Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
ZETOREK135

PILNE !!!! PROBLEM Z FENDTEM 311 !!!!!!!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ZETOREK135    0

Wiatm

 

 

 

Mam problem z fendte 311 z 98r.Chodzi o to że coś się dzieje z paliwem po prostu jadę prosto 1800 obrotów a ciągnik gaśnie wcisnę sprzęgło i znowu wskakuje na obroty ujadę z 1 km i dalej to samo .CO TO SIĘ DZIEJE PROSZĘ O POMOC

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MalyJohn    218

Kiedy ostatni raz wymieniałeś filtry paliwa? Bo u mnie było podobnie w Johnie, bo filtry już były "zasyfione". Wymieniłem i wszystko było dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETOREK135    0

no niewiem ja go dopiero od kupna mam miesiąc. w sobotę sieliśmy rzepak to samo się robiło ale jakoś poszło po odkręceniu i odpowietrzeniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piechur    3

ewentualnie jak jeździł na kiepskim paliwie to wyczyść cały układ paliwowy łącznie z bakiem. Ja też tak miałem i jak go wyczyściłem to już było w porządku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt070    0

Ja miałem tak samo w moim fendzie , wystarczyło włożyć nowy filtr paliwa , odpowietrzyć go i możbna było dalej działać w polu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    59

Pierwsze co zrób to wymień ten filtr paliwa jeśli dalej problem będzie się powtarzał wtedy pisz a postaramy się ci pomóc.

Edytowano przez kokoman0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    79

No zdj. dalej nie ma, co do tego paliwa to 99% filtr lub sitko w pompce-wiem bo to znany mi problem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    226

A to może być sygnalizacja przegrzania oleju w układzie hydraulicznym. Tego od hydrauliki zewnętrznej i wspomagania. ale mogę się mylić więc poprawcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETOREK135    0

a czym było by to spowodowane ?????

 

czekam na odpowiedź JD bo on będzie wiedział na 100% bo z pompką i filtrami to się nie pomylił ?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Może to być spowodowane jakością oleju [kiepską] lub też niedrożnością układu hydrauliki [gdzieś olej się blokuje i pompa pompuje na siłę i się grzeje] lub też chłodnica oleju [jeżeli występuje] ma niedrożność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    79

No jeżeli sie to robi w tym przypadku to pozostaje poziom oleju lub jeszcze ksiązka mówi o czyms takim jak Endabschaltung(wyłącznik koncowy) ale nie wiem o co dokładnie chodzi... Bo widać że nie masz problemu ze zbyt gorącym olejem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETOREK135    0

niby z hydrauliką nic się nie dzieje wszystko chodzi 100% i dalej to samo tylko że na gorącym to znika.Dziwna sytuacja :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Może poprostu czujnik szwankuje i dlatego takie problemy. A co do tych filtrów to się zmienia zaraz po zakupie a nie jeździ, aż ciągnik staje. A poterm lament, że się popsuło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Massey294s
      Witam, mam wyciek paliwa od strony bloku silnika z pompy wtryskowej w 311 98r. Pytanie brzmi jak jest ustawiana i czy są jakieś znaki? Wyciągając ją muszę zwracać na coś uwagę? Pompa wyjdzie z kołem zębatym czy jest może to jakoś dzielone? Potrzebuje ją tylko wyciągnąć i uszczelnić.
    • Przez jendrula2
      witam przy przełączaniu z największego półbiegu na najniższy nagle wyskoczył błąd 5.1.03 kasowanie błędu nie pomaga jest to jedyny błąd jaki się wyświetla może ktoś coś doradzi
      fendt farmer 311 turbomatik 1996 r dodam że ciągnik jeździ i rewers działa poprawnie na zgaszonym ciągniku kropka na wyświetlaczu przeskakuje  jak uruchomię ciągnik piszczy alarm i wskaźnik od półbiegów znika
    • Przez Dodi
      Witam całe społeczeństwo AgroFoto. Mam nie mały problem z Fendtem 310 LSA turbomatik, 88r i zwracam się do osób będących w temacie o pomoc. Tematów o hydraulice w takich ciągnikach jest mnóstwo, ale w żadnym nie znalazłem najmniejszej wskazówki na rozwiązanie bolączki mojego Freda. Moderatorów proszę o wyrozumiałość, że zakładam nowy, podobny temat, jednak mamy żniwa i czas to piniądz. 
       
      Do rzeczy.
       
      Olej hydrauliczny po długiej, ciężkiej pracy jest zagotowany o czym świadczy kontrolka temperatury oleju i przetopione przewody elektryczne, które leżały na pompie. Ciśnienie na zimnym oleju 180 bar, rozgrzanym 120-150. Tu obstawiam pompę. Jednak nawet na zimnym oleju ściśnienie na manometrze ze 180 bar spada w kilka sekund do ok 100 bar. Podnośnik nie opada jednak druga sekcja ładowacza (wysyp łyżki już powoli się przechyla) Wina rozdzielacza? Podlega on w ogóle naprawie? Dodam, że układ jest szczelny, nie ma żadnych wycieków nawet z bloku rozdzielacza. Jest jeszcze jeden mały mankament podczas normalnej roboczej temperatury oleju. Gdy już ciągnik się rozgrzeje słuchać syczenie ciśnienia z okolic rozdzielacza. Jakby jakieś lewe ciśnienie. Ustaje czasem na kilka sekund lub gdy ruszę podnośnikiem do góry, lub dźwignią krzyżową podniosę ładowacz. Zetknął się ktoś kiedyś z podobnym problemem?
       
      Z góry dziękuje za pomoc.
      Pozdrawiam Rafał.
    • Przez piotrslonski1
      Witam problem występuje w 310 wywala błąd 5.1.61 wykrzyknik i ikonę
      Kosteka od czujnika była zgnita wymieniłem czujnik i kostkę lecz po wymianie błąd nie gaśnie
      Os podniosło do samej góry nie da się nią regulować
      W czym może być problem
      Bezpieczniki sprawdziłem
      Proszę o pomoc
    • Przez repek92
      Witam. Chciałbym się zapytać użytkowników tego silnika, czy te silniki w transporcie są takie mulowate? Delikatna górka i trzeba redukować. Nawet na pusto nie idzie jakoś super. MTZ 82 przy moim.to szatan ale z pługiem to daje radę nie czuć że ciężko itd tylko w tym transporcie ciężko
×