Skocz do zawartości
18mateo18

regulacjia serwomechanizmu

Polecane posty

18mateo18    0

Witam zastanawiam się do czego służy ta regulacjia serwa co wchodzi ten drążek od kierownicy do serwa i czy da się tym coś usatwić aby koła nie latały i luzu nie było

 

 

DSC00722.JPG

post-30386-0-69502300-1341658128_thumb.jpg

Edytowano przez 18mateo18

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    1

Tym kasujesz luz między wycinkiem ślimakowym a wycinkiem zębatym :rolleyes: .

 

Jeżeli chodzi o luz też z tym walczyłem zdemontowałem ten siłownik co jest na serwie a założyłem na dole do drążka zwrotnicy siłownik od bizona pompa założona nowa 16-tka luz na drążkach kierowniczych pokasowany i pomogło ładnie się prowadzi :rolleyes: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    796
(edytowany)

Kręć w obie i sprawdzaj luz na wałku. jak będzie sie powiększał znaczy że w za kręcisz.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    1

]Myślę że to Ci nic nie pomoże zobacz jaki luz masz na dole na dźwigni ramienia kierownicy tam jest wieloklin stożkowy to ma być dokręcone mocno dużą nakrętką na sztywno tam to lubi się luzować i wtedy kółka latają. A jeżeli chodzi o tą regulację to tak piszę instrukcja :rolleyes: .post-47279-0-60890400-1341742072_thumb.jpg post-47279-0-99189400-1341742223_thumb.jpg post-47279-0-37826900-1341742364_thumb.jpg post-47279-0-73171400-1341742540_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
18mateo18    0
(edytowany)

]Myślę że to Ci nic nie pomoże zobacz jaki luz masz na dole na dźwigni ramienia kierownicy tam jest wieloklin stożkowy to ma być dokręcone mocno dużą nakrętką na sztywno tam to lubi się luzować i wtedy kółka latają. A jeżeli chodzi o tą regulację to tak piszę instrukcja :rolleyes: .post-47279-0-60890400-1341742072_thumb.jpg post-47279-0-99189400-1341742223_thumb.jpg post-47279-0-37826900-1341742364_thumb.jpg post-47279-0-73171400-1341742540_thumb.jpg

 

kolego dzieki wielkie a masz może jakieś skany jeszcze tej książki to prosiłbym cię abyś mi wysłał na e mail bo widze że masz bardzo dobrą książkę w której coś jest gdzie taką kupiłeś bo też bym taką chciał kupić

 

a co do tego wąsa to luzu niema ani trochę bo wąs wymieniłem na nowy bo jak założyłem przedni napęd to gałka wadziłą o wał bo tamten wąs był za długi wiec tam niema luzu ani trochę

Edytowano przez 18mateo18

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    1

Książka to był komplet z ciągnikiem jak coś będziesz potrzebował to pisz na forum co będziesz chciał to poszukam i Ci wyślę :rolleyes: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
(edytowany)

Tym kasujesz luz między wycinkiem ślimakowym a wycinkiem zębatym :rolleyes: .

 

Jeżeli chodzi o luz też z tym walczyłem zdemontowałem ten siłownik co jest na serwie a założyłem na dole do drążka zwrotnicy siłownik od bizona pompa założona nowa 16-tka luz na drążkach kierowniczych pokasowany i pomogło ładnie się prowadzi :rolleyes: .

 

 

 

A orginalna pompa nie dawała rady ?

A i czy przy skręcie kierownicy blokada tylnego mostu normalnie się wyłączy jak przy orginalnym rozwiązaniu ?

Edytowano przez Braian10176030

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    796

He he . Cześć kolego. Po tylu latach pisać w temacie? Na pewno dawała. Ale im większy wydatek pompy tym szybciej kierownicą można kręcić. Odczuwalne najbardziej na wolnych obrotach.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    144

Ja tak mam tylko na oryginalej pompie. Może nie jest dużo lżej kręcić, ale przynajmniej luzu nie ma i koła nie latają nawet przy max prędkości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Guru351    0

Siema.Kolego co to masz za ksiązkę co robiłeś zdjęcia regulacji serwomechanizmu mtz

Chodzi mi o to czy to jest katalog czy instrukcja obsługi czy jeszcze coś innego..

Z góry dzięki za szybką odpowiedź. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Guru351    0

Zrobił byś mi skany dotyczące:

1.regulacja mechanizmu wspomagania kierownicy

2.dokręcenie nakrętki kulistej ślimaka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    1

Witam Kolegę, masz tu skany dokręcenia nakrętki kulistej ślimaka i regulacji zaworu bezpieczeństwa, a regulacja mechanizmu wspomagania kierownicy jest na zdjęciach wyżej

post-47279-0-47381400-1390471468_thumb.jpg

post-47279-0-02092300-1390471494_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dzony9203
      Witam wszystkich.
      Mam problem z odpięciem przewodu paliwowego od lewego baku.
      Pytanie niby banalne ale nie mogę bo za nic odkręcić, nawet żabą.
      Ktoś ma podobne doświadczenia albo pomysły ?
      Załączam zdjęcie poglądowe.
      Pozdrawiam.

    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez dzastin
      Witam!
      Mam dylemat odnośnie przyłączenia hydrauliki wapniarki do ciągnika. Potrzebuje podłączyć dwa węże, z którego jeden będzie zasilający a drugi na powrocie. Standardowo podłączyłem je jak pług obrotowy do tych gniazd z lewej strony, zamieniając dwukrotnie pozycją prawy na lewe i lewe na prawe, ale za każdym razem wysadziło mi uszczelniacz przy wapniarce. jako że nie jestem wybitnym specjalistą w tych sprawach , a w książkach serwisowych ciężko cokolwiek znaleźć mam do Was pytanie: czy za powrót oleju nie będzie czasem odpowiadało to gniazdo z prawej strony ciągnika? Będę wdzięczny za jakąkolwiek poradę ;)

    • Przez Kacper2305
      Witam. Niechcący poprzestawialem ustawienia licznika w belarusie. 952 2011r przód krzyzakowy koła z tyłu r34. Czy wie ktoś jakie muszą być ustawione te kody i pomorze? 



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.