Skocz do zawartości
News
coolman111

Ceny ciągników grupy AGCO (Fendt i Massey Feruson)

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Massey

Wiadomość z agroFakt.pl

LowRider    33

Do koncernu AGCO należą ciągniki Fendt, MF, Valtra, Challenger i AGCO. Ten ostatni chyba nie jest w polsce oferowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1rajdzik    14

niebardzo się orientuje w mocy tej serii... to lie ma koni ten 412 ? jezeli nie więcej jak 150 to kurde kupe kasy wydał. jak to kiedyś słyszałem... fendt to jak mercedes... :o


all rights reserved

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    730

druga sprawa to VARIO!!! za to sie placi full kasy


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

W Szepietowie dealer od Korbanka (P.Łukasz nazwiska nie pamiętam)chciał za taki full wypas (naprawdę miał już wszystko 330 tys-tak bez targowania)-za 350 to miałby już chyba z nowej serii z TMS-a zresztą to i tak o wiele za dużo.Tak właściwie to przecież seria 400 nie ma TMS,zawory hydrauliczne sterowane mechanicznie,brak automatycznej klimatyzacji czyli brak tego co ma konkurencja (już słyszę głosy,że Fendt jest POZA wszelką konkurencją  ;D).Tak właściwie to trzeba w nim tyle płacić za skrzynię Vario i za znaczek(skrzynia ta w produkcji jest ponoć znacznie tańsza niż przełączana pod obciążeniem-tak na marginesie).Jak tak czytam zachodnie fora dyskusyjne to jeszcze jedno rzuca się w oczy-awaryjność elektroniki-sami Niemcy piszą,że to jest nic bo z reguły jakiś czujniczek za parę euro-ale-no właśnie ale-oni mają z reguły do serwisu dużo bliżej niż my,mają warsztaty,które znają się na naprawie tego sprzętu a u nas co-Korbanki?

PS.Jak już wielokrotnie pisałem mi Fendt też się podoba (ale tylko Vario)-ale z pewnością nie wydałbym (gdybym miał  ;D) tylu pieniążków tylko za logo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    10

to juz 2 lata jak słyszałem ze Vario to 30% ceny całosci i rzeczywiscie płaci sie u nas za znaczek a co do tych czujnoków to w Polsce w naszych regionach jaro komuś w dżoystick'u przycisk brudem troche sie przyblokował nawet nie chcieli przeczyścić tylko nowy dżoy za 8 tysiaków...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    45

@LowRider a możesz trocha więcej opisac w czym zotawia go w tyle???


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    730

niby nie super traktor ale w okolicy nie znajdziesz zadnej maszyny powyzej 200km ktory nie jest zielona z czerwonymi kolami :( niestety do 200km to mamy duzo roznych ale powyzej tylko jedna marka, przynajmniej tak jest w mojej okolicy


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33
@LowRider a możesz trocha więcej opisac w czym zotawia go w tyle???

Przekładnie bezstopniowe hydromechaniczne osiągają najwyższe sprawności transmisji mocy w zakresie najwyższego przełożenia na danym zakresie - im wyższa prędkość na danym zakresie, tym wyższa sprawność co jest spowodowane tym,że podczas ruszania i jazdy przy małej prędkości większość energii przekazywana jest drogą hydrostatyczną, a w miarę zwiększania prędkości coraz większa część energii jest przekazywana drogą mechaniczną aż do maksymalego przełożenia, gdy 100% energii jest przekazywane drogą mechaniczną (wtedy przekładnia osiąga maksymalną sprawość)

A jak wiadomo mechaniczna transmisja mocy przebiega z bardzo dużą sprawnością, a hydrostatyczna jest okupiona dużymi stratami mocy i dodatkową koniecznością chłodzenia przegrzanego oleju co potęguje straty mocy.

Na przykładzie testu DLG  JD7920 AutoPowr podczas zmiany z I zakresu przy 13-15km/h na II zakres (gzdzie prędkośc maksymalna wynosi ponad 50km/h)  sprawność przekładni spada aż o 10%,czyli przy 200KM silniku straty mocy wzratają o 20KM :o

Fendt ma prostą przekładnię z dwoma zakresami,( z czego ten polowy jest ustawiony bardzo wysoko i powoduje to nieco większe straty mocy podczas wykonywania prac polowych z małymi prędkościami w porównaniu do innych przekładni )  do ok.30 i 50(65) km/h  zmienianymi niestety na postoju.

Przekładnie innych producentów nie różnią się zasadniczo w budowie (zasada działania pozostaje ta sama) z tym ,że oferują więcej zakresów pracy i te zakresy zmieniają się automatycznie w celu przekazywania mocy z jak największą sprawnością.

I tak JD AutoPowr(firmy ZF) posiada przekładnię z dwoma zakresami zmienianymi automatycznie. ZF Eccom stosowana w Deutz-Fahr TTV i Lamborghini R6 RVT posiada 4 zakresy od 0 do 6, 12, 24 i 50km/h zmienianych automatycznie.S-Matic firmy Steyr stosowana w NH TVT, Case CVX i Steyr CVT posiada 3 zakresy od 0 do 15, 25 i 50km/h. Rekordzistą tutaj jest przekładnia ZF stosowana w Classie XERION która posiada aż 8 zakresów.

Inną sprawą są systemy odpowiedziale za współdziałanie silnika z przekładnią, w Fendt'dzie jest to TMS, ale nie każdy model ten system posiada w przeciwiestwie do konkurencji.

Ale i tak przekładnia Vario bije na głowę konwencjonalny power-shift pod względem osiągów, ekonomii eksploatacji i przyjemności z jazdy.

 

Jesli ktoś mnie zrozumiał, to chwała mu za to :D.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

@LowRider-polecam-www.fat.admin.ch/d/veran/praes/2001/sl4ed.pdf -chyba ,że nie wierzysz w szwajcarską precyzję...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Czyli jednak moje na wierzchu... ;D-to jest b.podobne do tej szwajcarskiej stronki-chciałbym nadmienić ,że ten niebieski słupek to New Holland (bez skrzyni Vario)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

dziwi mnie trzopszke przekonanie że fendt jest to ciągnik za***isty  bo chyba troche tak nie jest  niedaleko mnie wzioł na próbe fendta 150-160 km na próbe od korbanka  i tak samo zdychał na 1 działce z wachadłowym famarolem 5x45  jak jego stara 1614  ;D i nie kupił  póżniej miał na próbe CASA  jak woził buraki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kami
      Witam . W tym temacie prosiłbym o pisanie postów związanych z cenami nowych ciągników Steyr, Case, New Holland. Więc jeśli ktoś zna ceny tych maszy to prosze pisać
    • Przez Kas83
      witam czy ktoś się orientuje jakie są ceny nowych ciągników w 2018r
    • Przez aster453
      Chciałbym zapytać o opinie nt. dwóch firm dealerskich : Roltech Dyminy i Rolma Wola Wiśniowa co sądzicie o tych firmach jakie macie doświadczenie z tymi firmami (serwis, zadowolenie klienta itp.)
    • Przez Przemo188
      Witam jestem w trakcie remontu się siewnika Poznaniak 6 z 1993 w oryginalnej wersji był czerwono niebieski lecz w mojej wersji chcę go zrobić czerwono szara coś w stylu kolorystycznyn jak są te nowe
      Zdobyłem wstępne info że
      czerwony to RAL 3020 a szary RAL 7011 
      Proszę o potwierdzenie i jakieś propozycje i sugestie
       
      Wiem że są podobne tematy ale ma tam odpowiedzi na moje pytanie
    • Przez rolnikursus
      Zakładam nowy temat o cenach przyczep rolniczych bo chciałem zobaczyć ile kosztuje nowa Pronarka a tu nie ma takiego tematu jest dotyczący Uni, Metal Techu ale pozostałych marek nie ma.
       
      Wiec tak przyczepa Pronar T635/2 6ton z wyposażeniem plandeka, koło zapasowe, podest jest do sprzedania za 33 tyś brutto, moim zdaniem to bardzo tanio
       
      sorki za błąd w tytule ale dopiero teraz zobaczyłem i nie wiem jak to zmienić
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.