Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
grego

Case MX135 - skrzynia

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
grego    218

co może być przyczyną hałasu (takiego w sumie brzęczenia) podczas ruszania na sprzęgle. Jak naciskam sprzęgło na luzie czy na N to nic się nie dzieje, ale jak jest włączony bieg i puszczam powoli sprzęgło to w momencie jak zaczyna powoli brać to coś herhocze, jak sie już puści pedał i ruszy to jest normalnie. Im większy bieg lub półbieg to jest to bardziej słyszalne,ale nie umie sprecyzować źródła dźwięku czy to przód skrzyni czy bardziej tył. Do tego czasem przy puszczaniu na małym biegu (1-2) lubi sobie zrywnąć. Czy w tym ciągniku jest w ogóle osobne sprzęgło hydrauliczne czy pedał sprzęgła steruje tylko rewersem?

 

i jeszcze jedno przy zmianie półbiegów szarpie, zauważyłem że ten akumulator hydrauliczny przy powershift jest pusty. Pytanie czym i do jakiego ciśnienia go naładować, bo pewnie tu jest przyczyna problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Na akumulatorze powinna być napisana wys. ciśnienia, trzeba tylko dobrze poszukać i wyczyścić,nawet papierem ściernym.Nabija się ciekłym azotem ale to w wyspecjalizowanym zakładzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

Że akumulatory nabija sie azotem (N2) to wiem, ale żeby ciekłym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek73    189

A nie jest to akumulator do podnośnika.One szarpią przy zmianie pół biegów.To norma w nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

Jak wiesz czym się nabija to po co pytasz.

 

 

A może po to, że są różne typy tzn. różne filtracje a do tego jest jeszcze taki zwykły jak do opon i się zastanawiałem czy takim można nabić ale jak już to przy małym ciśnieniu.

 

A nie jest to akumulator do podnośnika.One szarpią przy zmianie pół biegów.To norma w nich.

 

On jest wpięty do rozdzielacza od półbiegów nawet na schematach jest to rozrysowane, w serwisówce piszą "akumulator zapewnia równomierne ciśnienie zasilania podczas zmian prędkości" niestety nic tam nie pisze o serwisowaniu samego akumulatora - żadnych danych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

To że ciekły azot ma -195 lub mniej to zgoda, aczkolwiek po wlaniu pewnej jego ilości do zbiornika i szczelnym zamknięciu azot po ogrzaniu się do temperatury otoczenia przechodzi w stan gazowy a ciśnienie w zbiorniku rośnie-takie są prawa fizyki. W sprawie dotykania czegoś tak zimnego-dlatego robi się to w specjalistycznym zakładzie a nie u siebie w garażu.Nie twierdzę że nie można nabić akumulatora sprężonym azotem o temperaturze otoczenia,szczegulnie gdy chodzi o niskie ciśnienia.Dodam jeszcze że pamiętam czasy kiedy akumulatory hydrauliczne występowały w Bizonach i Atlasach Uni Grudziądz i wtedy to mówiło się że napełnia się je ciekłym azotem.

Moją intencją nie było obrażanie kogo kolwiek, ani szukanie zwady a jedynie ewentualna pomoc, czego oczekiwałbym również w stosunku do swojej osoby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darekgo    0

Odp:grego>> w MX nie ma sprzęgła jako typowe tarczowe (jak chcesz ruszyć dodaj troche gazu na ok 1050 obr. i zobacz wtedy im większe obroty silnika tym wieksze masz ciśnienie na skrzyni i powinien bez niczego ruszyć i już nie powinno być dziwnych odgłosów ) a co do szarpania to norma w tych ciągnikach na półbiegach szarpie od 1-3 a na 4 biegu elegancko wrzuca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez BENNY82
      Witam. Tak jak w tytule mam pytanie odnośnie wskazań wyświetlacza temperatury co on właściwie wskazuje temp, wody czy oleju hydr.? I ile kresek wskazuje po rozgrzaniu bo u mnie latem maks 3 a teraz przy. Takich temperaturach maks 2 kreski. Nosze sie z zamiarem wymiany termostatu ale nie chce tego robic na darmo bo może jest ok. Przy talerzowaniu rzepaczyska zapchala sie chlodnica i uroslo do polowy i sam nie wiem jak to ocenić. Prosze uzytkownikow z takimi samymi wyświetlaczami o podpowiedzi
       
    • Przez TheBociek1996
      Jak wiadomo grupa CNH na targach SIMA w Paryżu (22-26.02.2015 r.) ma zaprezentować nowe modele ciągników:
      Case IH Maxxum i Puma
      Steyr Profi i CVT
      New Holland T6 i T7

      Oto co udało mi się znaleźć w sieci.

      Case IH:

      Maxxum


      Puma



      oraz zapowiedź
      https://www.youtube.com/watch?v=XvZ8-4e1sbM

      New Holland:

      T6


      T7



      Niestety nic na temat Steyera nie udało mi się znaleźć.


      Jeśli będziecie mieć nowe informacje co się zmieniło wizualnie, technicznie, co będzie a czego nie, jak będą oznaczone nowe modele i jak będą odpowiadać w stosunku do siebie zachęcam to podzielenia się tym info tutaj.

      Oprócz Case IH do tematu postanowiłem wrzucić jeszcze Steyera i NH bo to ten sam koncern i po co robić zamieszanie, także jeśli będzie w złym dziale proszę o przeniesienie.
    • Przez ursusc360turbo123
      Witam. Czy wie ktoś z jakim momentem dokręcić Głowice i panewki w silniku D-239 ?(case 856 XL) 
    • Przez Tty318_PL
      Witam, czy wie ktoś może co to jest?? Proszę o szybką odpowiedź.(International 844sb)

×