Zaloguj się, aby obserwować  
piciaj

Obrócona panewka na wale.

Polecane posty

piciaj    31

witam. koledzy no i stało się , zaczęło stukać w czasie prasowania w silniku w mojej ren 120.54, kontrolka sie nie zaświeciła od oleju, zgasiłem na hol i do domu, rozebrałem no i obrócona panewka w korbowodzie na 6cylindrze , mam pytanie czy komuś juz się takie cos stało i z jakiej przyczyny oleju miałem stan w pedał mu nie dawałem olej miałem 10w40 castrol AgriMP+ zrobiłem 200mth na nm. ktoś zna ceny wału szlifu panewek etc?


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek10314    196

Ja miałem też taką sytuację na początku poprzedniego sezonu. A od czego to mogło się stać? Myślę że od upływu lat i liczby przepracowanych mth

 

Ja miałem też taką sytuację na początku poprzedniego sezonu. A od czego to mogło się stać? Myślę że od upływu lat i liczby przepracowanych mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

a jak kosztowo to wychodziło, bo ja chce złożyc z porządnych części a nie zetknąć" , chodzi mi o panewki pompe olejowa uszczelki szlif etc?


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek10314    196

Pod którymś z moich zdjęć jest opisane co było robione i ile mnie to wyniosło. ceny poszczególnych części ciężko jest mi podać ponieważ dawno już je kupowałem bo zimą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

nic nieznalazłem przyjacielu pod Twoimi zdjęciami , ale obdzwoniłem i wiem ile czesci jutro wioze wał do autowache do poznania, powodem owej usterki było odkrecenie sie jednej z 3 srub mocujacych pompe olejowa skutkiem czego cisniene szło bokiem ostatnią panewke szlag trafił...ps nikomu nie zycze rozbierania tego ciągnika połowa maszyny rozebrana w mak żeby do wału sie dobrać masakra...


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek10314    196

Pod fotką z wałem "Mors" jest trochę napisane. no rozkręcania to jest nie mało, a jak koło zamachowe się odkręcało? u mnie to normalnie masakra 2 imbusy połamałem i ani jedna śruba nie drgnęła, dopiero imbus za 30zł, rurka i nogi pomogły, aż normalnie iskry się ze śrub sypały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

kupiłem nasadke imbus 14mm na 1/2 cala, krzyzowe pokretło i dało rade ze skrzypieniem ale poszło

\


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

8500mth wiec to nie kosmiczny przebieg, i zniszczona tez nie jest, wiec przebieg autentyczny jak na 1995 rok


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    57

no tez mnie to dziwi i jeszcze tak przez wszystkich chwalony silnik mwm i taki pech, oby po naprawie bylo wszystko dobrze,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Levis    10

Jeżeli nie masz jej od nowości to niczego nie można być pewnym, równie dobrze może to być 18500mth, albo całkowicie zaniedbany silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

troche maszyn mi sie przewinelo przez moje łapki, i mniej wiecej mozna sie poznac co ile ma napukane 8500 jest bardzo wiarygodne w tym modelu inaczej bym go nie kupił poza tym handlarz jest moim znajomym, obecnie wał korbowody etc jest w zakladzie naprawczym


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj