Skocz do zawartości
18mateo18

regulacjia serwomechanizmu

Polecane posty

18mateo18    0

Witam zastanawiam się do czego służy ta regulacjia serwa co wchodzi ten drążek od kierownicy do serwa i czy da się tym coś usatwić aby koła nie latały i luzu nie było

 

 

DSC00722.JPG

post-30386-0-69502300-1341658128_thumb.jpg

Edytowano przez 18mateo18

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    1

Tym kasujesz luz między wycinkiem ślimakowym a wycinkiem zębatym :rolleyes: .

 

Jeżeli chodzi o luz też z tym walczyłem zdemontowałem ten siłownik co jest na serwie a założyłem na dole do drążka zwrotnicy siłownik od bizona pompa założona nowa 16-tka luz na drążkach kierowniczych pokasowany i pomogło ładnie się prowadzi :rolleyes: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    582

Kręć w obie i sprawdzaj luz na wałku. jak będzie sie powiększał znaczy że w za kręcisz.

Edytowano przez seweryn20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    1

]Myślę że to Ci nic nie pomoże zobacz jaki luz masz na dole na dźwigni ramienia kierownicy tam jest wieloklin stożkowy to ma być dokręcone mocno dużą nakrętką na sztywno tam to lubi się luzować i wtedy kółka latają. A jeżeli chodzi o tą regulację to tak piszę instrukcja :rolleyes: .post-47279-0-60890400-1341742072_thumb.jpg post-47279-0-99189400-1341742223_thumb.jpg post-47279-0-37826900-1341742364_thumb.jpg post-47279-0-73171400-1341742540_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
18mateo18    0

]Myślę że to Ci nic nie pomoże zobacz jaki luz masz na dole na dźwigni ramienia kierownicy tam jest wieloklin stożkowy to ma być dokręcone mocno dużą nakrętką na sztywno tam to lubi się luzować i wtedy kółka latają. A jeżeli chodzi o tą regulację to tak piszę instrukcja :rolleyes: .post-47279-0-60890400-1341742072_thumb.jpg post-47279-0-99189400-1341742223_thumb.jpg post-47279-0-37826900-1341742364_thumb.jpg post-47279-0-73171400-1341742540_thumb.jpg

 

kolego dzieki wielkie a masz może jakieś skany jeszcze tej książki to prosiłbym cię abyś mi wysłał na e mail bo widze że masz bardzo dobrą książkę w której coś jest gdzie taką kupiłeś bo też bym taką chciał kupić

 

a co do tego wąsa to luzu niema ani trochę bo wąs wymieniłem na nowy bo jak założyłem przedni napęd to gałka wadziłą o wał bo tamten wąs był za długi wiec tam niema luzu ani trochę

Edytowano przez 18mateo18

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    1

Książka to był komplet z ciągnikiem jak coś będziesz potrzebował to pisz na forum co będziesz chciał to poszukam i Ci wyślę :rolleyes: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tym kasujesz luz między wycinkiem ślimakowym a wycinkiem zębatym :rolleyes: .

 

Jeżeli chodzi o luz też z tym walczyłem zdemontowałem ten siłownik co jest na serwie a założyłem na dole do drążka zwrotnicy siłownik od bizona pompa założona nowa 16-tka luz na drążkach kierowniczych pokasowany i pomogło ładnie się prowadzi :rolleyes: .

 

 

 

A orginalna pompa nie dawała rady ?

A i czy przy skręcie kierownicy blokada tylnego mostu normalnie się wyłączy jak przy orginalnym rozwiązaniu ?

Edytowano przez Braian10176030

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    582

He he . Cześć kolego. Po tylu latach pisać w temacie? Na pewno dawała. Ale im większy wydatek pompy tym szybciej kierownicą można kręcić. Odczuwalne najbardziej na wolnych obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    57

Ja tak mam tylko na oryginalej pompie. Może nie jest dużo lżej kręcić, ale przynajmniej luzu nie ma i koła nie latają nawet przy max prędkości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Guru351    0

Siema.Kolego co to masz za ksiązkę co robiłeś zdjęcia regulacji serwomechanizmu mtz

Chodzi mi o to czy to jest katalog czy instrukcja obsługi czy jeszcze coś innego..

Z góry dzięki za szybką odpowiedź. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Guru351    0

Zrobił byś mi skany dotyczące:

1.regulacja mechanizmu wspomagania kierownicy

2.dokręcenie nakrętki kulistej ślimaka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    1

Witam Kolegę, masz tu skany dokręcenia nakrętki kulistej ślimaka i regulacji zaworu bezpieczeństwa, a regulacja mechanizmu wspomagania kierownicy jest na zdjęciach wyżej

post-47279-0-47381400-1390471468_thumb.jpg

post-47279-0-02092300-1390471494_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×