Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam pytanko co to za część na tyn zdjęciu?. Ta część znajduje się pod przełącznikami świateł i po chwili pracy ciągnikiem strasznie się grzeje i aż topi tam kable.Ewentualnie proszę mi powiedzieć jaka to moze być przyczyna grzania tych kabli.

Proszę o pomoc i dziękuje z góry.

post-51101-0-91392400-1337441955_thumb.jpg

Opublikowano

Ok tylko czemu po jakimś czasie to się grzeje, topi kable i nawet brakuje ładowania wtedy. Dodam tylko, że tam idą 3 białe i 2 czerwone, i właśnie te czerwone się topią, a światła nie są do tej puszki podłączone. Może być to zwiazane ze zbyt dużym ładowaniem, alternator jest od dużego fiata.

Opublikowano

Być może masz zwarcie w instalacji. A jak nie to odłącz to całkowicie zepnij przewody razem za izoluj i po kłopocie.To jest opornik żeby świecy żarowej nie spalić.Ja odłączyłem to cudo i świeca grzeję bez ale tylko do 30 sekund i władek pali zimą bez ale a na tym dziadostwie to mogłem 5 minut grzać i miał problem a do tego jest podłączony kabel od alternatora także ładowanie przechodzi przez niego i też się grzeje amperomierz pokazuję ze słabo ładuje. :) Pozdrawiam

Opublikowano

Kolego z tego co kojażę to do tego opornika idzie Pięć kabli 3 biale i 2 czerwone czyli mam je wszystkie spiąć razem ze sobą tak ??, a jak bym ich nie spią to nie bedzie ładowania? A czy przez duże ładowanie może też tam topic te przewody ??

Pozdrawiam

Opublikowano

Też może być ale to po zegarze by było widać jak jest za dużo wysunięta na plus to jest za duże.sprawdź miernikiem jak jest 14,5 V to jest dobrze jeżeli więcej to regulator do wymiany za dużo sadzi w akumulatory i się grzeje.Po odpaleniu wskazówka wychyli się na połowę wskaźnika potem zbliża się do zera i koło zera się utrzymuje to jest dobrze :)

Opublikowano

Własnie że według wzkaznika pokazuje dobre ładowanie, akumulatory maja rok niecały tylko że niby pokazuje to ładowanie a puzniej nie odpale go i musze z prostownikiem latać :D. A jak by był zepsuty regulator napięcia to by też pokazywał ładowanie?? To co kolego mówiłeś przedtem o tych przewodach co idą do tego opornika to mam ich spiąć razem wszystkie Pięć przewodów?? czyli 3 biale i 2 czerwone. A jak bym ich nie spinał to bedzie ladowanie??

Opublikowano

Zepnij je razem tylko nie na tym oporniku tylko śrubka 5 wszystkie kable razem skręcić taśma i zaizolować jak nie złączysz razem to nie będzie przejścia na świecę żarową.Ale poszukaj kolego jakiegoś zwarcia bo jak ty odpalisz a potem latasz z prostownikiem to masz gdzieś zwarcie.Być może że opornik ma w sobie zwarcie i rozładowuje akumulatory.A ładowanie sprawdź :) pozdrawiam

Opublikowano

a do tego jest podłączony kabel od alternatora także ładowanie przechodzi przez niego i też się grzeje amperomierz pokazuję ze słabo ładuje. :) Pozdrawiam

Bajki piszesz kolego.

 

Zmień całą instalację na tą z c-360. Jak już się zaczną problemy z tą ruską instalacją to nigdy już nie będzie spokoju ciągle coś będzie trzeba grzebać...

A co niby ma sprawiać te problemy i w czym instalacja od C-360 jest lepsza? Może to że nie ma świecy i problem znika?

 

Kolego @Irek28 masz działająca kontrolkę świecy żarowej? Nie świeci się przypadkiem?

Sprawdź czy po włączeniu "masy" - odpaleniu ciągnika nie grzeje się świeca żarowa. Jeśli tak to sprawdź stacyjkę, Prawdopodobnie ona do wymiany, ma zwarty styk od świecy.

Przewody się grzeją bo są brudne połączenia na oporniku dodatkowym świecy( Jak widać na załączonym zdjęciu), rozkręcić i przeczyścić i już nie będzie problemu.

Opublikowano

Jesli chodzi o jakosc instalacji w ruskim ciagniku to jest ona okropna. Tez mialem z nia wiele problemow. Okolo dwa lata temu zmienilam cala instalacje wraz z alrernatorem. Wszystko bylo dobrze a jakis miesiac temu zbowu zrobilo sie jakies zwarcie. Jak bym mial drugi raz robic to tez bym zalozyl od c360.

 

Opublikowano

 

 

 

A co niby ma sprawiać te problemy i w czym instalacja od C-360 jest lepsza? Może to że nie ma świecy i problem znika?

 

 

 

Napiszę tak. Jeśli ktoś ma ciągnik od nowości nic nie grzebał w instalacji i to nawet to w miarę chodzi i kable są grube i chyba dobre jakościowo. Ale jak się kupi a ktoś w nim już coś kombinował kleił itp. to ciężko się później w tym połapać.

 

W czym instalacja od c-360 jest lepsza? Według mnie najważniejsze to dużo prostszy schemat, łatwiej znaleźć usterkę, większa ilość bezpieczników, i nie ma tych puszek typu: przekaźnik rozrusznika zewnętrzny regulator napięcia itp. wadą może jest, że te instalacje obecne są zrobione ze strasznie cienkich kabli ale jak się nie przesila oświetleniem to powinno chodzić. Wszystko zależy od sposobu użytkowania .

 

A świecę można też przecież podłączyć nawet jak już ktoś się uprze to przez ten opornik albo inny aby te 9 V było.

Opublikowano

Przy zapalaniu wladmirca , silnik dostaje lewych obrotów co to za przyczyna???

 

 

Sprawdź kąt wtrysku paliwa, może być za wczesny, jak ustawić kąt już opisałem w

Pomoc w opisie znaków na kole pasowym w T-25.

Opublikowano (edytowane)

na ciepłym silniku może to się zdarzyć gdy jest słaby akumulator

chodziło mi o to ,,Przy zapalaniu wladmirca , silnik dostaje lewych obrotów co to za przyczyna???"

po prostu nie zauważyłem ostatniej strony

Edytowane przez GoRAL1
Opublikowano

Witam- jedynie obrotami silnika, ponieważ IWANEK nie posiada dwóch prędkości, ani regulacji wału odbioru mocy, i nie wiem o czym piszesz GoRAL1- co ma z tym wspólnego słaby akumulator i ciepły silnik ,chyba żle zrozumiałeś to, o co koledze chodzi :) Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

chciałbym szybsze obroty ponieważ mamy tą przystawkę od młocarni i chcielibyśmy t-25 napędzac krajzege a ma troche zawolne obroty wałka wom , a i czy władek powinien miec od nowości sprężarke [hodzi o te I wersje]

Edytowane przez t-25

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v