyłem ze tak jakby babluje przy nim powietrze, co moze byc nie tak?

Edytowano przez tonyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzio445    0

Koledzy czy w renault 103.14 znajdują się zaworki zwrotne paliwa ? jeśli tak to gdzie ? A przy okazji chciałem też zapytać co może być przyczyną słabego odpalania ? Z góry dzięki za odp :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×