Skocz do zawartości

Obrócona panewka na wale.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. koledzy no i stało się , zaczęło stukać w czasie prasowania w silniku w mojej ren 120.54, kontrolka sie nie zaświeciła od oleju, zgasiłem na hol i do domu, rozebrałem no i obrócona panewka w korbowodzie na 6cylindrze , mam pytanie czy komuś juz się takie cos stało i z jakiej przyczyny oleju miałem stan w pedał mu nie dawałem olej miałem 10w40 castrol AgriMP+ zrobiłem 200mth na nm. ktoś zna ceny wału szlifu panewek etc?

Opublikowano

Ja miałem też taką sytuację na początku poprzedniego sezonu. A od czego to mogło się stać? Myślę że od upływu lat i liczby przepracowanych mth

 

Ja miałem też taką sytuację na początku poprzedniego sezonu. A od czego to mogło się stać? Myślę że od upływu lat i liczby przepracowanych mth

Opublikowano

nic nieznalazłem przyjacielu pod Twoimi zdjęciami , ale obdzwoniłem i wiem ile czesci jutro wioze wał do autowache do poznania, powodem owej usterki było odkrecenie sie jednej z 3 srub mocujacych pompe olejowa skutkiem czego cisniene szło bokiem ostatnią panewke szlag trafił...ps nikomu nie zycze rozbierania tego ciągnika połowa maszyny rozebrana w mak żeby do wału sie dobrać masakra...

Opublikowano

Pod fotką z wałem "Mors" jest trochę napisane. no rozkręcania to jest nie mało, a jak koło zamachowe się odkręcało? u mnie to normalnie masakra 2 imbusy połamałem i ani jedna śruba nie drgnęła, dopiero imbus za 30zł, rurka i nogi pomogły, aż normalnie iskry się ze śrub sypały.

Opublikowano

troche maszyn mi sie przewinelo przez moje łapki, i mniej wiecej mozna sie poznac co ile ma napukane 8500 jest bardzo wiarygodne w tym modelu inaczej bym go nie kupił poza tym handlarz jest moim znajomym, obecnie wał korbowody etc jest w zakladzie naprawczym

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v