Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, założyłem ten temat aby ostrzec Was przed częściami firmy JAG professional agri parts. W tamtym roku kupiłem dwie łyżki oraz sworzeń kulisty targańca, teraz oceniał zużycie tych części na jakieś 30%, wymieniłem wtedy równierz kompletne rolki w ślimaku na tarczy krzywkowej, w tym roku byłem zmuszony wymienić dwie z nich ponownie. W tym roku kupiłem nożyki do kosy żaden nie pasował na nity, każdy miał otwór wiercony w innym miejscu i innej średnicy mimo że były z jednej paczki. Wczoraj rano wymieniłem potrójny główny pasek klinowy napędzający młocarnie, po południu pękł. Wszystkie te części był właśnie tej firmy, a kombajn jaki posiadam to Claas Mercator, ten sam od 15lat i jeszcze nigdy niebyło w nim takiego bubla, teraz kombajn kosi 20 kilka hektarów rocznie, więc niejest przemęczony. Nadmienię jeszcze że za te części rządają jak żyd za matkę, kiedy za części Polskiej produkcji można kupić dużo taniej, np. nożyki JAG kosztują 3,5zł a Gerlach lub Balmet sa po 2zł.

Opublikowano

Mi to taki koleś przysyła jak zadzwonię do mercatora 75.Na razie nie narzekam.A co do tego sworznia kulistego to teraz kupowałem.Za 54zł to by się wstydzili sprzedawać jak to tylko zgrzewany odlew jest....Nożyki to ja w grene kupowałem nie pamiętam za ile.Jak mi paski przysyłają to są to jakieś AGRO BELT.Nie wiem na razie ile one są warte.A jak jakieś paski kupuję to przeważnie wymiar podaję i mi daje stomilowski i na razie chodzą.

Opublikowano

Witam, założyłem ten temat aby ostrzec Was przed częściami firmy JAG professional agri parts. W tamtym roku kupiłem dwie łyżki oraz sworzeń kulisty targańca, teraz oceniał zużycie tych części na jakieś 30%, wymieniłem wtedy równierz kompletne rolki w ślimaku na tarczy krzywkowej, w tym roku byłem zmuszony wymienić dwie z nich ponownie. W tym roku kupiłem nożyki do kosy żaden nie pasował na nity, każdy miał otwór wiercony w innym miejscu i innej średnicy mimo że były z jednej paczki. Wczoraj rano wymieniłem potrójny główny pasek klinowy napędzający młocarnie, po południu pękł. Wszystkie te części był właśnie tej firmy, a kombajn jaki posiadam to Claas Mercator, ten sam od 15lat i jeszcze nigdy niebyło w nim takiego bubla, teraz kombajn kosi 20 kilka hektarów rocznie, więc niejest przemęczony. Nadmienię jeszcze że za te części rządają jak żyd za matkę, kiedy za części Polskiej produkcji można kupić dużo taniej, np. nożyki JAG kosztują 3,5zł a Gerlach lub Balmet sa po 2zł.

 

Fakt, JAG roznie z trwaloscia.

Ja pasy staram sie brac Optibelta (chyba ze nie moge dostac) ogolnie co jakies tam markowe, drozsze to lepsze. A nozyki to tylko np. Schumacher Pro-Cut

zadnych gerlach, mialem i wiem jaka jest roznica :)

Opublikowano

ja natomiast zamawiam zawsze czesci oryginalne co sa montowane na pierwszy montaż , no sa droższe ale i wytrzymuja i nie ma zadnych niespodziaek i reklamacji

Opublikowano

Ostatnio kupiliśmy nożyki do schumachera firmy JAG,bo były tańsze niż te niemieckie no i cóż... otwory w złych miejscach powiercone i trzeba było troche kątowką sie pobawić,bo za bardzo z tylu wystawały.

Opublikowano

I slusznie ze wyciagna, bo ja rowniez sie naciolem z czesciami do silnika i podzienkowalem tej firmie za wspolprace. Kupilem u nich zestawy naprawcze firmy BEPCO i okazalo sie ze w pudelku sa podrobki. Nie polecam zbytnio tej firmy

Opublikowano

Co do części firmy JAG nie mam zastrzeżeń nożyki w moim przypadku pasowały idealnie . Wałek wtrząsaczy chodzi już 5 lat bezproblemowo., poza tym parę drobnych częsci i wszystko ok. Co do BEPCO to czujnik temperatury silnika miał za dużą średnicę i nie wchodził , pomogło ztoczenie to zakładamy a tu znowu problem z zalozeniem podkładki uszczelniającej za mały łeb sruby co go wkrecamy.

Opublikowano

Ja kupowałem w JAG kilka lat temu części do CLAAS-a jak jeszcze mało kto o nich słyszał. I byłem zadowolony. A teraz u wszystkich sprzedawców masę podróbek. Jak idę do zaprzyjaźnionego sklepu, to już nawet mnie nie pytają tanie, czy dobrze, bo ma być dobre.

Paski - stomil sanok

filtry filtron albo sedziszów

łożyska FŁT Kraśnik

 

Nie zawiodłem się, no i staram się wspierać "naszych" pracowników. Nie zawsze się da :/

Opublikowano

A oczywiście,My po łożyska to tylko Polskie i nie ma innej opcji,aby nasmarowane były to będą chodzić.

Co do pasków to na młocarnię to jakieś niby oryginalne za 300zł już kupione wiszą od sierpnia,ale pamiętam jak kupiliśmy kiedyś do senatora jakieś polskei paski na młócarnie to się oryginalne chłowały! ile lat przepracowały.Ale to zależy jak trafisz...

Z filtrami to w jednym mam założone od ursusa 360,a w drugim był filtron,ale w grene nie mieli i dali MANN filter,ale grene uważa oryginalne filtry FILTRON I SĘDZISZÓW :D

Opublikowano

Witam, jestem tu świeży (to mój pierwszy post <dumny>) i mam pytanie odnośnie amortyzatorów do szyb, ktoś z Was zakładał te JAGa albo BEPCO? Wiadomo to nie to samo co Stabilus ale jestem ciekaw jakie macie opinie na ich temat.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zyz1o
      przekrecam kluczyk i wyskakuje mi takie blad 0008700 cos takiego albo 0087000 wszystko dziala normalnie tylko jak to sie pojawia to np nie mam znaku dzwiekowego ze odpalam klime albo ze zwiekszam nawiew zmniejszam czy np jak wlaczam albo wylaczam naped co o kaman ?
    • Przez nhtd5050
      Mam pytanie do użytkowników takich ładowarek, czy wie ktoś może jak spuścić z niej płyn chłodniczy z bloku? jest gdzieś do tego celu jakiś zaworek? chcę zamontować w bloku grzałkę podgrzewającą płyn tylko niebardzo wiem jak płyn spuścić. Może ktoś z użytkowników montował grzałkę i mógł by podzielić się doświadczeniem w tym temacie i podpowiedzieć jak zrobić to sprawnie i bez żadnych wpadek?
    • Przez Walczaklu
      Witam.
      Traktor jak w temacie 2008r na perkinsie common rail ... problem wystąpił z jednym wtryskiwaczem ale to już opanowane...
      Podczas diagnozy odpiąłem wtyczkę z regulatora ciśnienia na pompie i od tamtej chwili stracił komunikację z ECU silnika ...
      czy jest możliwe że te sterowniki się jakoś blokują ? w manualu doczytałem że jak jest zwarcie na can to takie coś się dzieje z tym że manual jeszcze nie zahaczył o silniki na CR i nie mam instrukcji do tego ...
      Może miał ktoś taki przypadek
    • Przez zyz1o
      witam mam pytanie czy w tej ladowarce jest jakis kabinowy filtr klimatyzacji i gdzie on sie znajduje ? znalazlem tylko jeden na zewnatrz kabiny i zastanawiam sie czy jest jeszcze jakis w srodku
    • Przez iroo10
      Witam.
      Mam problem. Jakimś cudem przetarł sie któryś z przewodów w ramieniu i nie mam pojęcia jak je wyciągnąć. Szukam jakiegoś schematu, czy porady, foto, cokolwiek co może pomóc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v