Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dobra kumam teraz o czym mowa.Według mnie  powinieneś zdjąć dekiel od skrzyni ten z prawej strony i sprawdzić czy na górnym wałku niema luzu .Kolejna rzecz to wałek  napędu popy i wom.Mowiłeś że jest lużny to nie oznacza że tam jest wszystko ok.Wyciągnij go i zobacz czy coś tam się nie dzieje.Bo to co ty tu opisujesz to wygląda na to że górny wałek w skrzyni po wciśnieciu sprzęgła się obraca    .Drugi wariant to by musiały dwie rzeczy naraz się popsuć .Czyli sprzęgło nie wysprzęglać  i uszkodzone łożysko  igiełkowe na którymś z biegów na dolnym wałku.Posprawdzaj to i daj znać .Na odległość nie widząc pacjenta to ciężej jest znaleść  przyczyne.

Opublikowano

Panowie a ktoś może mi podpowiedzieć czy małe ciśnienie na wyjściach hydraulicznych może wskazywać na pompę hydrauliczną jako przyczynę szarpania sprzęgła bo mam tylko 155bar i czasem nie ma siły złożyć hydropaka pacjent MF 6180 dynashift rewers elektrohydrauliczny

Opublikowano

Zmierzone na sprzęgle 16 bar natomiast podczas puszczania idzie powoli na 5bar potem szarpnięcie i skok na manometrze i przy dalszym puszczaniu leci na 16. Półbiegi chodzą ładnie podnośnik i wom okej, wspomaganie też nie tak źle tylko problem ze sprzęgłem. Oleje fusch stou 10w40, filtry wszystkie nowe zawór czyszczony pod maską i nie ma różnicy czy napęd włączony czy nie. 

Opublikowano (edytowane)

Kręci się lekko, jedyny dziwny objaw gdy na uwrociu zaczynam ruszać i sprzęgła nie puściłem jeszcze do końca a kołami skręce do opory to ciągnik szarpnie dodatkowo,oraz widać skok ciśnienia 17bar. Poprzedni właściciel twierdził że szarpanie sprzęgła zaczęło się po wymianie orbitrola ale ile w tym prawdy to nie wiem.

Edytowane przez andrews
Błąd
Opublikowano

Mam problem z MF 6180, szarpie sprzęgło, ale tylko na rozgrzanym ciągniku, po włączeniu napędu chodzi normalnie, druga sprawa po rozgrzaniu ciężko ukręcic kierownicą, może być opcja, że winny jest orbitrol za sprzęgło? Czy raczej i orbitrol i tulejka napedu do roboty? 

Opublikowano

pompa nowa


opcje są dwie albo orbitrol puszcza tak mocno, że na tej tulejce gubi ciśnienie i wystarczy go wymienić, albo orbitrol i tulejka, przynajmniej według mnie. Miał ktoś doczynienia z czeskim orbitrolem do tego ciągnika?

Opublikowano

U mnie notorycznie siada pompa w 6190. Przez 4 lata To już 3 wymieniłem. Wszystko porobione, skrzynia, sprzęgło, tarczki itd. Myślałem że to od prasy która pracuje na załączonej hydraulice zewnetrznej. Ale wpiąlem zegar w układ i jeśli nie używam żadnej funkcji to pokazuje 50 bar. 

 

Pierwszymi objawami jest szarpanie sprzęgła po rozgrzaniu i słabnące wspomaganie. I wydaje mi się że olej się grzeje chociaż czujnik powinien chyba to wychwycic

Został mi już chyba tylko ten orbitrol do wymiany, bo innego pomysłu już nie mam

Opublikowano
kamil800 napisał:

Z tym szarpaniem. Rozlacza ci sie naped? Nie pytam o kontrolke tylko czy faktycznie rozlacza

Rozłącza, pod obciążeniem nie ślizga się na sprzęgle, tulejka wymieniona, ale nie było gdzie go zagrzać konkretnie jak narazie chodzi, po wymianie orbitrola już było trochę lepiej, a teraz zobaczymy jak będzie

Opublikowano
Dnia 12.09.2023 o 10:46, plati napisał:

U mnie notorycznie siada pompa w 6190. Przez 4 lata To już 3 wymieniłem. Wszystko porobione, skrzynia, sprzęgło, tarczki itd. Myślałem że to od prasy która pracuje na załączonej hydraulice zewnetrznej. Ale wpiąlem zegar w układ i jeśli nie używam żadnej funkcji to pokazuje 50 bar. 

 

Pierwszymi objawami jest szarpanie sprzęgła po rozgrzaniu i słabnące wspomaganie. I wydaje mi się że olej się grzeje chociaż czujnik powinien chyba to wychwycic

Został mi już chyba tylko ten orbitrol do wymiany, bo innego pomysłu już nie mam

Kolego ciekawi mnie czy posiadasz ten ciągnik jeszcze bo z tego co piszesz to dołożyłeś do niego z połowę wartości przez te naprawy w sumie to jestem s podobnej sytuacji tylko ja przez handlarza robiłem skrzynie I jak czytam o tych mechanikach to nie żałuję że sam ja rozebrałem 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v