Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, Forumowiczow po dlugiej przerwie,

Przy kombajnie John deere 975 problem opadania hedera po wylaczeniu silnika, Do tej pory jak podniesiony po zniwach tak stal do wiosny, Gdzie szukac przyczyny?Pozdrawiam Kaz

Opublikowano
23 godziny temu, micgal39533 napisał:

Zakładam że siłowniki suche i nie puszczają oleju? 

Tak , sa bez wyciekow, Ale nie wiem czy w srodku uszczelnienia nie puszczaja . Jak sprawdzic?

 

Opublikowano
17 minut temu, KK975 napisał:

Tak , sa bez wyciekow, Ale nie wiem czy w srodku uszczelnienia nie puszczaja . Jak sprawdzic?

 

no to może być różnie na rozdzielaczu może puszcza albo gdzieś  rurka ta metalowa co idzie od rozdzielacza pękła, my tak mieli w 1075 od przyspieszenia młocarni że wchodził na obroty jak się dało i powoli spadał i okazało się że pod silnikiem były przetarte rureczki i olej spadał 

Opublikowano (edytowane)
Dnia 3.10.2018 o 11:55, micgal39533 napisał:

no to może być różnie na rozdzielaczu może puszcza albo gdzieś  rurka ta metalowa co idzie od rozdzielacza pękła, my tak mieli w 1075 od przyspieszenia młocarni że wchodził na obroty jak się dało i powoli spadał i okazało się że pod silnikiem były przetarte rureczki i olej spadał 

Sorry, poprawka , teraz dokladnie sprawdzone, Jednak silowniki od hedera ciekna, oraz az w jednym widac uszczelke, Czy te silowniki sa rozbieralne? i samemu kupic - wymienic ?

 

Edytowane przez KK975
sprawdzono pobieznie -z daleka - za co przepraszam ,
Opublikowano (edytowane)
Dnia 3.10.2018 o 21:34, micgal39533 napisał:

A bardzo szybko opada czy powoli. Zestawy naprawcze są dostępne 

Jednak silowniki hedera puszczaja . na jednym widac tez wypchnieta uszczelke, Cz one sa rozbieralne?

Czyzby nikt nie mogl pomoc w problemie,?

Edytowane przez KK975
niedokladna diagnostyka
Opublikowano
Dnia 21.10.2018 o 16:34, peugeot napisał:

Są rozbieralne , zestawy naprawcze do kupiemia

Dzieki za dobra wiadomosc, Moze orietujesz sie ile kosztuje zestaw naprawczy?, Pozdrawiam, Kaz

Dnia 21.10.2018 o 16:34, peugeot napisał:

Są rozbieralne , zestawy naprawcze do kupiemia

 

Opublikowano

Zestaw kosztuje ok. 120 zł. W katalogu są trzy średnice , dlatego trzeba zmierzyć jaki się ma siłownik . Podejrzewam że procedura naprawy wymaga przecięcia siłownika na spawie i po wymianie uszczelnień ponown zespawaniu . Zajrzyj do katalogu online.

Opublikowano

John Deere 1075, pierwsze uruchomienie po zimie zrobiłem wczoraj i po uruchomieniu młocarni nie gaśnie mi kontrolka od obrotow sieczkarni (sieczkarnia opuszczona) czyli nie dostaje sygnału z czujnika załączania sieczkarni że jest opuszczona i pokazuje mi że stoi sieczkarnia . Ktoś zna zasadę działania tego czujnika ? To zwykły kontrakton , czy coś bardziej skomplikowanego ? 

Opublikowano

Rozbieral ktos napęd sieczkarni z elektromagnesem ? Strasznie halasuja mi lozyska, luzu nie maja ani sie nie grzeją ale szumia jak by na sucho chodzily. Postanowilem je wymienić ale w mojej książce nie mam schematu do tego elementu , robił ktoś to lub ma rysunek ? Dzięki.

Opublikowano

Witam, za cholerę nie mogę wyciągnąć podsiewacza w 1075, dokładniej tego krótkiego kawałka tuż za młocarnią, boczne mocowania odkręcone, teoretycznie powinien do przodu wyjść a on ani drgnie, ma ktoś jakieś pomysły jak go wyciągnąć?

Opublikowano

Witam. Jaki moze być maksymalny luz na łańcuchach przenośnika kłosowego i ziarnowego? Chodzi mi o ten łańcuch z łopatkami.

Przed chwilą, Szron88 napisał:

Witam. Jaki moze być maksymalny luz na łańcuchach przenośnika kłosowego i ziarnowego? Chodzi mi o ten łańcuch z łopatkami. JD 1065

 

Przed chwilą, Szron88 napisał:

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Sprawdze dzisiaj w instrukcji i napisze ci , ale ogolnie to po zebatce musi dac sie przesunąć na boki a przed zebatka Góra dół około 1-2 cm 

 

A z ta małą częścią podłogi to musi wyjsc , odczepiasz haki i do przodu 

Edytowane przez zdzichu124
Opublikowano (edytowane)

Witam , pod koniec zeszłego sezonu zapchal mi sie filterek w odstojniku pod zbiornikiem i Jd1075 nie dostawał paliwa , stracił moc i zaczął dymic na niebiesko. Dokulalem sie do domu jakies 2km na wolnych obrotach , wyczyscilem filterek i wszystko wróciło do normy I maszyna trafila pod wiatę.

Teraz po odpaleniu po zimie jak dam mu pełne obroty to co chwile pufnie czarnym dymem z komina i mam wrazenie jak by na wolnych delikatnie nie równo pracował. W poprzednim sezonie nie puścił ani dymka a obecnie wyglada na to jak by nie przepalal do konca na którymś cylindrze.

 

Macie pomysł o co chodzi ? Czy po prostu musi iść w pole i powinien sie przedmuchac i wróci do normy ?

Dodam ze w tym roku jeszcze nie ruszyłem 

Edytowane przez zdzichu124
Opublikowano

Witam, mam okazje kupic jd 975 z pewnych rąk i nie wiem, czy opłaca sie kupować taki nieduży kombajn oraz juz dosc stary. Budżet mam sporo wiekszy, ale może jak pewny to warto kupić taki mniejszy, niz zniszczony wiekszy. Ma klime.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v