Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przecież w zwrotnicach są oryginalnie kalamitki po jednej na stronę i w zupełności wystarczają.

Co do rozmiaru gwintu kalamitek to najlepiej zakładać te małe bo mają gwint M6 i nie ma problemu z gwintownikiem.

Opublikowano

Tak, normalny M6, Są też chyba z M8 normalnym a 10 juz ma mniejszy skok. U mnie w sklepie mają do wyboru do koloru.

Jak robiłem smarowanie łożyska oporowego to dospawywałem nakrętkę szóstkę i w to wkręciłem małą kalamitkę :)

Opublikowano

Na moje to zwykły licznik, takie stosowano w pokosówce, w niektórych białoruśkach budowlanych albo w agregatach prądotwórczych z CCCP (z obojętnie jakim silnikiem), gdzie nie ma standardowego obrotomierza z licznikiem.

Ukraińskie i inne tanie wersje ciągników: JUMZ, T40 i T25 nie miały obrotomierza, tylko takie coś.

Mam nawet taki na strychu, ale popsuty :(

Opublikowano (edytowane)

Witam,uważam że to były montowane w pierwszych wersjach i modelach ruskich takich jak Białoruś,Jumz ,MTZ, T25 i wiele innych, zanim zastosowali licznik z obrotomierzem :P Pozdrawiam.

Edytowane przez wieslaw16
Opublikowano

To jet warsie licznika na rosyjski rynek ale mnie nie oto chodzi

 

To zdjecie z ogłoszenia na tablicy traktor gez żadnej ingerencji wszystko oryginalne jak nowy 671 mtg tylko ten silikon pod korpusem licznika?????

Opublikowano

A ja jak wybije szybę to jadę z wymiarami do szklarza i zakładam klejoną bo hartowana rozsypie się pod byle uderzeniem a klejona pęknie i zostaje pęknięta i się jeździ.W moim Władku to mam trzy pęknięte i trzy dobre klejone i to od ładnych paru lat i są a w c 360 przednią uderzyłem delikatnie kluczem i już jej nie było.

Opublikowano

Witam Panowie. Zauważyłem, że w moim władku strasznie krzywo kręci się tylne prawe koło. Co może być tego przyczyną???? Dodam, że poprzedni właściciel podczas orki tak jeździł, aż urwał prawe ramię belki. Być może pług uderzył w koło i coś uszkodził. Jak mogę sprawdzić gdzie tkwi usterka 

Opublikowano

U mnie prawe koło we Władku też się kręci jak pijane już tak 25 lat. Kiedyś ojciec wypierniczył się jakoś tak że chyba gwiazda w kole się skrzywiła i jest troszkę sfatygowana. Mam zamiar kiedyś kupić nową gwiazdę, albo tę dać do prostowania. Po dłuższym czasie źle to wpływa na szpilki zwolnicy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v