Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
iroo10

JCB 531-70 Agri - wyciek z przewodu w ramieniu

Polecane posty

iroo10    2

Witam.

Mam problem. Jakimś cudem przetarł sie któryś z przewodów w ramieniu i nie mam pojęcia jak je wyciągnąć. Szukam jakiegoś schematu, czy porady, foto, cokolwiek co może pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Trzeba rozpiąć siłownik od wysuwu, odkręcić boczne ślizgi i wyjechać teleskopem na zewnątrz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dawidg2    30

siłownik to musisz wysunąć teleskop trochę i masz jeden sworzeń od przechyłu łyżki a drugi dolny od wysuwu, odkręcasz taką śrubkę na imbus i powinien się dać wybić sworzeń. a ślizgi to masz na dole to masz na zewnątrz ramienia po dwie śruby na każdy. odkręcasz te co na zewnętrznym teleskopie są.

 

Dokładnie czy tak jest Ci nie powiem jeszcze nie musiałem rozbierać teleskopu. Jak już rozbierzesz te ślizgi to skontroluj luz między nimi a ramieniem by nie latało na boki za bardzo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid241    10

Jako , że piszesz o wycieku w okolicach ramienia , to mam pytanie , czy u was też szybkozłącza np. od krokodyla tak ciekną ? Przy mojej 531-70 agri jest to strasznie uciążliwe. Nie pomogła nawet wymiana szybkozłączek. Miacie taki problem ? Jak z tym sobie poradziliście ?;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

A jakie założyłeś? może oring uszkodziłeś. Ja już wymieniałem, teraz spokój, lekko się czasem pocą tylko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid241    10

tak , kompletnie i nic nie pomogło. Jestem ciekaw ile operatorów ma ten problem. Daj znać jak sprawóją się te złączki z grene :)

Edytowano przez Dawid241

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Przy pługu do śniegu mam i jest ok, tylko zimą zawsze inaczej bo jak zimno to nieraz przepuszczają albo się szybciej uszkodzi uszczelkę.

 

Ale to dziwne że nowe puszczają.

 

A zerujesz ciśnienie przed odłączeniem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iroo10    2

U wujka zmienione były od razu na zwykłe ze względu na zastosowany osprzęt od tura, ale już chyba były raz zmieniane bo ciekły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Ja tam ruszam suwakiem aż się w miarę wyzeruje.

 

Dziś trochę robiłem i nic nie leciało jak na razie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kris14
      Zauważyłem, że w moim 4514 z wałka WOM'u zaczął wydostawać się olej z tylniego mostu.
      Co może być tego przyczyną, czy wystarczy że założę nowe uszczelniacze?
    • Przez Gacuseks
      Witam
      Mam oto taki problem. Mianowicie wycieka mi olej z układu wspomagania w ursusie 1012. Wyciek jest widoczny na zbiorniku oleju wspomagania, wylatuje w miejscu wejścia zaworu bezpieczeństwa w zbiornik, Pewnie są momenty, że nawet tryska pod ciśnieniem bo dookoła wszystko się klei. Sam zawór bezpieczeństwa rusza się troszkę góra dół w zbiorniku. Może tu upatrywać usterki, czy ten zawór jest wkręcony ?
      Pozdrawiam Michał
    • Przez arni251
      Witam czy w c360 po wyjęcie miarki oleju(bagneta) powinien lekko wydobywać sie olej silnikowy naa zapalonym silniku. Po otwarciu wlewu oleju wszystko jest ok nic nie pluje a z miarki lekko pluje. Dodam że silnik cyka jak nowy, jest silny i prężny, z przyczepą zboż pod góre na piaskuwce na 5 idzie tylko śmiech, ciśnienie też ma w normie. Prosze o odp.
    • Przez Piotrrr
      Czy tam są jakieś uszczelniacze?? Jak zdejmę ramie to coś to da??
      Leci mi bardziej z lewego ramienia, ale na prawym też już się poci.
    • Przez rbit
      Wczoraj po powrocie z pracy zauważyłem na feldze prawego przedniego koła olej. Nie było go dużo a ten wyciek z tej szczeliny pomiędzy piastą a korpusem zwolnicy. Co może być przyczyną i czy to poważne? Ciągnik jest nowy ledwo co dotarty. Pytam bo jeszcze do maja następnego roku ma gwarancję tak że jakby co to na drugi przegląd podam usterki i niech robią serwisanci. A nie działający wskaźnik paliwa to może być skopany sam czujnik?
×