Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
piciaj

Obrócona panewka na wale.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Panewka
piciaj    31

witam. koledzy no i stało się , zaczęło stukać w czasie prasowania w silniku w mojej ren 120.54, kontrolka sie nie zaświeciła od oleju, zgasiłem na hol i do domu, rozebrałem no i obrócona panewka w korbowodzie na 6cylindrze , mam pytanie czy komuś juz się takie cos stało i z jakiej przyczyny oleju miałem stan w pedał mu nie dawałem olej miałem 10w40 castrol AgriMP+ zrobiłem 200mth na nm. ktoś zna ceny wału szlifu panewek etc?


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem też taką sytuację na początku poprzedniego sezonu. A od czego to mogło się stać? Myślę że od upływu lat i liczby przepracowanych mth

 

Ja miałem też taką sytuację na początku poprzedniego sezonu. A od czego to mogło się stać? Myślę że od upływu lat i liczby przepracowanych mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

a jak kosztowo to wychodziło, bo ja chce złożyc z porządnych części a nie zetknąć" , chodzi mi o panewki pompe olejowa uszczelki szlif etc?


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Pod którymś z moich zdjęć jest opisane co było robione i ile mnie to wyniosło. ceny poszczególnych części ciężko jest mi podać ponieważ dawno już je kupowałem bo zimą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

nic nieznalazłem przyjacielu pod Twoimi zdjęciami , ale obdzwoniłem i wiem ile czesci jutro wioze wał do autowache do poznania, powodem owej usterki było odkrecenie sie jednej z 3 srub mocujacych pompe olejowa skutkiem czego cisniene szło bokiem ostatnią panewke szlag trafił...ps nikomu nie zycze rozbierania tego ciągnika połowa maszyny rozebrana w mak żeby do wału sie dobrać masakra...


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pod fotką z wałem "Mors" jest trochę napisane. no rozkręcania to jest nie mało, a jak koło zamachowe się odkręcało? u mnie to normalnie masakra 2 imbusy połamałem i ani jedna śruba nie drgnęła, dopiero imbus za 30zł, rurka i nogi pomogły, aż normalnie iskry się ze śrub sypały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

kupiłem nasadke imbus 14mm na 1/2 cala, krzyzowe pokretło i dało rade ze skrzypieniem ale poszło

\


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

8500mth wiec to nie kosmiczny przebieg, i zniszczona tez nie jest, wiec przebieg autentyczny jak na 1995 rok


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    26

no tez mnie to dziwi i jeszcze tak przez wszystkich chwalony silnik mwm i taki pech, oby po naprawie bylo wszystko dobrze,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Levis    10

Jeżeli nie masz jej od nowości to niczego nie można być pewnym, równie dobrze może to być 18500mth, albo całkowicie zaniedbany silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

troche maszyn mi sie przewinelo przez moje łapki, i mniej wiecej mozna sie poznac co ile ma napukane 8500 jest bardzo wiarygodne w tym modelu inaczej bym go nie kupił poza tym handlarz jest moim znajomym, obecnie wał korbowody etc jest w zakladzie naprawczym


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez hubi007
      Witam. 
      Otóż mam problem z ciągnikiem Renault 110.54. W ostatnim czasie zauważyłem że jedna z opon przednich (lewa) jest  ścinana na zewnątrz. Po przyjrzeniu się można gołym okiem zauważyć, że odchylenie koła wynosi ok 1,5 cm na zewnątrz. Po podniesieniu ciągnika wyczuwalny był luz ok 2 mm na dolnym łożysku w zwrotnicy, a po odkręceniu dekielka widać było że jest skorodowane i stoi w miejscu. Więc poczytałem kilka wątków na forach, obejrzałem pomocny film na youtube i wziąłem się za wymianę dolnego i górnego łożyska w zwrotnicy. Zwrotnica została całkowicie rozebrana. W środku wszystko wygląda ładnie, żadnych luzów, z wyjątkiem tego łożyska dolnego. Wszytko szło pięknie i sprawnie. Dwa łożyska ( górne i dolne), uszczelniacze, oringi, simeringi zostały wymienione. Całość została złożona w jedną bryłę i co się okazuje? ..... koło dalej stoi krzywo. Luzów teraz jakichkolwiek nie ma. Patrząc na mechanizm tej całej przekładni, to nie ma regulacji pochylenia koła.  Czy ktoś może orientuje się w czym może tkwić problem? Bo ta sprawa  nie spędza mi snu z powiek, a pomysły się kończą. Czy dotyczy on tych sworzni na którym są osadzone łożyska poziome? 
    • Przez nowy1302
      Witam wszystkich.
      Proszę o pomoc  w temacie  mojego renault 90 34 z 1990roku . Mianowicie na zimnym silniku  nie działa podnośnik, a wspomaganie też nie chodzi  idealnie
      Po kilku minutach  pracy lub przejechaniu kilku kółek  wszystko niby wraca  do normy. 
      Pozdrawiam wszystkich i liczę  na Waszą pomoc.
    • Przez tomek2201
      Witam. Proszę użytków tego ciągnika na temat spalania. Konkretnie w jakiej pracy, z jakim sprzętem i jakiej szerokości roboczej? Będę wdzięczny za odpowiedzi ponieważ zamierzam kupić taki ciągnik lub zastanawiam się też nad MF 6160.
    • Przez macherr
      Renault z 3 półbiegami sprzęgło szarpało przy każdym ruszeniu, nowa pompa trzy sekcyjna, nowe tarcze w skrzyni, ciśnienie na bloku zaworowym wyregulowane 23 bary, nowy olej ,nowe filtry skrzyni , sprawdzony potencjometr sprzęgła , sprawdzone wszystkie połączenia , sprawdzone cewki a sprzęgło dalej szarpało. Napisze bo może ktoś ma taki sam problem. Rozebrałem  zawory proporcjonalne ( rozkręca się je od środka ) i wcale nie były zacięte tam gdzie pracuje tłoczek w oleju lecz  zacięty był tłoczek ten który pociąga cewka  znajduje się wewnątrz za  popychaczem.  Cienki śrubokręt, nafta, godzina ruszania i tłoczek zaczął pracować lekko ( a już zacząłem szukać nowego zaworu,  cena około 800 zł. )  Ciągnik rusza normalnie można wyczuć sprzęgło.
    • Przez lisiur81
      Witam, jestem na kupnie aresa 640rz,mam pytanie odnośnie hydrauliki czy faktycznie będzie tam tylko pompa 60 litrów, młodszy odpowiednik 696rz ma już coś koło setki
      Czy te 60 litrów może być mało albo w jakiej sytuacji będzie za mało, proszę o opinię, 
       
      dzieki, łukasz
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.