Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Marcian1234

Fendt 312 Farmer

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Farmer
Marcian1234    14

Witam.

 

 

 

 

Kupiłem ciągnik Fendt 312 Farmer z 98 r i nie wiem co do czego jak i co i mam prośbę aby użytkownicy tych ciągników odpowiedali mi na pytania.

 

 

Pierwsze pytanie mam takie:do czego jest ten zbiorniczek nad chłodnicą ?????????

 

 

Jaki olej wlać do silnika????? A jaki do hydrauliki ???????

 

 

Jak podłączyć w nim radio ?????

 

jak ustawić w nim zegar ???

Edytowano przez Marcian1234

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hubertuss    627

Olej jaki możesz wlać do silnika to np mobil delvac 10w40 ja takiego używam w swojch mf ach i jest ok. Myślę, że i fendtowi nie zaszkodzi. Ewentualnie miałem kiedyś shell rimula rc. Może być 15 w 40 ale jeśli silnik jest w dobrym stanie lepszy będzie 10w40. Nie polecam turdusów i innych wynalazków.

O zegarku możesz poczytać w temacie tablica rozdzielcza fendt...Swoją drogą skoro juz kupiłes taki ciągnik zadaj sobie trochę trudu i przejżyj chociaż tematy na pierwszej stronie. Może i inne ciekawostki znajdziesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelol111    865

Powie mi ktoś mądry czy w Fendt 311 z lat 97-00 jest rewers elektrohydrauliczny czy hydrauliczny (trzeba sprzęgło wciskać)??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelol111    865

Trochę kolegi nie rozumiem... W zależności od egzemplarza jest rewers elektrohydrauliczny bądź hydrauliczny czy jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Czyli przełącza się kierunek jazdy na rewersie a zmiana następuje dopiero po wciśnięciu sprzęgła? Tak jak w 500setkach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelol111    865

Dzięki za wyjaśnienie, troche kiepsko jak na Fendta :D ale w sumie wiele wysiłku nie trzeba żeby sprzęgło wcisnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

Haha kiepsko... ten rewers zmienia kierunek 3 razy szybciej niż konstrukcje bez sprzegła....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelol111    865

Ok ok, ja nic nie mówię że to jest złe. A jak jest z hydrauliką? Np przy agregacie uprawowo siewnym z siewnikiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

Z tym nie ma żadnych problemów, dźwignie wszystko co bedziesz chciał aż przód dżwignie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

całość podniesiesz EHR-em, a siewnik złożyć będziesz musiał dźwignią.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

Witam. również podłączę się pod temat. Otóż mam 312 Lsa i dzisiaj podczas pracy jak chciałem zmienić kierunek do tyłu, to sprzęgło zablokowało mi się na samym dole, i zaczęły migać obie strzałki w rytmie 5 szybkich mignięć, krótka przerwa, 6 mignięć, długa przerwa i od nowa. wyłączyłem silnik i stacyjkę, odczekałem chwilę włączyłem i już działało. Powtórzyło się to kilka razy w ciągu dnia. Dodam też, że czasami podczas jazdy do przodu zaczynała migać strzałka do tyłu. Jeżeli bez zatrzymywania się przełączałem przycisk do tyłu i od razu do przodu to wszystko wracało do normy, a jeżeli wcisnąłem sprzęgło to sytuacja z migającymi strzałkami się powtarzała. ktoś potrafi coś podpowiedzieć? A i przypomniało mi się jeszcze że raz się zdarzyło że strzałki migały w rytmie 2 i 1. prószę o pomoc.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Juzek    0

Też tak mi się działo, po tym jak myłem ciągnik myjką :) a;e teraz po ostatnim myciu już wszystko się naprawiło i jest ok, bo nawet półbiegi mi nie działały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcian1234    14

mam chyba problem z Fendtem a mianowicie wyszło to w zimie.Jak jadę pod malutką górkę to ciągnik zaczyna się ślizgać jak by hamował przód. Czy to jest możliwe ???? Jak włączę przedni napęd to jest ok. Ten problem zobaczył tato jeszcze wcześniej jesienią jak jechał po żużel i na krzyżowaniach czuł jak ruszał to coś trzyma .Czy może być to przyczyna zapowietrzonego układu hamulcowego ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcian1234    14

a mógłbyś powiedzieć gdzie one mniejwięcej się znajdują i jak to można zrobić ???

 

 

Z góry oczywiście dziękuje za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Lee001
      Witam, ostatnio w moim Fendzie pojawił się poważny problem z hamulcami, otóż blokują się tzn na lewym tylnym kole, dziś jak jechałem z rozrzutnikiem to zaczął się wydobywać intensywny zapach przytartych klocków, dzieje się tak jakby cały czas utrzymywało się ciśnienie w układzie i hamowało jedno koło. Czy jest to wina tego, że zmniejszyłem ostatnio luz na pedale hamulca?
    • Przez kamil_z88
      Panowie mam problem. Ciągnik się mocno grzeje wymieniona pompa wodna, termostat oraz pompa oleju. Chociaż ciągnik jest bardzo gorący to woda w chłodnicy jest zimna. Czy jest jakaś procedura odpowietrzania Fendów ? 
      Ciągnik miał mierzone ciśnienie oleju. Na zimnym ma ponad 4 a na gorącym 1.
      Jak się rozgrzeje mocno to zapala się kontrolka od ciśnienia oleju. ( czujnik został wymieniony).
       
      Pomocy !!
    • Przez Shazam
      Witam,
      Możliwe że mój wątek został zawarty już w jakimś z innych tematów, aczkolwiek nie moge go odszukac, lub też wymienione wskazówki są mi niezbyt pomocne. Prosze wiec o pomoc, jeśli ktoś ma chociaż chwilę na to.
      Jakiś czas temu z pomoca majego znajomego mechanika kupiłem fendt'a farmera 311 turbomatika, dokładnie to model z '98 roku. Zagłembiając się w jego obsługe, zauważyłem że zaczeły wyswietlać pewne błedy. Wyszukując informacji na ten temat natchnełem sie na różnego typu odpowiedzi i podpowiedzi na temat tego iż takowe errosy można usuwać, niestety wszystkie wskazówki udzieleone w innych tematach nie były pomocne. Chcąc uzuskać pomoc na ten temat, zwracam się do was forumowicze. W sprawach elektroniki i elektryki nie jestem zupełnym laikiem, poniewaz ukończyłem szkołę o tej specyfikacji, lecz bez schematów, to dość trudno wszystko sprawdzić samemu, wiec też może jesli ktoś posiada jakiegoś typu opisy błedów do tych maszyn, to bardzo proszę o takie pomoce, wiele mi to pomoże w szukaniu za pomocą aparatury pomiarowej, danych czujników i podzespołów. Jeśli chodzi o usuniecie tych błędów, to nie moge tego rozgryźć.
      Pozdrawiam.
    • Przez Misiaczek57
      witam podczas zmiany kierunku jazdy zamiast pokazywać się strzałka do przodu na panelu u góry to wyświetla się na wyświetlaczu środkowym strzałka jazdy do przodu a tamta nic nie świeci
    • Przez krystianwilk5
      z banki gdzie znajduje sie olej hydrauliczny ubywa go, po czym przedostaje sie do skrzyni biegow . jaka jest przyczyna tego przemieszczenia? i jak ja mozna usunac?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.