Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam rozważam zakup Zetora 10145 i mam kilka pytań mianowicie:

1. Czy nadaje się do tura?

2. Na co zwracać uwagę przy kupnie?

3. Jaki pług do niego i jaki agregat?

4. Czy polecacie tę maszynę?

Opublikowano

Witam. Ja mam zetora 9245 to prawie to samo co 10145 tylko że 10145 jest mocniejszy i ma wygląd inny niż mój(chodzi o kabinę)

1) Traktor z pewnością nadaje się do Tura

2)Zwracaj uwagę na jakieś przecieki , nierówną prace silnika ,kolor dymu z tłumnika , czy napęd i blokady mostu działają.

3)Pług to możesz śmiało zapiąć 4 skibowy a co do agrgatu to zależy jeśli ścierniskowy to 3m a uprawowy to 4,40m

4) śmiało mogę polecić u mnie w okolicy pracują i właściciele nie narzekają

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ale napisz co mu dolega, a nie pomożecie?

Opublikowano (edytowane)

Ciągnik został sprowadzony z norwegi. Przeszedł kapitalny remont silnika. w tej chwili ciągnik nie ma takiej siły jaką powinien mieć. ma problem ruszenia z 3 biegu gdy jest sam bez maszyny. Ciągnik bardzo mocno dymii niebieskim dymem na zimnym i rozgrzanym silniku . Nie bierze oleju.

Edytowane przez _lolo_
Opublikowano

Remontu nie robiłem ja tylko gość od którego go kupiliśmy. I też słyszę w silniku pukanie ,jakby jeden tłok prawidłowo nie pracował, układ paliwowy był czyszczony, wymienione wszystkie filtry. A czy może to być źle ustawiona dawka paliwa

Gość Profil usunięty
Opublikowano

sprawdzenie układu zasilania paliwem to dość dobre posunięcie,ale jeżeli kopci typowo niebieski dym to olej raczej pociąga i spala.

Opublikowano (edytowane)

Ja bym zaczął od sprawdzenie pompy wtryskowej. Ale dał do dobrego zakładu. Gdzie znają się na robocie. Bo 90 % niedomagań silnika to wina pompy.

Wystarczy jak źle ustawią kąty na pompie i silniki nie będzie dobrze pracował.

Ja w 1224 jedną pompę 3 razy woziłem do pompiarza, aż wreszcie kazałem pokazać jak pompa dawkuję paliwo. Okazało się że dwie sekcje podawały mniej paliwa i silnik nierówno pracował.

 

Co do stukania to te typy tak mają, jak się wsłuchasz to stukają jakby na jednym cylindrze.

 

Zna dobrego pompiarza w Polkowicach który potrafi pompę ustawić. I raczej nie ma u niego reklamacji.

Edytowane przez Marcin91
ortografia
Opublikowano

Oleju nie bierze. Chyba zawiozę pompę do pompiarza i zobacze co bedzie. Ale zbyt mala lub zbyt duża ilośc paliwa też ma jakieś znaczenie?

 

Na zimnym silniku pali bardzo dobrze bez żadnego problemu.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

niebieski dym to bierze olej,czrny dym dawka za duża leją wtryski,pompa do roboty itp.,biało-szaro ciemny dymek problemy ze spalaniem przez usterki komory spalania-uszczelka,wychulane pierścienie itp.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

jeśli kopci na niebiesko to nie dlatego że spala zbyt dużo ropy że leją wtryski,on ci nie zabierze z miski litra oleju na mth przecież <_< . ile nim jezdzisz?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

kolego zabiera olej i spala na wszystkich garach przez pierścienie,wyrzuca to jednym tłumikiem i niebieski dym jest,i tymi samymi pierścieniami ropa przechodzi w dół dlatego masz stan oleju,jeśli efekt się nasili to oleju będzie przybywać,dlatego osłabł bo kompresja spadła,remontem przez tego gości się absolutnie nie sugeruj pukać może panewka i przenosi odgłos nagórę silnika lub sworzeń tłoka,jeśli silnik nie ma równomiernego spalania na wszystkich tłokach to tarakuje, nie równo pracuje przyspiesza sekunde i powraca do obrotów.

Opublikowano

odkręcasz nakrętkę, potem wybijasz to na czym była nakręcona, jak to wybijesz to drugie samo wyjdzie.

Jak nie ruszane to polej odrdzewiaczem.

Przy składaniu lekko posmaruj i załóż dobre gumy i zabezpiecz je przed przesuwaniem się.

Opublikowano

odkręcasz i bijesz w to gdzie była nakrętka a wyleci z drugiej strony.

Jak spartolisz to wiertarka pozostanie ;)

Ogólnie kup nowy kompletny krzyżak i najpierw zobacz jak jest zbudowany to potem ten na ciągniku wyjmiesz w 10 minut.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v