Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
macko25

Problem z elektroniką MF 6290

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
macko25    8

Posiadam MF 6290 i w czasie orki gdy opuszcze pług na dół to ciągnik mi staje a po chwili startuje tzn przerywa czy miał ktoś taki przypadek albo coś wie na ten temat ????ale to tylko jak naciśnie przycisk opuszczanie pługa na dół do góry już nie ale czasami mi się pojawiało że jak jadę to ciągnik stanie a po chwili już jedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    193

a co ma czujnik do EHRu?? poparz masy po sprawdzaj kostki czy nie masz żadnej lużnej


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hubertuss    624

To jest tak chaotycznie napisane, że trudno co kolwiek wywnioskować. Przeczytaj sobie ostatnią cześć ostatniego zdania. Ludze chcą porad a piszą tak, że za bardzo nie wiadomo o co chodzi. Myślę, że sprawdzenie połączeń elektrycznych to naturalna kolej rzeczy w takich przypadkach. Migają jakies lampki podające kody błędów rewersu lub ehr?

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macko25    8

po prostu stanie i po chwili rusza ale silnik chodzi wszystko oki a co do kontrolek to zapali się kontrolka niskiego ciśnienia oleju ale do końca to nie jest to to napewno problem z elektryką.olej filtry wszystko wymieniane jak potrzeba

 

wczoraj orałem pod rzepak i jak używam podnośnika podnoszenie opuszczanie i jak opuszcze pług na dół to ciągnik przerywa i po chwili jedzie i mruga kontrolka taka kropka na czerwono w trójkącie tam od panelu EHR i podnośnik nie działa ale jak pokręce wszystkie pokrętła od EHR to już wszystko oki i za pare minut znowu to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    624

Ta kontrolka na panelu ehr podaje kody błedów. Mignięcia z długimi przerwami podają jakby grupę błedów krótkie przerwy to konkretna rzecz. Policz dokładnie np 2-4 dwa razy z długa przerwą i cztery z króką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaczus    2

no normalnie ile razy mrugnie prawdopodobnie masz błąd 2-4 dzisiaj mi tez to wyskoczyło a czujnik wymieniłem 3 misiace temu więc za długo nie pochodził :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macko25    8

który czujnik wymieniłeś ten z tyłu przy ramionach ?

ale według mnie nie będzie czujnik u mnie wszystko ładnie chodzi tylko czasami tak się dzieje czyli napewno coś elektroniką

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaczus    2

no ten właśnie przy ramionach ale nie ja tylko elektronik. Już jest dobrze okazało sie ze kabel sie poluzował ten w konsoli EHR być może przez to ze duzo po polnych ciagnik chodzi. W twoim przypadku może być coś z przełącznikiem albo prąd gdzieś ginie nie mam pojęcia nie znam sie na tym. jak coś sie dzieje to dzwonie do MAJSTRA podpowie przez telefon a jak nie da rady zrobic samemu to przyjedzie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez radekFT675DT
      Witam mam problem z moim mf a mianowicie, ciągnik jeździ normalnie do póki wrzucę N na rewersie i ponownie chce ruszyć, wtedy wyskakuje błąd i nie chce jechać, ale wystarczy pobawić się rewersem kilka razy wcisnąć sprzęgło i załapie, dzieje się to tak raz na jakiś czas ale tylko wtedy gdy przełączę rewers w pozycje N, a gdy nie wrzucę rewers na N to jeździ cały dzień bez problemu, myślałem że to może czujnik dolnego położenia sprzęgła ale chyba to nie on bo mogę cały dzień używać sprzęgło i nic się nie dzieje do póki nie wrzucę N na rewersie Czy ktoś wie co to może być ?
    • Przez Nowak5425
      Witam, Mam problem z Mf 5425. Problem polega na tym że giną kontrolki. Po przekreceniu kluczyka na zapłon zaświecą się wszystkie kontrolki i zgasną czyli problem nie polega na żarówkach. Gdy włączę przedni napęd czy światła itp nie zaświeca się kontrolka Nie ma kontrolki również od biegów polowe/szosowe ostatnio zaginęła również kontrolka od półbiegu. W czym może być problem ?
    • Przez witch
      Witam mam mf 6290 i ciagnik po odpaleniu na zimnym nie działa przedni napęd podczas hamowania a gdy ciągnik się rozgrzeje chwile pochodzi w polu przedni naped działa gdy nacisne na pedał hamulca co to może być? Myślałem ,że może coś z elektrozaworem albo cewką
    • Przez dymek333
      Witam
      Jakiś czas temu kupiłem MFa 6480 dyna 6 z 2006 roku z przebiegiem 6000 mth. Problem polega na tym, że gdy olej w skrzyni osiągnie temperaturę około 35 stopni to giną połówki i mryga kontrolka od danego przełożenia na którym ciągnik się znajdował. Po zatrzymaniu się, wciśnięciu sprzęgła i poruszaniu potencjometrem od automatu problem znika, ale gdy minie około 10 min sytuacja się powtarza. Przy pługu czy gruberze nic się nie ślizga i traktor ciągnie tak jak powinien. Drugi mankament to bardzo nerwowe przerzucanie biegów, aż wyrywa z fotela. Próbowałem kalibrowac ale z marnym skutkiem. Zauważyłem też że podczas kalibracji zmieniają się parametry od automatu na DOT MATRIX ( potencjometr jest w pozycji neutralnej a wyświetlacz pokazuje tak jakby ktoś się nim bawił; czy tak ma byc ? ). Serwis z Korbankowa był cały dzień, ale rozłożył ręce i dowiedziałem się tylko tyle, że z podobnym przypadkiem się jeszcze nie spotkali. Czy ktoś z forumowiczów spotkał się z czymś podobnym ?

       
    • Przez Nemo123
      Witam mam taki jak rozgrzeje się olej w skrzyni to zapala mi się kontrolka od zapchanego filtra oleju. Olej i filtry wymieniane jakieś 20h temu (olej Fuchs agrifarm stou 10w40, filtry ten puszkowy i ten mały wkład donaldson, duży wkład mann). Jak ciągnik chodzi pod ładowaczem czyli jakieś lekkie prace to nic się nie dzieje. Kontrolka zapala się przeważnie podczas transportu po przejechaniu 2-3 km. Przed wymianą oleju nic takiego się nie działo.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.