Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dwusprzęgłówka, trzy grupy automatycznie zmieniane, 24 biegi, podłokietnik CommandArm, sprawność 100%, osiem (!) biegów pod obciążeniem.

Podobno 6R dostępne z DD od połowy br.

Opublikowano (edytowane)

Raczej nikt nie użytkuje podobno mają być dostępne od czerwca

Jest to skrzynia dwu sprzęgłowa (tak jak DSG VW) 3 biegi i 8 półbiegów w sumie 24 biegi, biegi i półbiegi zmienia się bez sprzęgła

 

DirectDrive

 

Poszukujesz idealnego rozwiązania przekładni? Takiego, które będzie wiodącym w nadchodzących latach i będzie stanowić przyszłość przekładni w rolnictwie? Przekładni oferującej najwyższy poziom wydajności i wygody. W takim razie przekładnia DirectDrive będzie dla Ciebie idealna! Półautomatyczna, ośmiobiegowa, dwusprzęgłowa przekładnia wyznacza nowe standardy w zakresie szybkości zmiany biegów i wygody.

 

Zwiększenie liczby biegów przełączanych pod obciążeniem do 8 pozwoliło zmniejszyć częstotliwość zmian zakresów, co przekłada się na znaczne zmniejszenie przerw w przenoszeniu momentu obrotowego.

 

Użytkownik może wybrać w pełni automatyczny tryb jazdy, analogiczny do oferowanego przez przekładnię bezstopniową IVT, lub jeden z trzech dostępnych zakresów przełożeń, najlepiej dopasowany do wykonywanej pracy.

 

Zakres A

Do prac wymagających dużej siły uciągu, 8 biegów przełączanych pod obciążeniem pozwala poruszać się z prędkością od 2,7 do 10,8 km/h

 

Zakres B

Do prac z WOM, 8 biegów przełączanych pod obciążeniem pozwala poruszać się z prędkością od 5,4 do 22 km/h

 

Zakres C

Do jazdy po drogach, 8 biegów przełączanych pod obciążeniem pozwala poruszać się z prędkością od 13,8 do 54,5 km/h (W wersji 40K ECO maksymalna prędkość jazdy wynosi 42 km/h).

 

W celu optymalnego wykorzystania możliwości maszyny w trybie transportowym można załączyć przycisk B/C. Przekładnia DirectDrive będzie wtedy wykorzystywać

zakres B i zakres C, a przełączanie między nimi będzie odbywać się automatycznie, gdy tylko wystąpi taka potrzeba.

 

Zestaw biegów pełzających

 

Opcjonalny zestaw biegów pełzających umożliwia poruszanie się z prędkością zredukowaną do 180 m/h przy prędkości obrotowej silnika wynoszącej 2100 obr./min.

Edytowane przez Duzy1
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Sprawność 100 %, tyle to nawet zwykły wałek nie ma, bo na łożyskach będą jakieś straty. Niech żyją marketingowcy ;) .

Opublikowano

Ale niestety DirectDrive nie będzie dostępna w mniejszych modelach z serii 6R:/ z tego co piszą na stronie JD to te skrzynie będą dostępne od modelu 6140R. Mnie ciekawi natomiast czy seria 6R będzie posiadała jakąś ulepszoną/nowszą wersję Autopowr, ponieważ ta skrzynia w serii 6030 nie miała dużego zaufania u rolników?

Opublikowano

Z tego wychodzi, że zmiana półbiegów będzie realizowana za pomocą tradycyjnych kół zebatych i sprzęgieł na zasadzie preselekcji. A nie jak dotychczas za pomocą sprzęgieł hydraulicznych. Stąd pewnie mowa o wyższej sprawności. 100% to oczywiscie nawijanie przysłowiowego makaronu na uszy klientom. Ale fakt faktem, że skrzynie dwusprzęgłowe zawojowały już praktycznie świat osobówek jako te najszybsze. Więc trafią pewnie do do ciągników i ciężarówek z czasem. Cena pewnie będzie kosmiczna więc nie prędko taki ciągnik na drodze spotkamy.

Opublikowano (edytowane)

Pisząc o tym że trudno będzie spotkac taki sprzę też o tym pomyślałem. Boorąc pod uwagę MGR i tempo pracy urzedników to najwcześniej za 2 - 3 lata.

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano

Ale niestety DirectDrive nie będzie dostępna w mniejszych modelach z serii 6R:/ z tego co piszą na stronie JD to te skrzynie będą dostępne od modelu 6140R. Mnie ciekawi natomiast czy seria 6R będzie posiadała jakąś ulepszoną/nowszą wersję Autopowr, ponieważ ta skrzynia w serii 6030 nie miała dużego zaufania u rolników?

 

nie miała zaufania bo po prostu mało kto taką brał bo to wiąże się z dopłatą a każdy chce kupić jak najtaniej jak najlepszy sprzęt, tak nie ma:D

Opublikowano

Skrzynia montowna tylko w seri 6r od modelu r6170. Cenowo DirectDrive z Eco 6.485euro + Kabina Premium Plus 1.000euro+SiedzenieD63C 750euro=min.8235euro za DirectDrive w podłokietniku Comand Arm. .

Opublikowano

Skrzynia montowna tylko w seri 6r od modelu r6170. Cenowo DirectDrive z Eco 6.485euro + Kabina Premium Plus 1.000euro+SiedzenieD63C 750euro=min.8235euro za DirectDrive w podłokietniku Comand Arm. .

 

A co ma siedzenie D63C do skrzyni biegów?, czy bez takiego siedzenia (z elektrycznymi nastawami) dobra skrzynia bedzie brzydko wyglądac? Wyjaśnij mi to bo nie widze zwiazku między tymi dwoma produktami.

Opublikowano

Pisząc sprawność 100% miałem na myśli, że nie powoduje ona strat wewnętrznych takich jak w przypadku przekładni hydro-mechanicznych :)

Tak sprawność może istnieć jedynie na papierze. W realu nigdy nie osiągniesz układu idealnego bez względu czy to przekładnia hydrauliczna czy mechaniczna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v