Skocz do zawartości
franek1995

NH T5040 nie odpala

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
T5040
franek1995    0

witam ma problem z nh t5040 podczas orki dojerzdzając do miedzy ciągnik zgasł i nie chciał odpalić wymieniony został filterek paliwa jednak ciągnik nadal nie chce zapalić co mam zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Na jakim układzie paliwowym-wtryskowym on działa?

Sprawdź czy podczas kręcenia paliwo wraca do baku powrotem.

Puszcza dymka przy zapalaniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    165

po prosty go odpowietrz to jest pompa rotacyjna i jak nie odpwietrzysz ukladu wysokiego ciśnienia to będzie miał ciężko zlapać jak był zanik paliwa odkręć przynajmniej jeden przewód przy wtryskiwaczu zakreć aż pojqwi siępaliwo i dokręć spowrotem i powinien zlapać a na wspomozenie wyjmnij filtry i z plaka odpal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

franek1995    0

przewód o wtryskiwaczy odkręciłem nie idzie nim paliwo

Edytowano przez razor275
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

Weź miernik czy żaróweczkę i sprawdź czy jest na nim prąd to wyjaśni się czy prąd do niego dochodzi, a jeżeli dochodzi lub nie dochodzi po podstawieniu pewnego prądu do pinu lub pinów powinieneś poczuć przeskok zaworka tzn. załonczenie elektromagnesu, jak przeskakuje to zaworek dobry, jak nie to on padł. Psiknij na początek plakiem w kolektor ssący lub wyjęty filtr powietrza, to wyjaśni brak paliwa, a druga osoba w tym czasie niech kreci rozrusznikiem, tylko nie lej dużo plaka bo jak silnik załapie to poleci w kosmos, troche psiknij.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdz bezpieczniki bo wtryski wą elekroniczne i nie podaje na nie paliwa u mnie w case też tak było walczylismy z odpowietrzaniem 2 dni i nic a sie okazało przepalony bezpiecznik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

Jeżeli nie ma common rail to jedynym czujnikiem we wtryskiwaczu jest czujnik wzniosu igły, bez niego silnik bedzie pracował ale będzie nieposłuszny, po prostu będzie gasł falowal itd, zapalać powinien, tym bardziej na plaku, tylko jeżeli nie odpowietrzy się pompy to może się przytrzeć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szepi    3

pompa wtryskowa może podawać zbyt małe ciśnienie -wówczas wtryski się nie otworzą,będą czekały aż ciśnienie będzie odpowiednie.

ciśnienie na pompie możesz sprawdzić jedynie wpinając komputer diagnostyczny,albo może spróbuj kręcić silnikiem a ktoś niech pompuje pompką odpowietrzającą wtedy ciśnienie wzrośnie i może odpali wtedy będziesz wiedział czy to wina pompy..

 

2. niech ktoś kręci a ty psikaj PLACK-iem do kolektora ssącego (wyciągi filtr powietrza i psikaj), jeżeli zapali to niech pochodzi z 10 min, niech się rozgrzeje, wtedy go zgaś i po chwili znowu zapal ale bez placka jeżeli odpali odrazu to na 100% pompa.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    165

A dlaczego od razu tak pompę obstawiasz ?? jak jest slaba i nie przebija to czy zimny czy ciepły efekt odpalania będzie taki sam pozatym tu nie ma żadego czujnika wzniosu igły ludzie co wy za bzdury piszecie to nie jest common rail to jest zwyjły uklad na mechanej pompie typu VE i mechanicznych wtryskach jak cewka gaszenia jest sprawna i unosi się , żeby sprawdzić wystarczy zdjąć przewód z niego dotknąć i będzie słychać czy pracuje czy nie , jeśli o pompy chodzi to od tak sobie nie padła chyba że zamiast paliwa mazutu nalał to tak. pozatym jak ciśnienie na obwodzie wysonkiego ciśienia ma wzrosnąć żeby odpalił pompując pompką zasilakącą!? gorszej bzdury jaż żyje nie słyszałem jak by pompka zasilająca była w stanie przebić 265 bar bo na mniej wiecej takim ciśnieniu pracują wtryski w tych modelach to membrana nie wiem z czego by było zrobiona !! a dróga sprawa gdzie ty chcesz wpiąć komputer do mechanicznej pompy?? to się zegarem sprawdza albo na stole a nie żadnym komputerem ! co za bzdury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szepi    3

hmm komputerem w Pompę mechaniczną to faktycznie bzdury piszesz ale ty :)

 

jaż żyje- sobie żyj-a się nie pręż...

 

jak jest słaba i nie przebija to czy zimny czy ciepły?

-tydzień temu było na serwisie u nas iveco nawaliła pompka elektryczna podawała ciśnienie zbyt małe by wtryskowa mogła je odebrać... wspomogliśmy ją właśnie pompką zasilająca co, pomagało a gdy będziesz pompował pompką to ciśnienie wzrośnie minimalnie, ale wzrośnie ;) z tego co mi wiadomo to T5 ma silnik iveco także problem jak najbardziej prawdopodobny :) gdy silnik jest rozgrzany to olej jest rzadszy silnikowi się lepiej kręci-nie wiedziałaś o tym?

piszesz że bzdury że to że tamto,a sama żeś nic nie powiedziała taki jesteś mądry to powiedz co ty byś majster zrobił oprócz serwisu co pewnie byś zaraz obstawiał :)

wszyscy z okolicy Siedlec są tacy tępo-mądrzy czy tylko ty?

napinka w internecie nie jest w moim stylu ale czytając twoją schą wypowiedź która ignoruje moją,można się załamać....

 

 

a i jeżeli jesteś taki za***isty z mechaniki jak z ortografii,to wybacz ale ja to bym wolał posłuchać rady świeżego ucznia w pracy niż ciebie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    39

Ekspert się znalazł ... Widziałeś katalog od NH? Raczej nie i nie wiesz jaki tam jest typ pompy. Po drugie, jakbyś się trochę wysilił to można zobaczyć w galerii Mariusza jakie ciągniki naprawia i takich głupot o nim byś nie pisał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szepi    3

ekspert chcecie się kłócić kto jest kim czy wymienić doświadczeniami,przypuszczeniami co do sprawy "franek1995"

skoro jest takim majstrem to niech coś podpowie :)

zresztą już jest pewnie po problemie bo "franek1995" nic nie odpisuje co i jak

z tą pompą są przypuszczenie, jedna z możliwych opcji

a w tym modelu jest montowana pompa producenta Bosch wiesz skąd wiem nie z katalogu, z garażu bo stoi u mnie t5040 :)

 

no ja niestety nie mam w galerii zdjęć jakie ciągniki naprawiam ale jak chcesz to też moge dodać fot. dolnej skrzyni volvo gdzie wymienialiśmy synchronizatory :)

ale fakt mogłem to zrobić :P

 

dobra panowie spokój bo tu zaraz będzie wojna coś mi się tak wydaje....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    165

Wojna nie jest potrzebna ale nie pisz że jestem tępo mądry kolegoi nie obrażaj ludzi mieszkających w tym regionie jak tak sądzisz to powiedz mi jak się wpinasz komputerem do tej pompy? może ty popszesz swoją wypowiedz jakimś rozwinięciem , pozatym piszesz o pompie wtryskwej a teraz o zasiającej ktora podaje za małe ciśnienie paliwa i przy pompowaniu ręczną pompa wtryskowa podaje. Co do oleju to nie cwaniakuj i nie pisz czy ja wiem czy nie, wiadomo, że jak jest ciepły to ma lrzej kręcić ameryki nie odkryleś , miałem już wiele ciągików które na rozgrzanym silniku po zgaszeniu i praktycznie natychmiastwej próbie odpalenia nie dało się uruchomić ja najmądrzejszy nie jestem ale sobie radzę i bzdur napewno nie wypisuje

Napisz mi gdzie się wpinasz w tą pompę komputerem diagnostycznym CNH i wtedy pogadamy jak twierdzisz że to nie jest bzdura. Poza tym napisałes że ciśnienie możan sprawdzić jedynie komputerem diagnostycznym , wybierz się kolego do kogoś kto robi pompy wtryskowe i zasięgnik porady bo ja znam wiele innych sposobów nawet nie demontując pompy z ciągnika można to zrobić a ty twierdzisz że tylko komputerem i to nie jest bzdura? wprowadzasz ludzi z forum w błąd , a później dzwonią do mnie i :Panie trzeba w Caseju 5140 podpić komputer do podnośnika i wykalibrować bo nie działa . i zkąd się taka wiedza bierze? z takich właśnie wypowiedzi . to był tylko jeden z wielu przykładów czytania głupot na forach.

Edytowano przez mariusz(ZDUN)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szepi    3

wpinając się możesz za pomocą kompa ale fakt tylko przy CR przy tej pompie nie możesz nic zrobić tu jest racja :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    165

Więc sam widzisz Common Rail to jest inna bajka jest igła jest sterowanie elektromagnetyczne albo piezo elektryczne i tu z kolei nie zrobisz wiele bez komputera, a rozpatrując ten konkretny przypadek tak jak pisałes żeby nie pogadać sobie a pomuc, padło totalnie błedne stwierdzenie, i myślę ze wcześniejszymi wypowiedziami staralem się człowieke z tym problemem nakierować na jakieś najprostrze i najbardziej prawdopodobne rozwiązanie problemu jakim było zwykłe zapowietrzenie bądz zanik prądu na cewce gaszenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franek1995    0

Problem dalej został nie rozwiązany próbowałem wszystkich waszych podpowiedzi ale nic nie pomoglo pozostaje mi tylko wezwać serwis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Burn001    16

sprawdzałeś obydwa filtry? Może źle przykręciłeś filtr i się uszczelka zagieła. Jeśli chodzi o pompowanie pompką to nie opisano w instrukcji obsługo pewnej rzeczy.

Pompka do odpowietrzania działa tylko gdy jest odpowiednio ustawiona, czyli musisz tak przekręcić silnik aby załapała. Inną przyczyną może być letnie paliwo.

 

Panowie szanujcie się na wzajem zamiast udowadniać kto jest mądrzejszy i kto ma rację ponieważ kolega szuka pomocy, a wy zamiast starać się mu pomóc, zajmujecie się udowadnianiem że ja napisałem prawdę a ty nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek88    1

Nie znam się, ale jeżeli jest to sterowane komputerem pokładowym, to może go zresetuj (rozłącz akumulator na godzinkę)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Jeżeli jest to pompa mechaniczna i jak kolega pisze ze ropa na przewodach si nie pokazuje to zostaje pompę zawieść do pompiarza bo najprawdopodobniej spadło jakieś zabezpieczenie albo coś się rozleciało bo bez przyczyny silnik od razu nie zgaśnie. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ysy    32

zacznijmy po kolei czy dochodzi paliwo do pompki rencznej sprawdz czy nie jest zatkany sawny przewód przetarty a potem dopiero dalej szukać ale cewka sprawdzona bezpiecznik się nie pali pozdrawiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Burn001    16

kolego udało ci się naprawić traktor? Jeśli tak jestem bardzo ciekawy co było przyczyną awari.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×