Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może być problem, bo jest niewłaściwy obieg paliwa, jeśli pada ten zaworek, to ciągnik najpierw zapowietrza się po kilku dniach, potem po dniu, a na koniec po każdym zgaszeniu i albo długo kręci albo wcale nie zapali.

Pompa wtedy też strasznie ciężko się odpowietrza.

 

 

Biorę się za rozbieranie, sprawdzanie, czyszczenie, a jak to nie pomoże to nowy zaworek - oby nie bubel :)  - po wszystkim raport.

Opublikowano

Kolejny kupiony, fabrycznie nowy zaworek.

Nie wiem czy się śmiać czy płakać...

 

attachicon.gifP2280181.JPG

 

A o co chodzi z tym zaworkiem, co w nim jest nie tak? Pytam bo kupiłem, zamontowałem tak jak trzymałem w ręku(tu pytanie bo w środku jest tak jakby na imbus czy przed zamontowaniem do pompy trzeba to wykręcić, bo ja zamontowałem cały). Wymieniłem między innymi odstojnik, pompkę zasilającą, filtry paliwa, wężyki ale pompka ręczna nie zaciąga paliwa, pompuje długo i nie czuję oporu, coś tam poleciało z baku w stronę odstojnika ale malutko po ściance wężyka i teraz się zastanawiam czy ten brak ciśnienia w pompce przy pompowaniu to nie wina zaworka zwrotnego albo tego że nie wykręciłem tego imbusa? Proszę o pomoc.

Opublikowano

Dobra...traktor pali, zaworek zamontowany bez rozkręcania taki jak przywieziony ze sklepu i wygląda na to, że wszystko chodzi jak należy, zobaczymy jutro czy się zapowietrzy czy odpali od razu. 

Opublikowano

U mnie we wladku było robione sprzęgło i docisk podczas montażu nie pasował trzeba było kombinować żeby je zamontować 2 razy oddawałem rolkę od układu bo nie pasowała na ślimak kolki i łożyska szkoda gadać. Panowie może macie jakieś pewne źródła z częściami do wladka ? 

Opublikowano

Kupiłem stacyjkę na 5 pinów, zakładam, nie działa. Sprzedający powiedział że nie ma dobrych stacyjek.

Montował ktoś już inną stacyjkę do władka?

Opublikowano

25 lat temu przerobione na przycisk. Ale stacyjka musi być, ma grzanie świec żarowych.

Sprzedawca mi poradził stacyjka od fergusona, przerabiał ktoś ten temat?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v