Zaloguj się, aby obserwować  
Walczaklu

Massey Ferguson 6480 utrata komunikacji ...

Polecane posty

Walczaklu    0

Witam.

Traktor jak w temacie 2008r na perkinsie common rail ... problem wystąpił z jednym wtryskiwaczem ale to już opanowane...

Podczas diagnozy odpiąłem wtyczkę z regulatora ciśnienia na pompie i od tamtej chwili stracił komunikację z ECU silnika ...

czy jest możliwe że te sterowniki się jakoś blokują ? w manualu doczytałem że jak jest zwarcie na can to takie coś się dzieje z tym że manual jeszcze nie zahaczył o silniki na CR i nie mam instrukcji do tego ...

Może miał ktoś taki przypadek


Diagnostyka testerem Texa TXT Agri. kujawsko-pomorskie
GG - 12326126

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego kazdy silnik z comonreil z tego co wiem sterownik zabezpiecza swe funkcje w sytuacjach nienormalnych tak owa wystapila u ciebie przez rozlaczenie regulatora cisnienia .Mozesz sprubowac zrestartowac sterownik powinno pomoc .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Walczaklu    0

Kolego kazdy silnik z comonreil z tego co wiem sterownik zabezpiecza swe funkcje w sytuacjach nienormalnych tak owa wystapila u ciebie przez rozlaczenie regulatora cisnienia .Mozesz sprubowac zrestartowac sterownik powinno pomoc .

Tak to wiem że jest zabezpieczenie i silnik gaśnie ale zaraz brak "komuny" ...

Może ktoś wie jak to zrestartować ? Podejrzewam że "pójdzie w robotę" i komunikacja wróci jak błąd nie wystąpi ponownie ale...


Diagnostyka testerem Texa TXT Agri. kujawsko-pomorskie
GG - 12326126

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sterownik restartujesz przez odlaczenie go od pradu czyli zdjecie klemy na kilka godzin. Ale jesli masz jakis inny problem to za chwile bedze ponowne taka sama sytuacja.Jezeli odpali ci i po chwili zgasnie mozesz miec problem z regulatorem przeplywu cisnienia najczesciej wystarczy go wyczyscic .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Walczaklu    0

traktor "chodzi" już normalnie , komunikacji brak ... :wacko:


Diagnostyka testerem Texa TXT Agri. kujawsko-pomorskie
GG - 12326126

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez sledziu1995
      Witam, założyłem ten temat aby ostrzec Was przed częściami firmy JAG professional agri parts. W tamtym roku kupiłem dwie łyżki oraz sworzeń kulisty targańca, teraz oceniał zużycie tych części na jakieś 30%, wymieniłem wtedy równierz kompletne rolki w ślimaku na tarczy krzywkowej, w tym roku byłem zmuszony wymienić dwie z nich ponownie. W tym roku kupiłem nożyki do kosy żaden nie pasował na nity, każdy miał otwór wiercony w innym miejscu i innej średnicy mimo że były z jednej paczki. Wczoraj rano wymieniłem potrójny główny pasek klinowy napędzający młocarnie, po południu pękł. Wszystkie te części był właśnie tej firmy, a kombajn jaki posiadam to Claas Mercator, ten sam od 15lat i jeszcze nigdy niebyło w nim takiego bubla, teraz kombajn kosi 20 kilka hektarów rocznie, więc niejest przemęczony. Nadmienię jeszcze że za te części rządają jak żyd za matkę, kiedy za części Polskiej produkcji można kupić dużo taniej, np. nożyki JAG kosztują 3,5zł a Gerlach lub Balmet sa po 2zł.
    • Przez raul1985
      Panowie jak w waszych mf-ach wygląda spalanie u mnie waha się miedzy 16-24l na ha prędkość jaka osiągam maks w 4(4x40) obrotowej to 13,5 km na godz. zazwyczaj orze na 3d albo c prędkość miedzy 9,5 a 11,5 obroty trzymam na tempomacie tak 1600. według tego co zauważyłem na hektar w tym sam pługu i ziemi wychodzi ok 2l na ha więcej niż w 6160. a według testów dgl 6480 spala mniej jedna kWh niż 6160.
      jak to wygląda u was bo według mnie sporo mi wychodzi na ha i zastanawiam się czy szukać przyczyny czy te modele tyle palą.
    • Przez zyz1o
      przekrecam kluczyk i wyskakuje mi takie blad 0008700 cos takiego albo 0087000 wszystko dziala normalnie tylko jak to sie pojawia to np nie mam znaku dzwiekowego ze odpalam klime albo ze zwiekszam nawiew zmniejszam czy np jak wlaczam albo wylaczam naped co o kaman ?
    • Przez nhtd5050
      Mam pytanie do użytkowników takich ładowarek, czy wie ktoś może jak spuścić z niej płyn chłodniczy z bloku? jest gdzieś do tego celu jakiś zaworek? chcę zamontować w bloku grzałkę podgrzewającą płyn tylko niebardzo wiem jak płyn spuścić. Może ktoś z użytkowników montował grzałkę i mógł by podzielić się doświadczeniem w tym temacie i podpowiedzieć jak zrobić to sprawnie i bez żadnych wpadek?
    • Przez zyz1o
      witam mam pytanie czy w tej ladowarce jest jakis kabinowy filtr klimatyzacji i gdzie on sie znajduje ? znalazlem tylko jeden na zewnatrz kabiny i zastanawiam sie czy jest jeszcze jakis w srodku
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj