Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Co sądzicie o cenie 264 tys. netto za valtre 133 hi tech opony 480, 600, kabina amortyzowana, pneumatyczny fotel i siedzisko dla pasażera znaczy te opony to w standardzie. Ciągnik jest z ad blue i posiada skrzynie mechaniczna.

Opublikowano (edytowane)

mechaniczna skrzynia, dla niektórych pozostaje jeszcze zaletą, ale odnośnie do ceny to jak za 4 cylindry w takiej specyfikacji to cena za wysoka, wyżej masz konkurencje z lepszym wyposażeniem w 6 cylindrach za mniejsze pieniądze JD 6630, a za te 260 to jeśli już chcesz 4 cylindry to jest JD 6534 premium, jedyną przewagą valtry jest przekładnia 50km/h, natomiast biorąc pod uwagę utratę wartości ciągnika to skłaniałbym się ku JD;

 

czy valtra ma miękką oś w tej specyfikacji?

Edytowane przez kissmy...
Opublikowano (edytowane)

Tak ta valtra jest 6 cylindrowa chyba 133 km to moc znamionowa pompa w standardzie to 73 l dopłata 800 zł za pompę 90l i to jest największa dostępna pompa w tym modelu ciągnik jest bez amortyzowanej osi, za os dopłata 12 tys. Biorę jesze pod uwage steyra 6140 komfort profi clasic ecotech cena 245 tys. netto z ad blue, case maxxum 125 multicontroller bez adblue cena 240 tys. netto oba ciagniki maja amortyzowana kabine i szersze opony oraz mf 6465 w standardzie bez ad blue cena ok 265-270 tys. netto.

Wiecie może po jakim kursie korbanek przelicza euro na złotówki czy jest to średni kurs wg. NBP czy kurs sprzedaży wg. NBP? A i za skrzynie 50 musze do valtry dopłacic 2 tys. tzn. za eco speed. Ta cena za valtre to cen bez targowania pierwsza cena którą zaproponował mi dealer za cesa i steyra zreszta też.

Edytowane przez Laver
Opublikowano

to już lepiej pisać o cenach tutaj, to też darmowa baza

 

@Laver aż wierzyć mi się nie chce, te ceny są kosmiczne case/nh/steyr odpychają mnie wykończeniem kabiny i małą liczbą przełożeń, jeśli potrzebujesz ciągnik do transportu to MF z dyna 6 lub valtra, ja chyba skuszę się na JD bo wśród konkurencji ma zbliżoną i korzystną cenę (najlepszy stosunek ceny do jakości) cena jest wyznaczana w zł, więc przy wysokim kursie euro jest to korzystne rozwiązanie, dzisiaj rozmawiałem z kilkoma przedstawicielami i na dzień dobry zaproponowali ceny od 245 do 254 tys zł netto za 6630 z tls,

Opublikowano

Kissmy

A orientujesz się może jaki przyjęli kurs euro przy wyznaczaniu cennika z złotówkach? Znam ceny kilku modeli przed wprowadzeniem nowego cennika i ...

Opublikowano

po 3,7zł za euro liczą, czyli promocja -70gr do euro poniżej kursu 4,4zł za euro, z tego co pamiętam to w 2011 roku odejmowali 50gr, ale jak kupowałem ciągnik to kurs był poniżej 3,9zł za euro

Opublikowano

to już lepiej pisać o cenach tutaj, to też darmowa baza

 

@Laver aż wierzyć mi się nie chce, te ceny są kosmiczne case/nh/steyr odpychają mnie wykończeniem kabiny i małą liczbą przełożeń, jeśli potrzebujesz ciągnik do transportu to MF z dyna 6 lub valtra, ja chyba skuszę się na JD bo wśród konkurencji ma zbliżoną i korzystną cenę (najlepszy stosunek ceny do jakości) cena jest wyznaczana w zł, więc przy wysokim kursie euro jest to korzystne rozwiązanie, dzisiaj rozmawiałem z kilkoma przedstawicielami i na dzień dobry zaproponowali ceny od 245 do 254 tys zł netto za 6630 z tls,

A czy ten jd 6630 jest z flitrem czastek stałych i jaki jest w nim silnik, 2 zawory czy 4 zawory na cylinder? JD do tej pory nie brałem pod uwagę, ale jeśli ma filtr cząstek stałych to opada.

Opublikowano

6630 nie ma jeszcze filtra cząstek stałych, 6R już będą miały - zasadniczo to nic złego, tylko jak każda kolejna norma emisji spalin podnosi spalanie, ma 2 zawory (4 ma w wersji premium - lepsze wyposażenie i wyższa cena), wczoraj oglądałem case 125 i steyr (są identyczne, różnią się kolorem i kształtem dachu, ewentualnie strukturą tworzyw w kabinie - ale w obu jakość jest podobnie podła) i co najgorsze mają skrzynkę o 16 przełożeniach, w JD masz 24 prawie za te same pieniądze, już teraz są problemy z dostępnością ciągników w starej normie dlatego trzeba się spieszyć

Opublikowano (edytowane)

MF 6485 + miękki przód i przedni TUZ 79 tys euro, do negocjacji

79 tys. euro netto?

Po jakim kursie korbanek przelicza euro na złotówki czy jest to średni kurs wg. NBP czy kurs sprzedaży wg. NBP?

Edytowane przez Laver
Opublikowano

to netto, a te ceny za jd 6630 comfort, to za już zamówione ciągniki, cena w złotówkach jest dopiero od czerwca, ale wiąże się z mniej korzystnymi cenami 6630 comfort teraz wychodzi cennikowo 260tys zł, ale już 6830 comfort 270tys zł (a ma lepszą hydraulikę, mocniejszy 10km slnik i 100Nm więcej niż 6630), ja się chyba wstrzymam z zakupem do przyszłego sezonu, jeśli nie nadarzy się jakaś solidna okazja

Opublikowano

strasznie droga ta proxima chyba z dobrym wyposażeniem podałeś

PS; kiedy wejdą forterry HSX

 

już sa w sprzedaży , jest jedna w polsce pokazowa , gdzies nad morzem

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez kubakar117
      Witam Mam problem w Valtrze n134 active mianowicie chodzi o tylny tuz.Czasami potrafi się przyciąć. Po naciśnięciu przycisku mruga kłódka na prawej konsoli z regulacją .
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

    • Przez KlimekPL
      Narodził się kolejny problem w Zetorze 5211. Wymienialiśmy pompę wody na nową, daliśmy nową uszczelkę a miejsce mocowania pompy zostało dokładnie oczyszczone i odtłuszczone, śruby dokładnie i równo dociągnięte a podczas zalewania okazało się, że cały płyn zaczął uciekać właśnie w miejscu mocowania pompy. Gdzie należy szukać przyczyny? Czy jedynym sposobem będzie uszczelnienie na silikon? Bo tak właśnie była zamontowana stara pompa a teraz zamiast tego poszła normalna uszczelka, a płyn ucieka pokaźnym strumieniem (nie kropelkami, tylko normalnie wodospad).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v