Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Marcian1234

Fendt 312 Farmer

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
Marcian1234    14

Witam.

 

 

 

 

Kupiłem ciągnik Fendt 312 Farmer z 98 r i nie wiem co do czego jak i co i mam prośbę aby użytkownicy tych ciągników odpowiedali mi na pytania.

 

 

Pierwsze pytanie mam takie:do czego jest ten zbiorniczek nad chłodnicą ?????????

 

 

Jaki olej wlać do silnika????? A jaki do hydrauliki ???????

 

 

Jak podłączyć w nim radio ?????

 

jak ustawić w nim zegar ???

Edytowano przez Marcian1234

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hubertuss    618

Olej jaki możesz wlać do silnika to np mobil delvac 10w40 ja takiego używam w swojch mf ach i jest ok. Myślę, że i fendtowi nie zaszkodzi. Ewentualnie miałem kiedyś shell rimula rc. Może być 15 w 40 ale jeśli silnik jest w dobrym stanie lepszy będzie 10w40. Nie polecam turdusów i innych wynalazków.

O zegarku możesz poczytać w temacie tablica rozdzielcza fendt...Swoją drogą skoro juz kupiłes taki ciągnik zadaj sobie trochę trudu i przejżyj chociaż tematy na pierwszej stronie. Może i inne ciekawostki znajdziesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelol111    834

Powie mi ktoś mądry czy w Fendt 311 z lat 97-00 jest rewers elektrohydrauliczny czy hydrauliczny (trzeba sprzęgło wciskać)??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelol111    834

Trochę kolegi nie rozumiem... W zależności od egzemplarza jest rewers elektrohydrauliczny bądź hydrauliczny czy jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Czyli przełącza się kierunek jazdy na rewersie a zmiana następuje dopiero po wciśnięciu sprzęgła? Tak jak w 500setkach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelol111    834

Dzięki za wyjaśnienie, troche kiepsko jak na Fendta :D ale w sumie wiele wysiłku nie trzeba żeby sprzęgło wcisnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

Haha kiepsko... ten rewers zmienia kierunek 3 razy szybciej niż konstrukcje bez sprzegła....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelol111    834

Ok ok, ja nic nie mówię że to jest złe. A jak jest z hydrauliką? Np przy agregacie uprawowo siewnym z siewnikiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

Z tym nie ma żadnych problemów, dźwignie wszystko co bedziesz chciał aż przód dżwignie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

całość podniesiesz EHR-em, a siewnik złożyć będziesz musiał dźwignią.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

Witam. również podłączę się pod temat. Otóż mam 312 Lsa i dzisiaj podczas pracy jak chciałem zmienić kierunek do tyłu, to sprzęgło zablokowało mi się na samym dole, i zaczęły migać obie strzałki w rytmie 5 szybkich mignięć, krótka przerwa, 6 mignięć, długa przerwa i od nowa. wyłączyłem silnik i stacyjkę, odczekałem chwilę włączyłem i już działało. Powtórzyło się to kilka razy w ciągu dnia. Dodam też, że czasami podczas jazdy do przodu zaczynała migać strzałka do tyłu. Jeżeli bez zatrzymywania się przełączałem przycisk do tyłu i od razu do przodu to wszystko wracało do normy, a jeżeli wcisnąłem sprzęgło to sytuacja z migającymi strzałkami się powtarzała. ktoś potrafi coś podpowiedzieć? A i przypomniało mi się jeszcze że raz się zdarzyło że strzałki migały w rytmie 2 i 1. prószę o pomoc.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Juzek    0

Też tak mi się działo, po tym jak myłem ciągnik myjką :) a;e teraz po ostatnim myciu już wszystko się naprawiło i jest ok, bo nawet półbiegi mi nie działały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcian1234    14

mam chyba problem z Fendtem a mianowicie wyszło to w zimie.Jak jadę pod malutką górkę to ciągnik zaczyna się ślizgać jak by hamował przód. Czy to jest możliwe ???? Jak włączę przedni napęd to jest ok. Ten problem zobaczył tato jeszcze wcześniej jesienią jak jechał po żużel i na krzyżowaniach czuł jak ruszał to coś trzyma .Czy może być to przyczyna zapowietrzonego układu hamulcowego ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcian1234    14

a mógłbyś powiedzieć gdzie one mniejwięcej się znajdują i jak to można zrobić ???

 

 

Z góry oczywiście dziękuje za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kBieszczad
      WITAM
      Pilnie potrzebuje instrukcji obsługi lub ksiązki pojazdu dla traktora Fendt 311 lsa r 91.
      Gdzie można kupić lub czy ktoś ewentualnie wie gdzie można ściągnąć w wersji elektronicznej.
    • Przez darek2010
      Mam problem ze sprzęgłem (fendt 312 rocznik 96 turbomatic), które się ślizga i czasmi piszczy prawdopodobnie to przez turbomatic w którym nie był nigdy zmieniany olej, Może ktoś wie jaki olej tam się wlewa i w jakiej ilości.
    • Przez repek92
      Witam mam problem z hamulcami w swoim fendzie. Hamulce działają bardzo ostro można powiedzieć że gwałtownie przy mocniejszym naciśnięciu nie można hamować płynnie w zależności od naciśnięcia hamulca wciskając hamulec jest mało odczuwalne dopiero przy każdym końcu łapie gwałtownie.odpowietrzalem kilkakrotnie tarcza nie zjechana klocki są dobre
    • Przez sebas97
      Witam Chciałbym się jeszcze czegoś dowiedzieć na temat Fendta. Tym razem chciałbym mieć jakieś pojęcie o kontrolkach w nim, jeśli ktoś mógłby mi wytłumaczyć znaczenie niektórych z nich byłbym bardzo wdzięczny
      1. Ładowanie
      2. Klocki hamulcowe (?)
      3. 
      4. 
      5. Olej silnikowy
      6. Olej przekładniowy (?)
      7. 
      8. 



      I jeszcze czy ktoś mi powie co oznacza ta jedna kontrolka z drugiego zdjęcia? 


      Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez manitou123
      Witam,mam problem przy wymianie oleju w skrzyni w fendt 312.Problem polega na tym,że na wszystkich stronach z olejami jest napisane ,że oleju powinno wejść wraz z mechanizmem różnicowym 34.5l,a weszło tylko 21l i na miarce jest full.Czy olej ze skrzyni jest połączony razem z mechanizmem różnicowym?Mam tylko miarkę od skrzyni biegów a nie mogę znaleść od mechanizmu rożnicowego.Bardzo proszę o pomoc.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.