Skocz do zawartości
oli007

Lakierowanie Sprzętu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

oli007    0

Witam. Postanowiłem trochę odświerzyć moją 312 a zacznę od nowego lakieru żeby sie ładnie prezentowała. Jak wiadomo żeby to przyniosło efekty lakier musi być idealnie dobrany ( tak jak robią to handlarze). Mam pytanie czy ktoś wie gdzie mogę zobaczyć numery poszczególnych lakierów pasujących bardzo dobrze do oryginałów a może ktoś z was już to przetestował?? Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kamyk514    0

Poszukaj może jakiegoś elementu nie wyblakłego i zanieś do mieszalni farb tam też powinni mieć palety z poszczególnymi kolorami a w dowodzie nie masz numeru koloru??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


qazi    57

weź jakiś nie wyblakły element na pewno ci kolor dobiorą, a zamierzasz całą lakierować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


oli007    0

Tak poprawie maske błotniki koła silnik i skrzynie chyba nie będe ruszał bo ładnie wygląda tylko z wierzchu taki wyblaknięty to trzeba poprawić... U mnie wszystko musi ładnie wyglądać nie ważne jakie stare byle 100% sprawne kompletne i schludnie wyglądająca taka jest moja receptura:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach





uchman01    0

w niemczech u niektórych dealerów maszyn nieraz mają to na sklepie. Można u korbanków jeszcze zapytać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach




Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak w najbliższym czasie będę malował jakiś traktor to na pewno wybiorę te kolory Fendta 312........... :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oli007    0

Ojciec dziś prysnął maske i boczki i nie powiem ładnie dobrali farbe:) W końcu 90zł za litr...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Olik    0

A gdzie Ci wreszcie dobierali ten kolor? Znajomy pracuje w lakierni to jakoś komputerowo zbierają kolor z elementu, komputer koryguje wyblakłość i dobierają kolor idealnie, ale podobno ta metoda jest droga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



Jarekb20    1

Ja swojego fendta malowałem jakąś farbą za 30zł / 0,7L kolor miał być fendta i rzeczywiście był. dosyć ładnie sie powierzchnia pokrywała. Kupiona była w slepie z częciami do maszyn rolniczych. (musiałem tylko dodac do niej utwardzacz i rozpuszczalnik. (kolor puszki był taki żółty) Jak znajdę firmę to napisze producenta tej farby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JD1052    79

Z kupnem lakieru nie ma żadnego problemu, jest masa producentów orginalnych farb, ja znalazłem od strzału 10km od domu. Na allegro jest pełno ofert, zielony to koszt ok. 35-45zł/0,7.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Massey294s
      Witam, mam wyciek paliwa od strony bloku silnika z pompy wtryskowej w 311 98r. Pytanie brzmi jak jest ustawiana i czy są jakieś znaki? Wyciągając ją muszę zwracać na coś uwagę? Pompa wyjdzie z kołem zębatym czy jest może to jakoś dzielone? Potrzebuje ją tylko wyciągnąć i uszczelnić.
    • Przez jendrula2
      witam przy przełączaniu z największego półbiegu na najniższy nagle wyskoczył błąd 5.1.03 kasowanie błędu nie pomaga jest to jedyny błąd jaki się wyświetla może ktoś coś doradzi
      fendt farmer 311 turbomatik 1996 r dodam że ciągnik jeździ i rewers działa poprawnie na zgaszonym ciągniku kropka na wyświetlaczu przeskakuje  jak uruchomię ciągnik piszczy alarm i wskaźnik od półbiegów znika
    • Przez Dodi
      Witam całe społeczeństwo AgroFoto. Mam nie mały problem z Fendtem 310 LSA turbomatik, 88r i zwracam się do osób będących w temacie o pomoc. Tematów o hydraulice w takich ciągnikach jest mnóstwo, ale w żadnym nie znalazłem najmniejszej wskazówki na rozwiązanie bolączki mojego Freda. Moderatorów proszę o wyrozumiałość, że zakładam nowy, podobny temat, jednak mamy żniwa i czas to piniądz. 
       
      Do rzeczy.
       
      Olej hydrauliczny po długiej, ciężkiej pracy jest zagotowany o czym świadczy kontrolka temperatury oleju i przetopione przewody elektryczne, które leżały na pompie. Ciśnienie na zimnym oleju 180 bar, rozgrzanym 120-150. Tu obstawiam pompę. Jednak nawet na zimnym oleju ściśnienie na manometrze ze 180 bar spada w kilka sekund do ok 100 bar. Podnośnik nie opada jednak druga sekcja ładowacza (wysyp łyżki już powoli się przechyla) Wina rozdzielacza? Podlega on w ogóle naprawie? Dodam, że układ jest szczelny, nie ma żadnych wycieków nawet z bloku rozdzielacza. Jest jeszcze jeden mały mankament podczas normalnej roboczej temperatury oleju. Gdy już ciągnik się rozgrzeje słuchać syczenie ciśnienia z okolic rozdzielacza. Jakby jakieś lewe ciśnienie. Ustaje czasem na kilka sekund lub gdy ruszę podnośnikiem do góry, lub dźwignią krzyżową podniosę ładowacz. Zetknął się ktoś kiedyś z podobnym problemem?
       
      Z góry dziękuje za pomoc.
      Pozdrawiam Rafał.
    • Przez piotrslonski1
      Witam problem występuje w 310 wywala błąd 5.1.61 wykrzyknik i ikonę
      Kosteka od czujnika była zgnita wymieniłem czujnik i kostkę lecz po wymianie błąd nie gaśnie
      Os podniosło do samej góry nie da się nią regulować
      W czym może być problem
      Bezpieczniki sprawdziłem
      Proszę o pomoc
    • Przez repek92
      Witam. Chciałbym się zapytać użytkowników tego silnika, czy te silniki w transporcie są takie mulowate? Delikatna górka i trzeba redukować. Nawet na pusto nie idzie jakoś super. MTZ 82 przy moim.to szatan ale z pługiem to daje radę nie czuć że ciężko itd tylko w tym transporcie ciężko
×