Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Krystian7745

7745 Brak mocy

Polecane posty


Krystian7745    18

Witam mam problem z swoim zetorem 7745...Problem polega na tym że nie ma mocy...Miałem kiedys 7045 i na 2 biegu potrafił się zakopac z pługiem a 7745 na 1 można go zadusić silnik ma zdrowy ale co moze byc tego przyczyna czekam na wskazówki ;)

Następnym razem w tytule napisz czego dotyczy Twój temat bo ja nie mam zamiaru ciągle edytować tytuły tematów bo większość użytkowników zatytułuje "Zetor- problem", "Pomocy", "Zetor 7745"

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wiadomość z agroFakt.pl



jedrus    58

Dokładnie tak jak mowią koledzy powyżej bo to podstawa a jak to nie pomoże to sprawdz moiże jeszcze pompę - mój kumpel miał podobny problem i dali pompe do pompiarza i sie okazało że pompa miała ustawiona za małą dawkę - ciagnik był słaby ale bardzo ekonomiczny jak na zetora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

yahooo777    698

Filtry jak mówią koledzy wyżej to po raz, po dwa układ wtryskowy, po trzy zapłon możesz mieć źle ustawiony co wpłynie również na brak moocy, po cztery lipne paliwo co spowoduje takowy obrót sprawy, a po pięć-silnik oleju rozumiem że nie bierze? Jak z ciśnieniem na wale?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Krystian7745    18

Cezary-raczej nie dymi,filtry nowe,nie zagladałem ale wiem ze ma zdrowy po dźwięku;)

Jan- do filtra zaglądałem i wyczyszczony i nadal nie ma mocy

Rolnik,jedrus-jest to najprawdopodobniejsza przyczyna

Yahooo- tez mozliwe że zapłon,paliwo dobre z orlenu oleju nie bierze

leonardo- to chyba trafiłeś na zły egzemplarz

 

:)Dzięki wszystkim za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


FINN    991

a nikt nie wspomniał o jednym małym szczególe... od razu pół ciągnika rozbierac... ;) ja kiedyś też miałem problem z mocą... a okazało się głupia błachostka... w śrubie siedział brud.. ciągnik się nie zapowietrzał... ale pod obciążeniem nie miał siły...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

yahooo777    698

Gdyby coś z układem było nie tak, z czasem by sie zapowietrzył, to też przerabiałem, po przepompowaniu moc miał a za jakiś czas ją tracił, zaczynał schodzić z obrotów i zdychał a autor postu raczej o tym nie pisał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Krystian7745    18

kurna zapomniałem o tym było tak z miesiac temu przy talerzowaniu jechałes a on zaczął parkotac i zgasł jak sie przepompowało to szedł dalej

 

LamboEVO- raczej nie jest aż tak dociążony(masa ciagnika+tur+pług)wiec powinien iść

 

Finn - jakiej śrubie??

 

Nie cytuj ostatniego posta !!!!

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

yahooo777    698

Spuść paliwo ze zbiornika i przeczyść cały układ paliwowy, przewód po przewodzie. Kran może sporo zatrzymywać paliwa, przewód od pompy odkręć i zobacz co tam sie dzieje, czasami tam paproch może podejść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

FINN    991

w 90% przypadkach w tej pierwszej śrubie co idzie przewód do zbiornika... co masz tą rurkę metalową, a na nią nachodzi przewód gumowy ze zbiornika...

lub jeszcze jest możliwość przytykania się rurki w zbiorniku, ale to wtedy pompka ręczna nie bedzie ciągnąć... wtedy trzeba dmuchnąć do zbiornika...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


mtracz    71

Po pierwsze to bym sprawdził odstojnik, bo spotykam się że filtry ludzie zmieniają, a tam nikt nie zagląda, a czasem jest po co.

Chyba że szklanka odstojnika jest przezroczysta i wszystko widać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


FINN    991

nie pamiętam , już , ale w instrukcji pisze, że odstojnik trzeba czyścić co X mtg. A do obowiązku OC nalezy kontrola stanu odstojnika... czyli wymień odstojnik na szkalny, abyś widział co się w nim dzieje... bo czasami widać w odstojniku bąbelki a to jest już objaw nieszczelności układu w zetorze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kazikow    8

U mnie jest tak jak odstojnik jest czysty to widac bąbelki jak silnik pracuje, natomiast jak jest syf w odstojniku to podczas pracy silnika nie ma bąbelków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Krystian7745    18

Finn- wymieniany odstojnik miesiąc temu i nowe filtry paliwowe, ale wczoraj wujek mówił że ten odstojnik moze przytrzymywać paliwo i za mało dostaje dawkę do silnika co o tym myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

FINN    991

bo gdzieś na śrubie może być przytkane... i dla tego stopuje przepływ paliwa... odkręć pierwszą śrubie ,w układzie od zbiornika

wszelakiego rodzaju grzebanie przy układzie paliwowym proponuje robić na rozgrzanym silniku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

yahooo777    698

Pisząc tylko posty na af zetora nie odmulisz, bierz sie za czyszczenie układu i wtedy dalej pytaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez emtecc
      Zetor 7745 po remoncie góry silnika (tłok, tuleje, pierścienie, robione głowice).  Powodem remontu były popenkane pierścienie na jednym z tłoków. 
      Przed remontem z odmy czuć było, że zbiera się ciśnienie po zatkaniu odmy no i oczywiscie wyganiało olej z racji popękanych pierścieni.
      Po remonice poinformowano mnie, żeby wymienić olej po 50 mth po dotarciu. Docierałem na różnych obrotach (trochę jeździłem, chodził z przyczepą w różnym stopniu załadowaną).
      Zdziwiło mnie, że po 50mth oleju było na MIN na miarce. Rozmawaiłem z mechanikiem i określił, że to normalne bo pierścienie się układają.
      Cały czas kapało z odmy i kapie do teraz, jednak nie odczuwam zbierania się ciśnienia w skrzyni korbowej, tzn nie czuć dmuchania odmą a olej z niej kapie.
      Ostatnio na 3 godz orki do butelki skapało około 300ml oleju.
      Możliwe, że jest coś nie tak z odmą i olej nie ścieka do miski? Nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem nigdy tego?
      Czy pierścienie od początku są do niczego??
       
      Dodam, że ciągnik ma moc.
       
      Dodatkowo między głowicami pojawił się wyciek (chyba płynu) bo rdzewieje

    • Przez Mateusz_320
      Panowie ostatnio zawiozłem ciagnik do mechanika czyli w piatek bo na innym temacie pisałem ze strasznie ciezko pali i kopci. Zawory sa ustawione wtryski patrzylismy wczoraj maja 170-175 a ciagnik dalej tak samo. Pompiarz mówił zeby pompy nie ruszac bo moze byc okej z nia. Co radzicie na co patrzec jeszcze? Oleju odziwo nie bierze z odmy nic nie wydostaje sie. Jak odpali to dziwne obroty na poczatku ma tak jakby zaraz chciał zgasnac. Pozdrawiam
    • Przez Mateusz_320
      Panowie mam problem z korbowodami do zetora 5211. Kupiłem wczoraj i dzis zaczałem wazyc i 2 maja 305g a 1 ma 285g czy stanie sie cos tej róznicy 2 deko? Prosze o pomoc 
    • Przez leszczu19901
      Panowie, nie wiem czy to problem, czy nie, ale ostatnio ustawiałem zawory w Zetroze i teraz na jałowych obrotach słychac z obudowy fitra powietrza takie buczenie. Przed ustawieniem zaworów tego buczenia nie było. Dodam, równiez że na 3 cylindrze na zaworze ssącym nie było żadnego luzu.
    • Przez Mateusz_320
      Witam. Mam trudna sparwe ale mianowicie mam zetora 5211 91r 4810mtg i w lecie palił do strzału a teraz przy 5-10 stopniach ma problemy z odpaleniem. Po odpaleniu za 2 3 razem kopci jak szalony ciagle gdy sie przygrzeje to nic ale na zimnym tak ma. Dodam oleju nie bierze zawory były nie dawno ustawione Olej jest równo z maxem. Chce to naprawic przed zima bo w zimie nie ruszy pewnie. Pozdrawiam 
×