Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam Kolegów !

 

Chciałbym prosić o poradę odnośnie składania silnika w MF255.

 

Jak mają być założone panewki łożysk głównych wału ? Instrukcja napraw podaje, że zamkami po przeciwnych stronach, ale tak się nie da - skrajnych pokryw łożysk nie obrócę. Rozumiem, że to błąd w instrukcji, tak ?

 

Druga sprawa dotyczy panewek korbowodów - tu też mają być zamkami po przeciwnej stronie - bo wedle oznaczeń na pokrywie i korbowodzie to zamki mają być po jednej stronie (też niezgodnie z ilustracją w instrukcji).

 

A jeśli chodzi o same korbowody - w którą stronę mają być odwrócone - zamkami na wałek rozrządu czy na pompę wtryskową.

 

Przepraszam za przydługawy post, ale wolę rozwiać wątpliwości zanim złożę silnik, niż później się martwić.

 

 

Pozdrawiam,

Traktorzysta19

Opublikowano

Masz racje że panewki muszą byc złożone zamkami do siebie, inaczej się jak zauważyłeś nie da A korbowody najprawdopodobniej mogą być dowolną stroną obrócone byleby wszystkie były w tą samą.

Opublikowano

Witam !

 

 

Kolego Karol445 dzięki za odpowiedź. Co do korbowodów - kiedyś obiło mi się u uszy, że są niesymetryczne i muszą być założone określoną stroną.

Prosiłbym jeszcze innych użytkowników o potwierdzenie moich przypuszczeń.

 

 

Pozdrawiam,

Traktorzysta19

Opublikowano

Zawieź korbowód czy tam krobowód :D do zakładu by rozwiercili czy rozfrezowali to na maszynie, to musi być prostopadle do wału, ręcznie zrobisz skos. A co do wymiaru nie chce mi się szukać, rozwierca się zawsze pod dany sworzeń, nie na ogólny wymiar.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez toof
      Witam
      Przymierzam się do zakupu trochę większego ciągnika niż C-330 i zdecydowałem, że będzie to Ursus 3512. Docelowo ma on pracować z kosiarką rotacyjną, rozsiewaczem, owijarką a w przyszłości z większym opryskiwaczem. Śledząc ogłoszenia głównie na OLX ceny tych ciągników wahają się w przedziale 30-35 tyś. PLN, a egzemplarze w tzw. stanie fabrycznym kosztują nawet powyżej 50. Oczywiście wszystkie pracowały na kilku ha, wszystkie uszanowane w oryginale itd. Moją uwagę przykuło ogłoszenie o fabrycznie nowym 3512, jak się później okazało, faktycznie nowym tylko pochodzącym z Pakistanu. Cena kusząca bo 49900 więc jak za nówkę to naprawdę ok. Problem tylko w tym, że te ciągniki sprzedawane są bez gwarancji. Dlatego zwracam się do Was z zapytaniem: czy ktoś miał do czynienia z tymi Ursusami? Jeżeli tak to bardzo proszę o informację. Być może wiecie coś więcej niż można znaleźć w internecie. Wiem że podobny temat już kiedyś został założony ale nie do końca wyczerpuje zagadnienie. Z góry dziękuję za Waszą pomoc.
      Pozdrawiam  
    • Przez shiftmp3
      Witam serdecznie, mam  zużyte panewki na podrzutniku cenna dość wysoka moje pytanie brzmi czy ktoś dorabiał takie panewki z jakiegoś materiały ? może teflon  albo coś? 
    • Przez goorall_88
      Dzień dobry, 
      Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 
      Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 
      Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 
      Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

    • Przez pulek227
      Witam
      Mamy taki problem z odpaleniem ciągnika mianowicie po przekreceniu kluczyka kontrolki się zapalają po chwili gasną i jak chce zakręcić rozrusznikiem to nic się nie dzieje. Dopiero jak przypadkowo bujnalem kabina to trochę zakręcil.
      I wygląda to tak że jak przechyle troche kabinę to kręci i pali normalnie a jak kabina jest normalnie to po przeleceniu kluczyka nic się nie dzieje 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v