Zaloguj się, aby obserwować  
Marcian1234

Fendt 312 Farmer

Polecane posty

JD1052    99

No zaciski masz na tarczy hamulcowej sprawa oczywista...a tarcza jest jest przystawka od napędu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcian1234    17

zaglądałem tam i chyba wiem już które to jest. To jest z tyłu od załączania się przedniego napędu. Tam idzie metalowy wężyk. A jak kolego JD1052 da się to zrobić bez zdejmowania koła ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Marcian1234    17

Wiatm

 

Koledzy powiedzie jak sprawdzić olej w przednim moście,i w tylnim oraz ale to bardzo mi mocno nie potrzebne jak ustawić w nim zapłon po wyciągnięciu pompy paliwowej ??

 

Z góry dziękuje za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt1992    0

w przednim moscie powinieneś mieć stan oleju do poziomu korka wlewu- czyli do śruby ktora jak dobrze pamiętam znajduje sie w lewej stronie patrząc od kabiny. a w tylnym moscie masz ten sam olej co w skrzyni. to jest jeden układ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    99

Zwolnice z tyłu to jeden uklad wraz ze skrzynią... i czego sie tu jeszcze człowiek dowie to niech Nasz na górze broni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    914

Ciekawe jaki to ciągnik, Farmery 312LS, 312 miały oddzielne zwolnice czyli i olej w nich osobno ale most i skrzynia faktycznie wspólny olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maxer    1

Co do pompy to są znaczniki na zębatkach według nich trzeba ustawiać zapłon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomgli    3

jesli jeszcze pompy nie wyjąłeś to poprostu zaznacz tryb od pompy i rozrządu farbą lub punktakiem . wyjmowałem tak 2 razy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Massey294s
      Gdzie w Fendt 311 98r znajdę przyłącza do nabicia klimatyzacji?
    • Przez Kuba284
      Cześć
      Zwracam się do was z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu. Tak jak w temacie nie działa wom oraz półbiegi. Konkretnie: dzieje się to czasami, częściej nie działa wom, po odpaleniu ciągnika nie ma na desce rozdzielczej wskaźnika półbiegów. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika problem ustaje. Podobnie dzieje się z przekaźnikiem. Po odpaleniu nie można go w ogóle włączyć(dioda na przycisku również się nie świeci). Po ponownym uruchomieniu wszystko działa.
      O co chodzi?
      jeszcze jedo: czy w fendtach jest coś takiego jak uruchamianie wom-u bez szarpnięć?
    • Przez piott308
      Witam.
      Mam problem z fendt 310 mianowicie wycieka plyn spod 2 i 4 glowicy.
      W zeszłym roku była ta sama sytuacja więc wymieniłem uszczelki pod głowicami i uszczelki pod kolektorami ssaca wodnym.
      W czym może być problem krzywy blok? A może uszczelki na tulei cylìndrycznej ?
    • Przez Zefir
      Witam , otóż jakiś czas temu zakupiłem fendta 311 lsa i zastanawiam się czy nie posiada ona wyjścia na hamulce hydrauliczne przyczepy , gdyż ma  nie parzystą liczbe wyjść   hydraulicznych co w jego wypadku wynosi 3 pary plus ta jedna która jest zamontowana bardziej z boku niż na tym panelu co są umiejscowione tamte  . I nasuwa mi się pytanie czy to nie jest wyjście hamulców hydraulicznych , mógłby ktoś wyjaśnić jak to rozpoznać lub do czego one może służyć ? 
    • Przez adam8211
      Witam. Mam 312 lsa turbomatic z 91 roku. Niedawno pojawił się problem z kontrolką smarowania skrzyni. Zaczynając od najprostszego wymieniłem olej(Total transmission 80W-90 GL5) i filtr. Niestety objaw dalej ten sam, po kilkunastu minutach pracy w dalszym ciągu daje znać o sobie owa kontrolka. Ciśnienie sprawdzone w punkcie zaraz powyżej filtra dało 12 bar przy max obrotach. Czy ktoś doradzi jaki przyjąć kolejny krok w poszukiwaniu usterki i gdzie znajduje się ten czujnik, może to z nim coś nie tak. Mam nadzieje ze jednak nie padła mi pompa smarowania, a jeśli tak to czy konieczne jest rozpołowienie traktora ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.