Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hydrostat lux sprawa seria 11 jest nowsza, trzeba sprawdzić czy nie ma luzów na wariatorach, sprawdzić łańcuchy w podajnikach, stan sit, hydrostat ma ciągnąć na każdym biegu bez zamulania wydajność będzie taka sama pewnie w jednym jak i drugim, miałem 1075 parę lat spoko maszyna

Opublikowano
Dnia 4.12.2023 o 22:45, seba76 napisał:

Panowie proszę o pomoc. Zastanawiam się nad kupnem JD1075. Czy jest duża różnica między 1075 a 1174/77. Czy warto dołożyć. Na co zwrócić uwagę. Co z hydrostatami?

 

Dnia 5.12.2023 o 11:02, micgal39533 napisał:

Hydrostat lux sprawa seria 11 jest nowsza, trzeba sprawdzić czy nie ma luzów na wariatorach, sprawdzić łańcuchy w podajnikach, stan sit, hydrostat ma ciągnąć na każdym biegu bez zamulania wydajność będzie taka sama pewnie w jednym jak i drugim, miałem 1075 parę lat spoko maszyna

Odświeżam pytanie. Wiem że seria 11xx jest młodsza od 10xx ale jakie są różnice, bo skoro nie ma to po co przepłacać?

Z tego co słyszałem to seria 9xx jest bardzo podobna do 10xx

Opublikowano

Posiadam John Deere 1075 i mam 2 problemy. Pierwszy to brudne ziarno .. do zbiornika leci syf przymknięcie sit i zwiększenie obrotów wialni nie pomaga. Czy w miejscu gdzie sita przylegają jest jakaś uszczelka?? Drugi problem słoma czasem pcha się do środka wytrząsaczy. Będę wdzięczny za pomoc i wskazówki 

IMG-20240721-WA0011.jpg

Opublikowano

Szanowni posiadacze jd1075
ile zębów powinno mieć koło napędzające korby sit/podsiewacza?
tu jest Z29
https://www.agro-parts24.pl/kolo-zebate-z-mimosrodem-z11541-john-deere-z29,3,8,1502
u mnie jest Z27  w katalogu też Z27
pytam bo u mnie bardzo szybko trzepie tymi sitami - w porównaniu do innych kombajnów które podglądałem
napędowe jest Z17 - nie znalazłem innych
może źle dobrane rozmiary kół?

Opublikowano

Szanowni, może ktoś miał podobny problem. W 1177 czasem zbiera mi się zboże w obudowie wentylatora. O co tu może chodzić? Pas wialni nowy, wiatr też prawie na maxa a i tak co jakiś czas coś tam leży.

Opublikowano

Podzieli się ktoś z właścicieli 1075 jakie robi wstępne ustawienia dla zyta, pszenżyta i owsa? Klepisko, obroty bębna, wiatry, sita i kierunek wiatrów. 

 

Dodatkowo jako poczatkujacy kombajnista ktoś podpowie jak określić czy ziarno na ziemi pochodzi z kombajnu czy podczas trącenia motowidlami posypało się (zyto i owies)

Dzięki!

Opublikowano

Czujnik obrotów sieczkarni nr katalogowy to AZ31093 . 

Kiedyś naprawiałem taki bo było kiepsko z dostępnością ,  wymieniłem w nim uszkodzoną cewkę ( po przeróbce pasowała z miniaturowego przekaźnika 12V ) . Tematu dalej nie drążyłem bo nie było potrzeby ale oprócz cewki jest tam jeszcze coś .

Opublikowano

Dzięki Peugeot. U mnie z naprawą będzie kiepsko. Wiesz może jaką rezystancję daje czujnik przy sygnale. Może udałoby mi się coś dobrać.

Opublikowano

Czujnik składa się z cewki i jeszcze elektroniki . Sygnał nie jest raczej rezystancyjny .

Może zadziałał by czujnik hallotronowy dwu przewodowy , choć możliwe że układ jest analogowy i będzie problem . 

Napięcie zasilania czujnika to 5V ( na jednym pinie 8 V względem masy  a na drugim 3 V względem masy  ) 

 

Opublikowano

Zaskoczyłoby mnie takie rozwiązanie. Dlaczego nie zwykły kontaktron. Po co tak komplikować. Na jakimś czujniku widziałem schemat cewki i rezystancji w szeregu. Stąd moje pytanie o rezystancję.

Opublikowano

Jak mocno napinacie pas na wariatorze jazdy w 1075? Mam problem z tym wariatorem,wymieniłem wszystkie łożyska ,paski, tuleje mosiężne na ramieniu i dalej koło podskakuje może trochę mniej ale oglądając filmiki na youtube te koła jakoś ładniej pracują i paski nie drżą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v