Skocz do zawartości

Polecane posty

FarmerWLKP    0

Cóż, kabinę z tego co wyczytałem z artykułu mają od serii 7600 i wnętrzem rzeczywiście przypomina serię x6xx

 

http://agco.integrat...600_cab_001.jpg

 

Jeśli 7600 zastąpiła 6400 i 7400 to 5600 zastąpi według artykułu obecną serię 5400 Dyna4, ze ściętą maską. Tylko teraz co stanie się z serią 5400 zwykłą? Bo widzimy że 5600 ma przedział mocy od 85-105 a 7600 zaczyna się dopiero od 140 KM czyli wypadają takie modele jak 5455,5460,5465 i 5470 które miały odpowiednio 112, 125, 130 i 135 KM(gdzie 5470 się tymi 5 KM tylko różni)

Orłem z niemieckiego nie jestem ale co udało mi się zrozumieć, z tłumacza Google i jakiejś tam wiedzy:

 

-Nowe, 3 cylindrowe silniki AGCO SISU Power które są bardziej ekonomiczne i zgodne z wszelkimi normami emisji spalin itd.

-Sprawdzona i udoskonalona przekładnia Dyna4 ECO 16/16 z nową funkcją neutralnego hamowania (Neutral-Bremsfunktion) (?)

-Nowa i komfortowa kabina pochodząca z serii 7600 a także nowy pulpit i deska rozdzielcza

-Trzy opcje dachów: Standardowa, Przeszklony(zapewne chodzi tu o łuk dachowy) i stropodach(?) dla zapewnienia pełnego komfortu użytkownika

-Wydajny układ hydrauliczny (100l/min.) do szybkiej pracy z ładowaczem mimo niskich obrotów silnika

-Nowy multifunkcyjny joystick obłsługujący aż 3 urządzenia: ładowacz, hydraulikę i przekładnię

-Wyjątkowa widoczność przy pracy z ładowaczem, lub narzędziami zaczepionymi na przednim podnośniku przez zastosowanie nowych szyb i jeszcze mniejszej maski.

Edytowano przez FarmerWLKP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gajor01    0

siemka ten ferguson nie jest dobry dla oszczednych rolników.Wiem o nim wszystko poniewaz robie w kornbankach.dam sie daje gaz i to musi byc duzy bo inaczej pojedziecie 5km. na srednicm gazie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    85

Dużo już nim godzin nakręciłeś, bo z tego co mi wiadomo jeszcze tego ciągnika u korbanka nie ma na placu.

Jak byś mógł napisać to samo jeszcze raz ale po polsku...

Edytowano przez b0gdan
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bronek4011    0

siemka ten ferguson nie jest dobry dla oszczednych rolników.Wiem o nim wszystko poniewaz robie w kornbankach.dam sie daje gaz i to musi byc duzy bo inaczej pojedziecie 5km. na srednicm gazie

co masz na myśli? że jak dopiero damy gaz w podłogę to osiąga daną moc a na wolnych obrotach muł??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3przemo3    0

dzwoniłem ostatnio do korbanka no i dowiedziałem się, że jest w sprzedaży ok 15 szt. 5460 i nie będzie już więcej. Rozglądam się za ciągnikiem ok 115 KM i tak sobie myślę, że jak już wejdzie nowa seria 5600 to co będzie z zakresem mocy od 105KM do 120KM? Bo nie sprzedają serii 6400 z czterocylindrowym silnikiem.

Jestem bardzo ciekaw. Jeśli coś mnie zaćmiło, to oświećcie mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bronek4011    0

prawdopodobnie wprowadza serie 6600 która pewnie będzie na silnikach 4 cylindrowych a kabina taka jak w 5600 i 7600

a modele będą pewnie:

6611 o mocy 110 KM

6612 o mocy 120 KM

6613 o mocy 130 KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3przemo3    0

Czyli jednym słowem znowu drożej.

Nie wiem czy Wam, ale mi się wydaję, że MF bardzo idzie ku Fendt'owi. Niedługo się okaże, że będziemy zastanawiać się nad tym czy chcemy zieleń czy czerwień.

Może i dobrze, ale dlaczego tak drogo!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

Podejżewam, że nowa seria 56xx dostanie też kilka motorów 4 cylindrowych gdzieś tak do 160 KM. To są dość popularne ciągniki i myślę, że nie skończy się na 110 Km i 3 cylindrach. To jest bardzo wazny segment rynku. Nie będzie napewno 6 cylindrowych. To tak jak z serią 6x30 jd. Odświezenie gamy wymusiło napewno po części wprowadzenie ostrzejszych norm spalin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bronek4011    0

twierdzisz ze nie będzie serii 6600 bo 6400 już nie można zamawiać

5600 na silnikach 3 cylindrowych od 80 do 100 koni mechanicznych

i mamy nowa serie 7600 która jest na silnikach 6 cylindrowych o mocy maksymalnej od 140 do 255 koni mechanicznych.

i pewnie w lukę pomiędzy 5600 a 7600 wsadzą 6600 na 4 cylindrowych silnikach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

A gdzie ja napisałem, że serii 64xx nie można zmieniać? Moźesz łaskawie mi wskazać bo nie widze. Nie chce mi się już rozwodzić czym róznią się te serie od siebie i jak ważne jest zagospodarowanie jak największej grupy klientów. Podam tylko taki mały przykład. Klient chce ciągnik 120 km ale nie chce płacić za skrzynię dyna 6 i całą masę innych dodatków z serii 64xx czy tam 66xx bo wystarczy mu np dyna 4 z serii 56xx Moim zdaniem pojawią się w serii 56xx silniki 4 cylindrowe tylko muszą je przygotować w wydaniu nowych norm emisji. Seria 54xx i 64xx też pokrywały się mocą.po części Inna sprawa jaką ofertę przedstawi korbanek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    5

Jestem z podkarpacia i chciałem pisac winosek na modernizacje bylem u dealera MF po oferte chiałem jakies 120km z seri 54xx ale powiedział ze bedzie ciężko i dostałem oferte na MF 7614 ceny nie pamietam już chyba 320 tys netto i zrezygnowałem z pisania ale teraz żałuję...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

Chciałes pisać wniosek? A co miałeś zamiar z nim zrobić? Komu wysłać? Juz rok temu nabory się pokończyły. Oj mieli tam z tobą pewnie ubaw temu ci taki model zaproponowali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bronek4011    0

dla twoje informacji ostatni nabór był na podkarpaciu w październiku ubiegłego roku także nie mieli ubawu z kolegi kamilb.

 

ps. ja jestem też z podkarpacia i złożyłem wniosek właśnie na mf-a tylko mniejszego

Edytowano przez Bronek4011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    5

hubertuss był nabór tylko na podkarpaciu moi znajomi napisali ale zielona lista konczy sie na 300 a oni sa po 600 miejscu może dostana ale kiedy to bedzie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

Skoro faktycznie był nabór to trzeba było powiedzieć, że jeśli ci nie załatwią takiego modelu to jdziesz do konkrencji i koniec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    5

po co do konkurencji na Modernizacje rezerwuje sie tylko pułap cenowy moc a nie konkretny model tak jak np w Różnicowaniu. Już mam 3 MF i dalej bede brał MF inna marka nie wchodzi w gre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    85

nie mów tego głośno, bo Korbanek nie da Ci zadowalającego rabatu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

Podejżewam, że nowa seria 56xx dostanie też kilka motorów 4 cylindrowych gdzieś tak do 160 KM. To są dość popularne ciągniki i myślę, że nie skończy się na 110 Km i 3 cylindrach. To jest bardzo wazny segment rynku. Nie będzie napewno 6 cylindrowych. To tak jak z serią 6x30 jd. Odświezenie gamy wymusiło napewno po części wprowadzenie ostrzejszych norm spalin.

 

Chciało by sie powiedzieć - a nie mówiłem. Mf wprowadził właśnie motory 4 cylindrowe z scr do serii 56xx. Do wyboru skrzynia dyna 4 lub dyna 6. Amortyzacja przedniej osi. Rozstaw osi wydłużony względem modeli 3 cylindrowych o 10 cm do 255 cm. Wzrosła też masa do 4800 kg. Ciekawe o ile wzrosła cena.

Z modeli 3 cylindrowych znikneła amortyzowana przednia oś i dyna 4 z eco mode/drive. Rozumiem, że uzupełnili oferte o dyna 6 z eco mode ale tylko w modelach 4 cylindrowych. Nie rozumiem tego kroku ciągnik za tyle kasy bez ekonomicznej prędkości ostatniego biegu. Robota marketingowców, aby zachęcić klienta do wydania więcej kasy na droższy model.

Dodatkowo w wersjach 4 cylindrowych dostępne są zabawki z droższych mf ów. Np podgrzewane elektryczne lusterka, agcommand, datatronic, radar z kontrola poslizgu, elektroniczna kontrola hydrauliki/sterowanie zaworami, klimatronik.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×