Skocz do zawartości

Ceny ciągników grupy AGCO (Fendt i Massey Feruson)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na to wychodzi..... To ze drogie to jedno... pytanie co z serwisami ? Jak na razie z tego co słyszę to są problemy. Zarówno z wiedza co niektórych punktów sprzedazy  nie mówiąc o częściach. Przynajmniej marka Fendt. 

Opublikowano

Roltoma na pewno sobie z mf radzi, oni mieli już dobry serwis przed dilerstwem więc mieli z górki

Opublikowano

Nową nie, ale używanych ciągników to z 60 na placu było, prasy i inne duperele, na dodatek robili maszyny dodatkowo prócz to co swoje

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, asmodan28 napisał:

Ja 😉. Powiem Ci tak widziałem SL u Korbanka a potem S na targach.. wydawało mi sie jakby ta S to była marka z marketu w porównaniu do SL te plastiki jakieś inne lakierowanie tez... chyba że mi sie zdawało. Zapytałem handlowca czy moge zmówić SL to powiedział ze na rynek polski jest S. Jak zapytałem czy w niemczech moge kupić SL to sie uśmiechnął i powiedział ze można .... nic z tego nie rozumiem....znowu jakieś zagrywki typu do Polski inny sort ? 🧐

Słuchaj handlowców a daleko zajdziesz, oni ci będą mówić wszystko co się im będzie opłacało.

Kilka lat temu występowały modele 5608, 5609, 5610 - 3 gary, 3,3 l pojemności, 5611, 5612, 5613 - 4 gary 4,4 l pojemności, dostępne były pewnie z lat kilka (na pewno więcej niż 1-2 lata) Po tej serii przyszła seria 57xxSL, a 3 garowce zaczęto wycofywać z produkcji. Seria 57xx SL 4 gary 4,4 l zaczynała się od modelu 5710 SL o mocy maksymalnej lub znamionowej 100 KM. SL sprzedawane były max. 2 lata. Po serii SL weszła seria S, modele od 5709S - 5709S to model chyba pod polski ARiMR, który często lubi zafiksować się na 95 KM ciągniku podstawowym dla gospodarstwa. Seria kończy się na modelu 5713S - około 130 KM mocy maksymalnej.

A te inne sorty i pozostałe ujostwa/wiejskie legendy to są wymyślane przez przedstawicieli, aby opchnąć stare maszyny z placu. Korobanek jak kończył interes z MF-ami to zapchał się serią 57xx SL, Global, 66xx, itp. Seria 66xx szybko mu zeszła z racji słusznych gabarytów i lepszej ceny w stosunku do 57xx SL (opchnął ostatni egz. w maju ubiegłego roku) a z niektórymi placowymi niedobitków pewnie się jeszcze buja do tej pory i stąd takie gadanie.

Oczywiście upadku na jakości nowszych serii też nie można wykluczyć - w końcu teraz liczy się tylko zysk (i przy sprzedaży i na późniejszym serwisie), jakoś czy trwałość to pojęcie względne, określenia generalnie nieprzystające do obecnego kapitalizmu.

Z kupnem nierejestrowanych traktorów 57xx SL bym uważał, bo w między czasie weszły nowe normy bezpieczeństwa, w tym roku od stycznia chyba też coś się pozmieniało, więc nierejestrowana SL-ka to towar wysokiego ryzyka i trzeba przed jej zakupem ogarnąć ten temat, żeby nie kupić traktora, którym będziesz mógł jeździć tylko po polu, lesie i krzakach. Jak maszyna jest zarejestrowana, to oczywiście jest to już całkiem inny temat.

NH zrobi taką samą robotę jak MF, ale jak w międzyczasie rozpierdzieli się ze 3 razy, to już po twoich oszczędnościach. Mój znajomy już wyrównał cenę NH T5 105 DC do JD 6 MC (to co kiedyś zaoszczędził oddał 2 serwisom NH, nie licząc straty czasu i nerwów, a T5 dalej użytkowana jest ostro i awarie jej nie opuszczają). MF też nie musi błyszczeć bezawaryjnością - wiele zależy od serii, mocy (musisz myśleć nieraz za producenta - generalnie sam wiesz - dla bezpieczeństwa nie kupuje się najmocniejszych modeli z danej serii), a nawet sztuki i tego jak jest złożona. 57xxS to niestety nie jest jakieś cudo, traktor bardziej pomocnik jak NH T5 - duży pług 3 skibowy obrotowy, agregat uprawowy do 1,7 t wagi, dobrze wyposażony 3 m siewnik solo, rozrzutnik 8-10 t, opryskiwacz 800-1000 l z nie za ciężką belką, to są raczej maszyny dla niego, niezależnie od mocy wpisanej na fakturze zakupu. Za to co zapłacisz za 57xxS kupisz NH T6 125, 145, 155 w dobrym lub bardzo dobrym wyposażeniu lub T7 w podstawie. JD 6115MC, 6120M w dobrym wyposażeniu będzie sporo droższy, 6 MC z promocji będzie miał podobną cenę do 57xxS. Później (na kolejnych szczeblach cenowych) u MF-a masz taką patologię, że za cenę 4 garowego modelu 6712-6713S (silnik 4,9 l) na D4 kupisz sporo większy model 7714 S (silnik 6 garów, 6,6 l) na D4. A dopłata do Dyny 6 jest nieopłacalna, jak ktoś chce mieć inną skrzynię to sensownie jest dopłacać dopiero do DynyVT. U Agco raczej nie można liczyć na jakiś normalny cennik, tak samo jest więc w przypadku zakupu Valtry - jak chcesz coś na 4 garach to się nie pytasz o N114 czy N124 - tylko od razu o N134 lub Txxx i nie szczypiesz się z wyposażeniem, tylko bierzesz wyznaczony przez dealera zwykle wysoki poziom dodatków, bo na tym nic nie ugrasz - chyba że chciałbyś wziąć golasa, wtedy to jeszcze tak.

Edytowane przez Kos_pl
  • Like 2
Opublikowano

Racja kos, z tymi wersjami, mf.aa coś o tym wiem jak było :) Natomiast pamiętajcie przy takim porównywaniu cen o wyposażeniu. Bo w nh często to max 8 halogenów a w maseyu jest 16 a to jest róznica licząc za jednego 500.  Druga sprawa producent opon. 540-stka na tył jednego producenta kosztuje 3 tysie a drugiego 6 i nawet lepiej Tak że pamiętajcie o tym!!!  Jeszcze dodam coś co może wydaje się błahe a jest najbardziej  istotne. 95 konny masey waży 6.5 tony a 95-konny new holand zaledwie 3-3,5 tyle a wiadomo złom teraz droższy :D

Opublikowano
2 minuty temu, sumek666 napisał:

Fanboj MF się znalazł bez wiedzy o NH. 

Zaraz mogę Ci tak samo durne argumenty o MF napisać

Dla ciebie to są durne argumenty  a dla mnie podstawa i wytłumaczenie dlaczego MF jest droższy od NH . Żadnej marki nie chwale i nie potępiam  jezdziłem new holandem 4 lata w szkole i się wyznałem co są warte te ciągniki.

Opublikowano (edytowane)

Ja znalazłem MF 4709 2WD  o mocy 95 KM ważącego 2900 kg. 

I co? To jest jakiś dowód, że MF jest gorszy? 

T5.100 ma 99KM o waży 5400 kg. Więc 2000 kg więcej niż fanboj MF skłamał. 

Edytowane przez sumek666
Opublikowano (edytowane)

O jej, jak się wymieniacie ciosami.

Jak już tak rozpatrujemy masy bez obciążników, to trzeba dodać że 5350 kg jest masą T5 EC z obciążnikami z przodu i z tyłu - po 400 kg. Na przodzie w walizkach a na tyle po 200 kg na koło.

Edytowane przez Kos_pl
Opublikowano

No właśnie w maseyu  90 koni DMC to 10 ton hehe :)  ale sumek ty to umiesz rozbawić. ale spoko :)Ja wojny na kilogramy z tobą nie będę toczył, nawet i MF może 1,5 tony ważyć i co z tego....Marka a marka  to różnica , możliwe że tego nie widzisz ale tak jest.. tak samo jest ze wszystkim innym, twoja pszenica  a pszenica  sąsiada to też różnica, ty po 70 sprzedasz a on po 90 i też musi być.

Opublikowano (edytowane)

tylko JD serii R reszta to złom i strata kasy...

Edytowane przez ozzborn
Opublikowano

a jak dla mnie to najlepiej nie kupować tych wszystkich złomów tylko samemu wyprodukowacn ciągnik jaki się chce ;) bo tak prawdę mówiąc jakiego byście nie kupili to czy to w spalaniu, czy wysokiej cenie zakupu, częściach i awariach wszyscy się zrównamy i tyle jak nie na jednym ciągniku to drugim, jak nie na jednym to drugim dilerze każdy prędzej czy później się przejedzie, taka jest prawda o ;)

  • Like 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      Planujecie zakup nowego ciągnika rolniczego w tym roku? Macie jakieś wyceny nowych ciągników? Odwiedziliście jakiegoś dilera?
      jeżeli znacie ceny nowych ciągników lub zamówiliście nowy ciągnik podzielcie się informacją z innymi użytkownikami, na pewno pomożecie podjąć decyzję.
      Kontynuacja tematu: 
       
    • Przez paweł199413
      Stoję przed wyborem przyczepy jednoosiowej coś w okolicy 4t. Co polecacie. Moze ktoś z was ma coś w miarę na sprzedaż 
    • Przez maniek05
      Witam mam do wymiany opony 420/70/r24 czy Turecka firma OZKA zda egzamin moze jakaś opinia ,dużo jeżdżę po asfalcie  jake opony polecicie
       
    • Przez ursus914mirokk
      Witam chce kupić rozrzutnik obornika SIPMA RO 800 Zefir lub PRONAR NV161/2  czy ktoś posiada taki rozrzutnik jaki podałem lub ma tej firmy?? jake sa wady i zalety ? na co zwrucic uwage 
    • Przez yacenty
      Witam!
      prosze w miare mozliwosci o rozne cenniki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v