Skocz do zawartości

Polecane posty

nalepa.p    1

Co jest lepsze? zastanawiam się czy JD produkowane w Mannheim są lepsze od tych w Waterloo? chodzi mi o trwałośc jakość wykonania, montażu? czy właściwie nie ma różnicy?

nie sadze by mógł ktoś to stwierdzić na podstawie serii 7030 Premium i 7030 gdyż jest to za swieży temat tak myslę, ale użytkownicy starszych ciągników JD produkowanych w stanach bądz w niemczech mogą coś na ten temat powiedziec...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Seb@    0

Z tego co mi wiadomo to samochody produkowane w Ameryce zawsze były z trochę gorszych materiałów i trochę gorzej wykonane. Czy z ciągnikami jest tak samo nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Arni    1

Pewnie tym że Classic będzie wersja prostszą, tańszą a wersja Premium będzie lepiej wyposażona. Tak czy tak jd będą zawsze drogie ;), ale za dobra jakość trzeba płacić.


17 lutego 2007r - 17 lutego 2012 pięć lata na af!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubi    0

Jd classic bedzie na pewno(a właściwie już jest) bo będę miał takiego 15 grudnia

 

A o serii comfort pierwszy raz słyszę


można biec.
można stać.
samo przyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fokmen    0
Jd classic bedzie na pewno(a właściwie już jest) bo będę miał takiego 15 grudnia

 

A o serii comfort pierwszy raz słyszę

 

A jakiego bedziesz mial tego JD ??

A co do Comfortu to tez bedzie napewno ale jeszcze nie wiem czym dokladnie sie rozni.


Moje filmiki zobaczycie na

http://pl.youtube.com/profile_videos?user=fokmen5

zapraszam do ogladania:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubi    0
Classic bedzie podobna do wersj premium seri 6*20

masz racje to jest prawie to samo,,tylko silnik spełnia te normy TIER III(ale to dalej Power Tech)

 

Przenieśli kolorystykę z 6030 premium deska jest trochę jaśniejsza i moim zdaniem ładniejsza

 

Ale te wszystkie dźwignie itp to dokładnie to samo co 6020 premium

 

Nie wiem czy w poprzedniej wersji *20 był jakiś system co łagodził przełączanie biegów(soft coś tam),tutaj jest

 

Biorę 6330 ;)


można biec.
można stać.
samo przyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubi    0
Kubi to jest Soft Shift, łagodna zmiana biegów ;)

dokładnie jak mówisz jest jeszcze takie coś jak speed matching,ale to też chyba było w 6020premium

 

do tej serii można wziąć takie coś jak radar poślizgu w DF ale ja nie chciałem

 

aha silnik to dokładnie Power Tech E,troszkę lepiej wygląda na wykresach niż 6020

ale ma 2 zawory na cylinder a nie jak Power Tech Plus 4

 

nie wiem czy w 6020 była zmienna geometria łopatek turbiny tutaj jest

 

i pewnie jeszcze kilkunastoma duperelami się różnią ;)

 

EDIT:

 

6030 classic nie zmiennej geometrii łopatek przepraszam za pomyłkę


można biec.
można stać.
samo przyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pati    10

A co sądzicie o modelu 7530Premium. Ma ktoś fotki takiego sprzętu??? :P


Czy świeci słońce, czy leje deszcz, John Deere 7530 moja maszyną jest. :)
www.tractordata.com____www.konedata.net Ile koni, który rok, prędkości i pojemności.
Nie każda morda pasuje do Forda, nie każda menda pasuje do Fendta, nie każda ździra pasuje do John Deera. :-D
JOHN DEERE 7530 -----> my dream... super maszyna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinPL    0

@pancarol ma 7430 fotki są w galeri :P są jeszcze na stronie john deere można wejść w każdy zakamarek dosłownie:d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pati    10

Mnie chodzi o 7530, a z @pancarolem już gadałam. Chodzi mi o opinie na temat 7530, jakieś fotki, itp. Ciągnik i kabinę już zwiedzałam na stronie JD. :P


Czy świeci słońce, czy leje deszcz, John Deere 7530 moja maszyną jest. :)
www.tractordata.com____www.konedata.net Ile koni, który rok, prędkości i pojemności.
Nie każda morda pasuje do Forda, nie każda menda pasuje do Fendta, nie każda ździra pasuje do John Deera. :-D
JOHN DEERE 7530 -----> my dream... super maszyna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert4    0

Opcja Premium jest wersja bogatsza i do rozbudowy. Mozna do niej dokupic co jd ma najlepszego. Oczywiscie bedzie to kosztowac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    3

czyli tez dosc znacznie roznią sie ceną


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek    2

Nie tylko tym bo JD w wersji Premium oferuje w standardzie dużo bogatsze i lepsze wyposażenie, takie jak skrzynia, hydraulika i tak jak to było w serii XX20 inny rodzaj wtrysku paliwa. Spory wpływa na cenę ma tez jakości wykonania ciągnika wersja Premium to „perełka” w wykonaniu JD, a wszystkie inne odmiany typu SE, Basic zostały wykonane za potrzeby biednych wschodnio europejskich rynków zbytu. Ja stawiam tylko na „perełki”, nie stać mnie na byle co !!!!


2-08-2007 3400gram 52cm to mój Kacperek

12-07-2008 2831gram 43cm to moja Oliwia

2008-04-01 Firma Wit-Rol rozpoczyna działalności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubi    0

Akurat w seriach 6030 premium i standard rodzaj wtrysku jest już ten sam :)

 

Gdzie wy widzicie różnicę w wykonaniu?Miałem okazję porównać 6320premium do mojego 6330 standard. Może jestem ślepy ale ja nie widziałem różnicy w wykonaniu...Poza tym nie wiem jak to ma wyglądać w fabryce ale co jedzie Premium to się przykładamy a jak jedzie standard to nie dokręcamy śrubek robimy tak żeby się częściej psuł???

 

Już się wiele razy spotkałem z tym że ci co mają Premium, krytykują SE bo stać ich było na droższą wersję, choć z SE nie mieli wiele do czynienia. Poza tym w np takich Niemczech nie widziałem żeby tylko Premium jeździły...


można biec.
można stać.
samo przyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek    2

@kubi

Z wtryskami może jest już tam samo nie wiem bo w tej chwili już nie interesuje się ciągnikami i ich parametrami. Ja natomiast widziałem widzę różnicę w wykonaniu. Tego o czym mówię nie da się wychwycić podczas 15-20min przejażdżki u dilera czy na pokazach. Ale z tym co mówisz ze Ci co posiadają wersję Premium kupili je na pokaz to raczej nie jest prawda. Nie raz widziałem jak JD miał problem z podniesieniem pługa bo hydraulika była za słaba :/ a jeśli się wydaje na ciągnik ponad 250tys i nie można z niego wydobyć maksimum to chyba taka inwestycja nie jest opłacalna. Ale to tylko moje zdanie.


2-08-2007 3400gram 52cm to mój Kacperek

12-07-2008 2831gram 43cm to moja Oliwia

2008-04-01 Firma Wit-Rol rozpoczyna działalności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubi    0

Ale ja nigdzie nie napisałem że kupili je na pokaz. Jasne każdy by chciał Premium bo jest lepiej wyposażony, ale z drugiej strony po co mi bajerki których nigdy nie wykorzystam lub wykorzystam bardzo rzadko na 30ha...gdybym myślał chociaż o powiększeniu areału, ale to raczej nie nastąpi bo dobrze mi się żyje z tych 30ha i nie chcę się zarobić

 

Akurat co do hydrauliki to też się nie zgadzam, w swoim JD mam najmocniejszą pompę(opcja) i nie ma problemów z podniesieniem naprawdę ciężkich rzeczy- no sumie jest bo trzeba balast dorobić bo tył unosi :) Na pewno nie można do SE zamówić nawet połowy tego co do Premium, ale najpotrzebniejsze jak radar czy tempomat już tak


można biec.
można stać.
samo przyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BOKSKOZLOW    0

witek ciągniki na wschod to robimy my a każdy kto ma JD to jest koś niezależnie od wersji i wyposażenia

 

Kubi ty marz wydatek pompy 60l czy coś takiego??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubi    0

65l/min z tego co pamiętam


można biec.
można stać.
samo przyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Ciastko
      Witam otóż zastanawiałem się czym różnią się modele Zetorów 5211 robionymi na eksport i tymi krajowymi. Nie mam na myśli różnice w wyposażeniu czy wspomaganiu bo tyle wiem. Chodzi mi o jakieś większe udogodnienia związane z mechaniką (silnik, skrzynia biegów).
      P.S. Czy w ciągnikach eksportowych była różnica mocy? Jeśli taki temat istnieje to ja go nie znalazłem.
      Z góry dzięki za odpowiedzi.
    • Przez slawcio_1974
      Mam problem z 6630 premium.Nie włącza się tylni wom,tzn włącza się i zaraz puszcza.Sprawdzona cewka,elektryka jest ok.Komunikat wyświetla się błąd BCU 33.Serwis nie wie,co mu jest.Może miał ktoś taki przypadek?

    • Przez Hadzik
      Witam. Mam problem z usunięciem wycieku przy wsporniki wału napędowego (zdjęcie 1). Podejrzewam że puścił uszczelniacz w obudowie stad tez olej znalazł się w wsporniku obudowy wału. Zdemonowalem wal rurowy, flansze na imbusy , pierścień segera i tyle. Nie mam pojęcia co dalej. Wal z wspornika nie wychodzi lekko. Wiem że jest tam łożysko. Nie wiem o dalej jak rozbierać. Pomocy

    • Przez Tomasz531
      Witam. Kilka dni temu zakupiłem prasę John Deere 550 i mam małe wątpliwości co do działania owijania sznurka. U mnie ramię od podawania sznurka jest po lewej stronie patrząc od strony podbieraka. Świeci się kontrolka środkowa żółta. Kiedy podniosłem klapę do góry i przytrzymałem owijania ręczne to ramię zaczęło przesuwać się w prawo jednak po puszczniu owijania ramię wróciło spowrotem na lewą stronę. Czy tak to powinno działać? Jeśli nie to co zrobić by ramię było w odpowiednim miejscu. Proszę o pomoc 
    • Przez mateo105
      Panowie mam problem w nowym nabytku jak w tytule gdyz nie mam pojecia jak ustawic miekki rdzen a bez niego siano jest zbyt mocno dobite ze palca sie nie wlozy. oto moj sterownik
      sterownik.html
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.