Zaloguj się, aby obserwować  
zyz1o

jcb 531-70 agri wyskakujacy blad

Polecane posty

zyz1o    5

przekrecam kluczyk i wyskakuje mi takie blad 0008700 cos takiego albo 0087000 wszystko dziala normalnie tylko jak to sie pojawia to np nie mam znaku dzwiekowego ze odpalam klime albo ze zwiekszam nawiew zmniejszam czy np jak wlaczam albo wylaczam naped co o kaman ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcel6330    0

hmmm nowa ładowarka i już problemy ? Zastanawiam się właśnie nad kupnem takiej samej maszyny ale jak na razie nie wiem za dużo na jej temat.:P Jak byś mógł powiedzieć jak ci się ona sprawuje i czy jest to lepsze o tura, to byłbym ci wdzięczny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po prostu komputer woła serwis lub jak kto woli wrzuć monete,wrzuć monete-tych co postanowili wkładać kompy do maszyn i ciągników powinno się ukamienować za czynienie kilkunastoletniego sprzętu niesprawnym do użytku i obniżając jego wartość do ceny złomu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dawidg2    30

U mnie w agri super wyskakuje błąd i nazwa jednocześnie. zadzwoń do IH albo tam gdzie kupowałeś maszynę może znają kody błędów to powiedzą co to za błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    5

dzisiaj przyjechali i blad usuneli przyczyna niewiadoma ladowarka z tym bledem i tak chodzila normalnie wiec go nawet troche olalem hheh jezeli ktos ma ladowarke to juz napewno nie wsiadzie na tura hehe ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kondziu123
      Witam mam takie pytanko pojawił mi się błąd F6 ( migał) i nie wiem co on oznacza, ciągnik deutz fahr agrotron 6.45 1996r pozdrawiam
    • Przez amisz8
      Witam
      mam problem z wyskakujacym reduktorem jazdy, zdarza sie to zwłaszcza w czasie jazdy pod obciążeniem (orka, transport przyczepy itp), może któryś z kolegów miał podobny problem i mógłby pomóc, zapewne "coś" walnęło w szkrzyni biegów ale przy takim mrozie jakoś nieszczególnie chce mi się tak poóki co zaglądać, proszę o sugestie i podpowiedzi.
      pozdrawiam
    • Przez zyz1o
      witam mam pytanie czy w tej ladowarce jest jakis kabinowy filtr klimatyzacji i gdzie on sie znajduje ? znalazlem tylko jeden na zewnatrz kabiny i zastanawiam sie czy jest jeszcze jakis w srodku
    • Przez iroo10
      Witam.
      Mam problem. Jakimś cudem przetarł sie któryś z przewodów w ramieniu i nie mam pojęcia jak je wyciągnąć. Szukam jakiegoś schematu, czy porady, foto, cokolwiek co może pomóc.
    • Przez lukasz9255
      witam tak jak w temacie wyskakuje mi błąd "m10 " jaka może być przyczyna tego błędu ? pomocy
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj