Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry.Mam problem z moim john Deere 6610.Kupiłem go we Francji i było z nim wszystko ok.W polsce zaczołem nim jezdzic kilka dni i nagle przestałł jezdzic.Kiedy przełączam przełącznik przód tył po lewej stronie kierownicy,nazywa sie to rewers czy cos w tym stylu,to zaczyna pikać coś i traktor nie jedzie.Czasem traktor jeździ i w pewnej chwili sie zatrzymuje.Prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu ,jezeli nie zrozumieliscie to dopisze jak cos.

 

 

jeszcze jak byście mi podać jakiś servis JD z woj.Łódzkiego,jezeli oczywiscie znacie.

Opublikowano

Witam!!!

Po pierwsze sprawdz przekazniki od zalanczania jazdy w swoim JELENIU znajduja sie one pod deska z bezpiecznikami sa to 4 w dolnej lini po prawej stronie, bardzo prawdopodobne ze cos ktoregos boli badz gdzies wypchnelo jakis przewod.

A jak to wszystko okaze sie byc dobrze to stawiam w 85% na rewers to ustrojstwo przy kierownicy dosc czesto padaja!!!

A co do cewek jazdy to jakos malo prawdopodobne ale tez mozliwe, mozesz je zamieniac miedzy soba bo sa takie same a masz ich 3 sztuki. powodzenia,

Opublikowano

Napisz jaki to jest rewers, bo w tej serii był z reguły mechaniczno- hydrauliczny, ale widziałem też elektrohydrauliczne.

Jeśli mechaniczny to trzeba wyregulować długość cięgna, jeśli elekryczny to gdzieś się rozłącza na czujniku

Opublikowano

jak sie dowiem to wam napisze.Czasami kiedy przełaczam dzwignie to jeżdzi ,a czasami tylko szarpnie,i czasami wogole.I wlasnie podczas jazdy się rozłacza i pika coś przy kierownicy.

Opublikowano

serwis wszystko sprawdzał. a po wymianie przełącznika trzeba go jakoś zaprogramować czy coś w tym stylu żeby komp wiedział że to nowy?

 

z tym programowaniem to bzdura z kąd masz ten serwis u mnie przy 6620 było podobnie jeżdzili jeżdzili i nic zmieniłem serwis kolega dał mi namiar na kolesia który pracował 10lat w serwisie jd i sama weryfikacja trwała 5godzin . Problem jest taki że wcześniejszy serwis nawet nie potpioł manometrów i wisiał na telefonie a koleś do dziś umnie świadczy usługi 3 lata i jestem zadowolony nie doś że taniej to 10razy dokładniej i wszystko wytłumaczy

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Pojawił mi się dziś mały problem z JD. Mianowicie zaczęło się dziać coś nie tak z rewersem. Jak go odpalę na pierwszym półbiegu to nie ruszy (nie zawsze tak jest-czasami jest OK) to znaczy kiedy włączę jazdę do przodu pika i miga błąd i nie ruszy-przy zmianie kierunku jazdy do tył również nie. Natomiast jak wrzucę mu na 2 lub 3 czy 4 (półbieg) i zgaszę po czym ponownie odpalę to wtedy rewers działa (startuje z pozostałych polówek ale nie z 1). Nie miałbym z tym problemu aby ruszać z 2-3 czy 4 szło by się przyzwyczaić, tylko kiedy wyjechałem na drogę rozłączyło go podczas jazdy i nie mogłem wrzucić kierunku jazdy, po wrzuceniu pikał sygnalizator i musiałem zgasić i ponownie odpalić traktor.

Czy ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem?? Traktor z 2001 roku.

Może to przez warunki atmosferyczne, ale jest to dla mnie kłopotliwe.

Pozdrawiam

Edytowane przez LukasMielec
Opublikowano

Zimno było? Czasem w niskich temperaturach rewers może nie zadziałać. Dopiero po kilkukrotnym przełączeniu z pozycji neutralnej w pozycję jazdy rusza. Instrukcja przewiduje takie zachowanie. Przy takich nieprawidłowościach generowane są też alarmy i kody błędów. Spróbuj doprowadzić oleje do temperatury pracy i wtedy zobacz czy rewers działa nieprawidłowo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v