Skocz do zawartości
18mateo18

regulacjia serwomechanizmu

Polecane posty

18mateo18    0

Witam zastanawiam się do czego służy ta regulacjia serwa co wchodzi ten drążek od kierownicy do serwa i czy da się tym coś usatwić aby koła nie latały i luzu nie było

 

 

DSC00722.JPG

post-30386-0-69502300-1341658128_thumb.jpg

Edytowano przez 18mateo18

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    1

Tym kasujesz luz między wycinkiem ślimakowym a wycinkiem zębatym :rolleyes: .

 

Jeżeli chodzi o luz też z tym walczyłem zdemontowałem ten siłownik co jest na serwie a założyłem na dole do drążka zwrotnicy siłownik od bizona pompa założona nowa 16-tka luz na drążkach kierowniczych pokasowany i pomogło ładnie się prowadzi :rolleyes: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    784

Kręć w obie i sprawdzaj luz na wałku. jak będzie sie powiększał znaczy że w za kręcisz.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    1

]Myślę że to Ci nic nie pomoże zobacz jaki luz masz na dole na dźwigni ramienia kierownicy tam jest wieloklin stożkowy to ma być dokręcone mocno dużą nakrętką na sztywno tam to lubi się luzować i wtedy kółka latają. A jeżeli chodzi o tą regulację to tak piszę instrukcja :rolleyes: .post-47279-0-60890400-1341742072_thumb.jpg post-47279-0-99189400-1341742223_thumb.jpg post-47279-0-37826900-1341742364_thumb.jpg post-47279-0-73171400-1341742540_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
18mateo18    0

]Myślę że to Ci nic nie pomoże zobacz jaki luz masz na dole na dźwigni ramienia kierownicy tam jest wieloklin stożkowy to ma być dokręcone mocno dużą nakrętką na sztywno tam to lubi się luzować i wtedy kółka latają. A jeżeli chodzi o tą regulację to tak piszę instrukcja :rolleyes: .post-47279-0-60890400-1341742072_thumb.jpg post-47279-0-99189400-1341742223_thumb.jpg post-47279-0-37826900-1341742364_thumb.jpg post-47279-0-73171400-1341742540_thumb.jpg

 

kolego dzieki wielkie a masz może jakieś skany jeszcze tej książki to prosiłbym cię abyś mi wysłał na e mail bo widze że masz bardzo dobrą książkę w której coś jest gdzie taką kupiłeś bo też bym taką chciał kupić

 

a co do tego wąsa to luzu niema ani trochę bo wąs wymieniłem na nowy bo jak założyłem przedni napęd to gałka wadziłą o wał bo tamten wąs był za długi wiec tam niema luzu ani trochę

Edytowano przez 18mateo18

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    1

Książka to był komplet z ciągnikiem jak coś będziesz potrzebował to pisz na forum co będziesz chciał to poszukam i Ci wyślę :rolleyes: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tym kasujesz luz między wycinkiem ślimakowym a wycinkiem zębatym :rolleyes: .

 

Jeżeli chodzi o luz też z tym walczyłem zdemontowałem ten siłownik co jest na serwie a założyłem na dole do drążka zwrotnicy siłownik od bizona pompa założona nowa 16-tka luz na drążkach kierowniczych pokasowany i pomogło ładnie się prowadzi :rolleyes: .

 

 

 

A orginalna pompa nie dawała rady ?

A i czy przy skręcie kierownicy blokada tylnego mostu normalnie się wyłączy jak przy orginalnym rozwiązaniu ?

Edytowano przez Braian10176030

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    784

He he . Cześć kolego. Po tylu latach pisać w temacie? Na pewno dawała. Ale im większy wydatek pompy tym szybciej kierownicą można kręcić. Odczuwalne najbardziej na wolnych obrotach.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    122

Ja tak mam tylko na oryginalej pompie. Może nie jest dużo lżej kręcić, ale przynajmniej luzu nie ma i koła nie latają nawet przy max prędkości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Guru351    0

Siema.Kolego co to masz za ksiązkę co robiłeś zdjęcia regulacji serwomechanizmu mtz

Chodzi mi o to czy to jest katalog czy instrukcja obsługi czy jeszcze coś innego..

Z góry dzięki za szybką odpowiedź. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Guru351    0

Zrobił byś mi skany dotyczące:

1.regulacja mechanizmu wspomagania kierownicy

2.dokręcenie nakrętki kulistej ślimaka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    1

Witam Kolegę, masz tu skany dokręcenia nakrętki kulistej ślimaka i regulacji zaworu bezpieczeństwa, a regulacja mechanizmu wspomagania kierownicy jest na zdjęciach wyżej

post-47279-0-47381400-1390471468_thumb.jpg

post-47279-0-02092300-1390471494_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ursusek94
      witam, podpiąłem do mtz pług 4x35 w celu sprawdzenia czy podnośnik trzyma, podniosłem i tak z pół godziny trzymał i zaczął powoli opadać, ale tym sie nie martwię, po jakimś czasie zauważyłem olej pod siłownikiem, co znaczy że cieknie pewnie na uszczelniaczu, co znaczy że musze wymieniać uszczelniacz? no i jeszcze olej cieknie dużo mocniej z pompy hydraulicznejz lewej strony, co sie dzieje, czy to jest normalne w mtz? jakiego oleju używacie do hydrauliki w swoich MTZ? zakładam nowy temat o hydraulice bo nie znalazłem nigdzie odpowiedzi. proszę o szubką pomoc, bo zaraz w pole trzeba ruszać.
    • Przez jacek1994
      Witam wszystkich,
      mój tata posiada belarusa 72 z 94 roku w sumie już bardzo dawno wystąpiły problemy z luzami w układzie kierowniczym ale teraz już problem robi się zbyt poważny. Ciągnik ledwo mieści się na ulicy. W pewnym momencie wymieniliśmy pompę ale nic to nie dało i pojawił się kolejny problem. Mianowicie jest dość spory opór przy skręcie w lewo zaś w prawo skręca się normalnie. Co dalej robić ? Czy może to być uszkodzony siłownik ?   Czy może układ jest zapowietrzony ? jest gdzieś jakaś regulacja czy odpowietrznik ? 
    • Przez marekw1980
      Witam. Jeszcze jeden temat wskaźnika paliwa. Wymienilem  zegar i pływak. I reakcja żadna w sumie. Albo czasem wskakuje na opór  albo leży na 0.
      Na przewodach napięcie 12 v przy pływaku i liczniku też. 
      Poproszę o jakieś porady. 
      Może ktoś schemat posiada
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez ceston
      Witam w sobote podczas prasowania przestal dzialac mi obrotomierz ale tylko wskazowka bo cyfrowy licznik godzin i predkosci dziala. Przestal dzialac takze nawiew i wskazowka od ladowania stoi w miejscu. Chcialem sie zapytac czy jest cos co laczy te awarie zeby wiedziec gdzie zaczac.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.