Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Krystian7745

7745 Brak mocy

Polecane posty

Krystian7745    18

Witam mam problem z swoim zetorem 7745...Problem polega na tym że nie ma mocy...Miałem kiedys 7045 i na 2 biegu potrafił się zakopac z pługiem a 7745 na 1 można go zadusić silnik ma zdrowy ale co moze byc tego przyczyna czekam na wskazówki ;)

Następnym razem w tytule napisz czego dotyczy Twój temat bo ja nie mam zamiaru ciągle edytować tytuły tematów bo większość użytkowników zatytułuje "Zetor- problem", "Pomocy", "Zetor 7745"

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jedrus    58

Dokładnie tak jak mowią koledzy powyżej bo to podstawa a jak to nie pomoże to sprawdz moiże jeszcze pompę - mój kumpel miał podobny problem i dali pompe do pompiarza i sie okazało że pompa miała ustawiona za małą dawkę - ciagnik był słaby ale bardzo ekonomiczny jak na zetora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    698

Filtry jak mówią koledzy wyżej to po raz, po dwa układ wtryskowy, po trzy zapłon możesz mieć źle ustawiony co wpłynie również na brak moocy, po cztery lipne paliwo co spowoduje takowy obrót sprawy, a po pięć-silnik oleju rozumiem że nie bierze? Jak z ciśnieniem na wale?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian7745    18

Cezary-raczej nie dymi,filtry nowe,nie zagladałem ale wiem ze ma zdrowy po dźwięku;)

Jan- do filtra zaglądałem i wyczyszczony i nadal nie ma mocy

Rolnik,jedrus-jest to najprawdopodobniejsza przyczyna

Yahooo- tez mozliwe że zapłon,paliwo dobre z orlenu oleju nie bierze

leonardo- to chyba trafiłeś na zły egzemplarz

 

:)Dzięki wszystkim za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    988

a nikt nie wspomniał o jednym małym szczególe... od razu pół ciągnika rozbierac... ;) ja kiedyś też miałem problem z mocą... a okazało się głupia błachostka... w śrubie siedział brud.. ciągnik się nie zapowietrzał... ale pod obciążeniem nie miał siły...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    698

Gdyby coś z układem było nie tak, z czasem by sie zapowietrzył, to też przerabiałem, po przepompowaniu moc miał a za jakiś czas ją tracił, zaczynał schodzić z obrotów i zdychał a autor postu raczej o tym nie pisał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian7745    18

kurna zapomniałem o tym było tak z miesiac temu przy talerzowaniu jechałes a on zaczął parkotac i zgasł jak sie przepompowało to szedł dalej

 

LamboEVO- raczej nie jest aż tak dociążony(masa ciagnika+tur+pług)wiec powinien iść

 

Finn - jakiej śrubie??

 

Nie cytuj ostatniego posta !!!!

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    698

Spuść paliwo ze zbiornika i przeczyść cały układ paliwowy, przewód po przewodzie. Kran może sporo zatrzymywać paliwa, przewód od pompy odkręć i zobacz co tam sie dzieje, czasami tam paproch może podejść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    988

w 90% przypadkach w tej pierwszej śrubie co idzie przewód do zbiornika... co masz tą rurkę metalową, a na nią nachodzi przewód gumowy ze zbiornika...

lub jeszcze jest możliwość przytykania się rurki w zbiorniku, ale to wtedy pompka ręczna nie bedzie ciągnąć... wtedy trzeba dmuchnąć do zbiornika...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Po pierwsze to bym sprawdził odstojnik, bo spotykam się że filtry ludzie zmieniają, a tam nikt nie zagląda, a czasem jest po co.

Chyba że szklanka odstojnika jest przezroczysta i wszystko widać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    988

nie pamiętam , już , ale w instrukcji pisze, że odstojnik trzeba czyścić co X mtg. A do obowiązku OC nalezy kontrola stanu odstojnika... czyli wymień odstojnik na szkalny, abyś widział co się w nim dzieje... bo czasami widać w odstojniku bąbelki a to jest już objaw nieszczelności układu w zetorze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazikow    8

U mnie jest tak jak odstojnik jest czysty to widac bąbelki jak silnik pracuje, natomiast jak jest syf w odstojniku to podczas pracy silnika nie ma bąbelków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian7745    18

Finn- wymieniany odstojnik miesiąc temu i nowe filtry paliwowe, ale wczoraj wujek mówił że ten odstojnik moze przytrzymywać paliwo i za mało dostaje dawkę do silnika co o tym myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    988

bo gdzieś na śrubie może być przytkane... i dla tego stopuje przepływ paliwa... odkręć pierwszą śrubie ,w układzie od zbiornika

wszelakiego rodzaju grzebanie przy układzie paliwowym proponuje robić na rozgrzanym silniku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    698

Pisząc tylko posty na af zetora nie odmulisz, bierz sie za czyszczenie układu i wtedy dalej pytaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×