Polecane posty

Witam zastanawiam się co zrobić aby na D-35m wchodziło 10 ewentualnie 8 bel 120x120. Zastanawiam się nad rozłożeniem jednej burty na łańcuchy i opuszczenie jej równo z podłogą czy może lepiej trochę wyżej pod większym kontem,ale czy burty wytrzymają nacisk sianokiszonki. Proszę o szybką odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    220

Tu ci mogę z doświadczenia powiedzieć że max to 8 bel(za ciężkie i nie ma gdzie) bo dawniej pożyczaliśmy taką przyczepę. 2 rzędy po 3 bele i 2 na górę. O ile dobrze pamiętam to burty wyrzucaliśmy, zostawało tylko przednia tylko wtedy bele dobrze były pasami spięte i z przody pod ramę złapane. A wracając do pytania to do przymknięcia burt jak załadujesz to ta przyczepa może być przy wąska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

romek6340    220

Może jakoś byś upchał ale ja bym nie ryzykował. Troczę za wąska ta przyczepa. Chyba że właśnie pokombinujesz z tymi burtami aby ją poszeżyć i może...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek330    0

da się spokojnie włożyć 9 bel podpinasz obie burty na łańcuchach tak mniej więcej do połowy i bele wkładasz odwrotnie (tzn. końcem do dyszla) wtedy na dół wchodzi 6 i na górę 3 :D


Ursus jest bogiem, orka nałogiem, ropa podstawą, a żniwa zabawą..... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gadek5228    132

Ja na swoją ładuję 8 sianokiszoki i 10 słomy,bo jest lżejsza,ale z 10-cioma sianokiszonki to już bał bym, się o burtę,żeby się nie wygieła.Burtę podwiązuję na łańcuszkach na równo z podłogą u przyczepy lub lekko wyżej żeby belki leżały stabilniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz95    5

A jakie masz w niej opony? Balonówki czy duże? Bo jak duże to spokojnie 10 sianokiszonki możesz włożyć tylko mocne burty i jazda :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz95    5

Balonówki są trochę słabe ale za to nie siadają tak szybko w łące. Ale jak chcesz otwierać burtę i ją zawieszać to myślę że to wszystko zależy od burty czy wytrzyma. I balonówka też jest stabilniejsza od przyczepy z dużymi kołami :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

A co ma do tego czy opona jest balonówką czyli 10-15 lub 11,5-15 albo czy jest dużym kołem czyli 750-20 lub 825-20 większej bajki nie słyszałem. O wytrzymałości opony świadczy ilość powrózków czyli płócien na oponie pisze np. Mitas 10-15 (14PR) to PR świadczy o ilości płócien i po tym rozpoznajemy czy opona jest mocna czy słaba a nie to czy jest balonówką czy wysokim kołem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SipmaZ224    76

Z tym że balonówki bardziej się grzeją od tych 20'cali przy transporcie i często strzelają, mowa o 10, ponoć 11,5 są dużo wytrzymalsze i się tak mocno nie grzeją na asfalcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    441

Balonówki to tylko w pole. Jak się trochę w transport jedzie to tylko 20", Ja zmieniałem z balonówek na 20" Po asfalcie dużo lżej idą, jak bym jechał z jedną mniej przyczepą. I nie szczelają tak jak balonówki, z używkami nie ma problemu kupić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Jak takie bajki słyszę że balonówki się bardziej grzeją niż wysokie to mnie coś trafia. Skąd wy ludzie bierzecie te wymysły? Jeśli przy samochodzie np. golf2 założy się opony 195/50/R14 albo 165/60/14 to czy te szersze bedą się bardziej grzały? Wytrzymałość opony jest zależna od ilości płócien a nie od wysokośći.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

@ ursus55 Golf to nie przyczepa załadowana ładunkiem :D ,to do ilości pr masz racje.Balonówki są dobre pod racjonalny ładunek,podczas jazdy na dużą odległość z dosyć dużym ciężarem długo nie wytrzymują.Taka akcja zazwyczaj kończy się małym boom.


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    441

Parę dni temu wiozłem blok kamienia. Ponad 9 ton, na przyczepie HL 8011. Opony z tira porządne, 385/80/20" i po 9 bar w każdej. Po 15 km dwie były dość ciepłe. Z kamieniem nie jest tak jak z zbożem czy żwirem, że ciężar rozkłada się równomiernie. Też bałem się żeby nie wyszczeliło któreś koło.

A koła z samochodu osobowego to nie ma co porównywać.Raz do golfa 1 założyłem koła 205 i to była jazda. Ale 2 litry więcej palił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    943

15 nie nadaja sie do transportu bo sa szerokie i niskie, przez to sie grzeja i detka robi bum, oczywiscie wraz z opona

te opony 22.5 sa bezdetkowe wiec nie ma az takiego ryzyka


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SipmaZ224    76

Jeśli na tirach czy autobusach wytrzymują dużo większe prędkości i ładowności to w przyczepach rolniczych powinny być prawie wieczne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jakie numery opona miała?

Nawet nie napisałeś o jaki typ rozrzutnika Ci chodzi, podaj jakieś dane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    441

Sąsiad z terenowego 15" zakłada.Ma falgi skręcane do końca nie wejdą bo rolnicza ma 15,3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Cheesburger
      Cześć. 
      Proszę o poradę - jaka przyczepę z trojstronnym wywrotem kupic?
      Posiadam d47 i ogolnie daje rade - uzywana w zasadzie tylko w żniwa, nadstawki 35 cm i narazie sie nie łamie.
      Potrzebuję jeszcze jedna - ładowność przynajmniej 6t.
    • Przez krzychu652
      Witam,
      czym się różnią przyczepy Metal-Fach 8 tonowe T710/2 i T711/1. Rozumiem, że tak druga ma wymiary paletowe, koła tirowskie w standardzie, ale co tam jeszcze robi te 1250 kg różnicy w masie? Potężniejsze osie? Rama? Grubsza blacha?
      Pozdrawiam.
    • Przez tomb2
      Właśnie odbierać mam nową przyczepe ale widze że instalacja pneumatyczna jest dwuobwodowa :'( W lamborghini podopne bo są gniazda jedna w zetorze już nie, może macie jakąś rade, moze da sie to poprzerabiać ???
    • Gość
      Przez Gość
      Problem dotyczy tej przyczepy http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/224720-class-sprint-c-330s/
      Nie wiem co się stało ale przyczepa wcale nie tnie zbieranej trawy.Ostrzyliśmy już noże ale nic nie pomogło :blink:
      Proszę użytkowników Przyczep samozbierających o jakieś porady . Może trzeba tam coś podciągnąć albo coś ?
    • Przez Calisto
      Witam. Mam pytanie odnośnie przyczepy do Massey Ferguson 375 4wd. Obecnie mam przyczepę bez napędu. O ile przez 80% tras jakie pokonuje to daje radę to czasem zdarza się podjechać pod większe góry z ładunkiem i pojawia się problem bo mocy nie brakuje ale przyczepności do ciągnięcia przyczepy tak. Mam wrażenie, że z podjazdami pod duże góry lepiej dawał sobie radę Ursus C 330 gdzie miałem przyczepę z napędem, nie dużo mocy tam było, ale napęd w przyczepie, która była obciążona pomagał przy podjazdach. Czy są jakieś gotowe rozwiązania, żeby podmienić zwykły most w przyczepie na coś z napędem czy może zwykły most i hydromotor. Massey Ferguson nie ma WOM zależnego tylko 540/1000, chyba, że da się coś w skrzyni zmienić żeby móc uzyskać wom zależny od prędkości jazdy i przełożenia, żeby dobrać odpowiedni most i spróbować to zgrać, żeby w błocie pomagało wyjechać. Myślałem, żeby spróbować zrobić most, który będzie zgrany z jednym biegiem, żeby pod czas dużych podjazdów włożyć jeden konkretny bieg, zapiąć wałek i spróbować podjeżdżać. 
      Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj