Skocz do zawartości

Zetor 5211,7211 - pompowanie rano!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Tak odnośnie nowych pompek zasilających: zapowietrzał się układ paliwowy w kombajnie, kupiliśmy nową pompke, i dalej to samo więc szukaliśmy innej przyczyny. Okazało się że to jednak była wina pompki i nowa była od razu zła- jakość części jest wspaniała

Opublikowano

Panowie ja miałem też taki problem z pompowaniem (u większości Zetorów tak się dzieje), przyczyna: cofające się paliwo do zbiornika RECEPTA: kupuje się zaworek taki który przepuszcza w jedną stronę(w sklepie trzeba dobrać taki od czegoś innego) przecina się przewód doprowadzający pawiwo do pompki i montuje się tam taki zaworek dodatkowy, wówczas paliwo NIE MOŻE SIĘ COFAĆ!!! No i Zetorek WYLECZONY RAZ NA ZAWSZE!!! ;)

Opublikowano

Z tym zaworkiem jest jakieś 30min. roboty, tak jak powiedziałem: kup taki, który przepuszcza w jedną stronę (napewno w sklepie dobierzesz taki, ja nie pamiętam od czego jest ten u mnie) no i do tego dwa zaciski na przewód... Przecinasz przewód zasilający zakładasz z jednej i drugiej strony, no i wężyk zacistami ściskasz I JAZDA!!!

Opublikowano

miałem taki problem w zetorku5211 zmieniałem też pompkę zaworek i dalej... aż w końcu zmieniłem wszystkie przewody gumowe, uszczelki pod filtrami i podkładki miedziane.. pomogło.. aha nie zapomnij zmienić przewodów doprowadzających ze zbiornika. jeśli chcesz także oszczędzić można w miejsca przewodów zaciśniętych "maszynowo" użyć zwykłych węży o średnicy 6 albo 5(zbyt duże węże ''zjeżdżają'' i zastosować zwykłe opaski zaciskowe (używałem czarnych zbrojonych węży- nie tych przezroczystych)

Opublikowano

Z tym zaworkiem zwrotnym nie ma dużo roboty, dosłownie 15-20 min. Masz go na dole pod ręczną pompką do paliwa. Pompki nie musisz odkręcać, bo do zaworka na dole masz dużą śrubę na śrubokręt. Odkręcasz, wymienisz taki tłoczek ze sprężynką, zakładasz, zakręcasz i w pole

;)

Opublikowano

U mnie też tak jest :angry: i to nie jest takie pare razy. Ale to ten tyo tak ma-wszystkie tak mają <_< po prostu bak jest nisko...My sobie z tym poradzilismy:

Wzielismy banke 30 litrów do ciągnika(umocowalismy po lewej stronie-obok kierownicy)...dwie dziurki w korku, przełożyc wezyki i powinno byc ok <_<

Może brzydko wygląda ale jest ok...Spróbój sobie

Opublikowano

Po założeniu zaworka już nie muszę pompować rano. Warunek jest taki że przez pompka ręczna, odstojnik i filtry muszą być szczelne. Odpływ już nie koniecznie. Dzięki za pomysł w końcu za każdym razem z rana nie muszę mieć rąk w ropie przed wsiadaniem do zetorka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomato21
      Witam mam zetora 6245 w ktory założyłem nowy blok po przemrożeniu. Nowy blok jest od 72XX-średnica tłoka 102(bo podobno do 62XX-średnica tłoka 100, już nie produkują). Pompa wtryskowa jest ta sama, nie została zmieniona ani oddana do regulacji/sprawdzenia.
      Wie ktoś czy pompy wtryskowe w 62XX i 72XX różnią się wydatkami lub dawkami paliwa. Jeśli ktoś posiada takie dane to proszę o zamieszczenie.
      Pozdrawiam i dziękuje z góry
    • Przez Piotruniu25
      Ile wchodzi płynu do układu chłodzenia w 5211?Dzisiaj wymieniałem i nie wiem ile powinno wejść.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Czy orientuje się ktoś

      jaki powinien być nominalnie luz na wale w silniku perkins 6, dokładnie jest to T6.354.? Silnik odebrany ze szlifierni i przy mierzeniu występu tłoka, jest wyczuwalny luz, czujnik zegarowy pokazuje 0,04mm - 0,05mm. Czy jest to dopuszczalne? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez wojt
      Witam
      Doradzcie czy to objedzie dajac nowe panewki czy nadaje sie do szlifu, na 4 cylindrze takie rysy na wale, roznica pomdzy gladka powierzczhnia a gdzie rysa jest tak od 0.05 do 0.1.
      Wał nominał 
       








       


    • Przez Włader
      Witam potrzebuje pomocy mam problem z odpalaniem zetora majora 80 z silnikiem deutz 2016 rok. Włączam zapłon kontrolki się zaświecą po chwili zgasną wszystko jest jako powinno być przekręcam kluczyk zakręci  krótko coś rozłączy i nie odpali czy miał ktoś taki sam problem ? Dodam jeszcze że od nowości jest przejechane 500 motogodzin i akumulator jest nowy założony 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v