Skocz do zawartości

Polecane posty




oaxis3333    34

mam tłumaczenie strony podanej przez twórcę tematu :

 

Oczekiwany nowy zakres 4 cylindrowych ciągników zostały zapoczątkowane przez Massey Ferguson na targach SIMA. Zakres obejmuje 5 modeli, MF6612, MF6613, MF6614, MF6615 i MF6616 znajdą państwo mocy AGCO sztuki 4,9 litrowy SCR oszczędny 4 cylindrowy silnik. To daje krótki rozstaw osi, dla doskonałej manoeuverability i lekki kompaktowy silnik 4 cylindrowy konstrukcja daje wysoki stosunek mocy do masy dla wszystkich doskonałą możliwością rundy. 5 nowych modeli w Massey Ferguson 6600 zakresie, MF6612, MF6613, MF6614, MF6615 i MF6616 wszystko featuring 4,9-litrowy 4-cylindrowy moc AGCO oszczędny SCR diesel. MF6600 gama ciągników od 120KM do 160KM standardowej mocy i do 185hp z inteligentnego zarządzania energią doładowania w przedziale topping MF6616 traktor. Dzięki zwartej rozstawu osi i dużej mocy do masy na MF6600 ciągniki są lekkie, kompaktowe i sterowne i będzie idealny dla szerokiego zakresu zadań w gospodarstwie.Komfort jazdy jest pod opieką w tym samym zakresie doskonałej funkcji znalezionych większy brat 6 cylindrów MF7600 serii, z olejkami, wydajny i Exclusive specyfikacji dostępnych.

Massey Ferguson 6600 traktory wyposażone w szereg różnych możliwości przesyłowych w zależności od modelu, w tym Dyna-4, Dyna-6 i Dyna-VT przekładniami stale zmiennych.

MF6612 - Dyna-4

MF6613 - Dyna-4 0r Dyna-6

MF6614 - Dyna-6 lub Dyna-VT

MF6615 - Dyna-4 lub Dyna-6 lub Dyna-VT

MF6616 - Dyna-6 lub Dyna-VT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


haszek1989    9

bardzo ładny, fajny ciągniczek, czekam kiedy pojawi się w Polsce :), jedno co mnie boli to, że ma scr.

Edytowano przez haszek1989

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



haszek1989    9

i co z tego, następna rzecz która może się popsuć, a jeśli dodamy cene AdBlue to i koszt na godzinę użytkowania nieznacznie się zmieni, przy czym dojdą dodatkowe problemy zimą, gdy temp. spadną grubo poniżej zera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piter1    0

Filtr cząstek stałych lub adblue jest nieuniknione, takie są wymogi UE do producentów. Ale mysle ze MF robi naprawdę super robotę jeżeli chodzi o nowa technologie, estetykę i sylwetkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


st220    12

Filtr cząstek stałych lub adblue jest nieuniknione, takie są wymogi UE do producentów. Ale mysle ze MF robi naprawdę super robotę jeżeli chodzi o nowa technologie, estetykę i sylwetkę.

 

Niestety takie wymogi UE, ale jak ktoś chce to oba te rozwiązania da się obejść.

Co do wyglądu to MF i Fendt robi coraz piękniejsze ciągniki w odróżnieniu od JD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez rafal3514
      co sądzicie o VALTRACH. przede wczystkim o serii N.
    • Przez jan23
      Witam, interesują mnie opinie na temat tego ciągnika a mianowicie opinie jaka jest awaryjnośc tych modeli, dostepność i ceny części zamiennych, podsumowując wszystko co możecie powiedzieć konkretnie o tym modelu a co było by przydatne przy podjęciu decyzji o zakupie. Z góry dzięki za każdą odpowiedź.
    • Przez kewin123
      Witam -prawdopodobnie w okolicach lutego ma być premiera nowej valtry z serii -A . Czy ktoś cokolwiek wie na ten temat? Wszelkie info, zdjęcia, dane, mile widziane. 
    • Przez AchimR
      Za treść poniżej niektórzy mnie znienawidzą...
      Korzystając z pogody i chwili wolnego pojechałem do kuzyna (do Austrii, gdzie mają żniwa trochę wcześniej niż na Śląsku), a który od kwietnia jest zadowolonym posiadaczem Valtry T174, tak się złożyło, że pierwszego dnia trafiłem na serwisanta i od słowa do słowa...
       
      Zczytałem program z T174 w celu tuningu, ale z serwisantem dogadałem się tak, że mogę zczytać mocniejszy i słabszy model, który maja u siebie. (dodam, że nigdy dotychczas nie robiłem tak świeżego ciągnika!)
      Nie było T254, ale zczytałem T234 i T154.
      Wszystkie te ciągniki mają sterownik silnika EDC17CV41 i osprzętowo identyczny silnik.
      I teraz najlepsze - program sterownika silnika jest w 98% identyczny, różnica jest dosłownie w 15 mapach, 10 z nich pokazane jest poniżej.
      Pierwsze 5 patrząc od lewej robią większość roboty - to ograniczniki momentu obrotowego.

       
      Pierwszy myśl, "kopiuje mapy z T234 na plik T174", 5 minut + 20 kolejnych na zapis i ciągnik odpalił, testy w prawie 5-tonowej bronie talerzowej pokazały efekty. Potem już było tylko lepiej, nie mając programu z T254 ograniczniki zrobiłem przez ekstrapolację.

       
      Po tygodniu na polu wszystko było dobrze i poszliśmy o krok dalej, znowu ekstrapolacja ograniczników o kolejne 70Nm, ale tu już zrobiłem kilka dodatkowych map.
       
      W chwili obecnej ciągnik ma za sobą miesiąc pracy na parametrach około 290PS 1070Nm  (ISO 14396).
      Szczerze powiem, że nie wiem jaki ma to wpływ na zużycie jednostki napędowej. Jedyna awaria to pęknięty spaw na ramie głębosza Lemken.
      Testy z broną talerzową pokazały, że seryjna T174 potrafiła utrzymać prędkość ~8-10km/h, a po tuningu bez problemu 15-16km/h
       
      Zużycie paliwa (l/h) spada sporo, ALE tylko wtedy gdy prędkość z maszyną jest podobna jak do serii - ciągnik pracuje na wyższym biegu i niższych obrotach. Oszczędność paliwa jest też zauważalna przy większej prędkości (l/mth), ale tu wykorzystuje się moc skracając po prostu czas pracy.
       
      Z mojego punktu widzenia: ciągnik jest bardzo dobry pod względem silnika, takie podejście poprzez ograniczanie parametrów kilkoma mapami świadczy o elastycznej jednostce. Dodatkową moc można zrobić bez kombinacji, coś jak VW zrobił w Caddy (samochód użytkowy - nie osobówka) i co robi Cummins (którego silniki uważam za naprawdę dobre).
      Silnik zbudowany z zapasem, teoretycznie powinien długo posłużyć. Dla porównania dodam, że w osobówce wykrzesanie dodatkowych 10-20% mocy w szerokim zakresie obrotów przy sterowniku typu EDC17 to czasem i 50map do zmiany.
       
       
       
       


    • Przez pawelus
      Witam . Zamierzam się do zakupu ciągnika na moje gospodarstwo 25 ha na terenach górskich . Myślałem o Massey ferguson 6160 , 6170 , 6180
      Który ciągnik byłby lepszy żeby pracować z Talerzówka Agro-masz 2,7 metra wraz z siewnikiem Agro-masz 2,7 metra . ?
      Jaką szerokość mają te ciągniki bo co forum to inaczej . (żeby nie  wyszło później ze były by szersze niż mój zestaw )?
       
      Pozdrawiam
       
       
×