Skocz do zawartości
cinek246

Nowe przekładnie DirectDrive w ciągnikach John Deere serii 6R

Polecane posty

cinek246    0

Witam czy ktoś wie coś o tych skrzyniach ?? Może ktoś użytkuję traktor wyposażony w taką skrzynię ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek2800    0

Dwusprzęgłówka, trzy grupy automatycznie zmieniane, 24 biegi, podłokietnik CommandArm, sprawność 100%, osiem (!) biegów pod obciążeniem.

Podobno 6R dostępne z DD od połowy br.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    8
Napisano (edytowany)

Raczej nikt nie użytkuje podobno mają być dostępne od czerwca

Jest to skrzynia dwu sprzęgłowa (tak jak DSG VW) 3 biegi i 8 półbiegów w sumie 24 biegi, biegi i półbiegi zmienia się bez sprzęgła

 

DirectDrive

 

Poszukujesz idealnego rozwiązania przekładni? Takiego, które będzie wiodącym w nadchodzących latach i będzie stanowić przyszłość przekładni w rolnictwie? Przekładni oferującej najwyższy poziom wydajności i wygody. W takim razie przekładnia DirectDrive będzie dla Ciebie idealna! Półautomatyczna, ośmiobiegowa, dwusprzęgłowa przekładnia wyznacza nowe standardy w zakresie szybkości zmiany biegów i wygody.

 

Zwiększenie liczby biegów przełączanych pod obciążeniem do 8 pozwoliło zmniejszyć częstotliwość zmian zakresów, co przekłada się na znaczne zmniejszenie przerw w przenoszeniu momentu obrotowego.

 

Użytkownik może wybrać w pełni automatyczny tryb jazdy, analogiczny do oferowanego przez przekładnię bezstopniową IVT, lub jeden z trzech dostępnych zakresów przełożeń, najlepiej dopasowany do wykonywanej pracy.

 

Zakres A

Do prac wymagających dużej siły uciągu, 8 biegów przełączanych pod obciążeniem pozwala poruszać się z prędkością od 2,7 do 10,8 km/h

 

Zakres B

Do prac z WOM, 8 biegów przełączanych pod obciążeniem pozwala poruszać się z prędkością od 5,4 do 22 km/h

 

Zakres C

Do jazdy po drogach, 8 biegów przełączanych pod obciążeniem pozwala poruszać się z prędkością od 13,8 do 54,5 km/h (W wersji 40K ECO maksymalna prędkość jazdy wynosi 42 km/h).

 

W celu optymalnego wykorzystania możliwości maszyny w trybie transportowym można załączyć przycisk B/C. Przekładnia DirectDrive będzie wtedy wykorzystywać

zakres B i zakres C, a przełączanie między nimi będzie odbywać się automatycznie, gdy tylko wystąpi taka potrzeba.

 

Zestaw biegów pełzających

 

Opcjonalny zestaw biegów pełzających umożliwia poruszanie się z prędkością zredukowaną do 180 m/h przy prędkości obrotowej silnika wynoszącej 2100 obr./min.

Edytowano przez Duzy1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

atomik    145

zapowiada się ciekawie w końcu na coś ta kasa ogromna z badań się przydaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sprawność 100 %, tyle to nawet zwykły wałek nie ma, bo na łożyskach będą jakieś straty. Niech żyją marketingowcy ;) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jurand210    0

Ale niestety DirectDrive nie będzie dostępna w mniejszych modelach z serii 6R:/ z tego co piszą na stronie JD to te skrzynie będą dostępne od modelu 6140R. Mnie ciekawi natomiast czy seria 6R będzie posiadała jakąś ulepszoną/nowszą wersję Autopowr, ponieważ ta skrzynia w serii 6030 nie miała dużego zaufania u rolników?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Z tego wychodzi, że zmiana półbiegów będzie realizowana za pomocą tradycyjnych kół zebatych i sprzęgieł na zasadzie preselekcji. A nie jak dotychczas za pomocą sprzęgieł hydraulicznych. Stąd pewnie mowa o wyższej sprawności. 100% to oczywiscie nawijanie przysłowiowego makaronu na uszy klientom. Ale fakt faktem, że skrzynie dwusprzęgłowe zawojowały już praktycznie świat osobówek jako te najszybsze. Więc trafią pewnie do do ciągników i ciężarówek z czasem. Cena pewnie będzie kosmiczna więc nie prędko taki ciągnik na drodze spotkamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492
Napisano (edytowany)

Pisząc o tym że trudno będzie spotkac taki sprzę też o tym pomyślałem. Boorąc pod uwagę MGR i tempo pracy urzedników to najwcześniej za 2 - 3 lata.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek2800    0

Pisząc sprawność 100% miałem na myśli, że nie powoduje ona strat wewnętrznych takich jak w przypadku przekładni hydro-mechanicznych :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Dwusprzęgłowa skrzynia moze być konkuręcją dla przekładni vt w ciągnikach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cinek246    0

ciekawe jaka bedzie dopłata do tej skrzyni , ? I czy taki traktor z taka skrzynią bedzie zaprezentowany na Polagrze premiery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Skrzynia DirectDrive ma być dostępna w 6-cio cylindrowych modelach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cinek246    0

Dziękuję wszystkim za odpowiedź , więcej informacji może uda mi się zasięgnąć podczas Polagry premiery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mincek18    8

Ale niestety DirectDrive nie będzie dostępna w mniejszych modelach z serii 6R:/ z tego co piszą na stronie JD to te skrzynie będą dostępne od modelu 6140R. Mnie ciekawi natomiast czy seria 6R będzie posiadała jakąś ulepszoną/nowszą wersję Autopowr, ponieważ ta skrzynia w serii 6030 nie miała dużego zaufania u rolników?

 

nie miała zaufania bo po prostu mało kto taką brał bo to wiąże się z dopłatą a każdy chce kupić jak najtaniej jak najlepszy sprzęt, tak nie ma:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateo12    0

Skrzynia montowna tylko w seri 6r od modelu r6170. Cenowo DirectDrive z Eco 6.485euro + Kabina Premium Plus 1.000euro+SiedzenieD63C 750euro=min.8235euro za DirectDrive w podłokietniku Comand Arm. .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kent    1

Skrzynia montowna tylko w seri 6r od modelu r6170. Cenowo DirectDrive z Eco 6.485euro + Kabina Premium Plus 1.000euro+SiedzenieD63C 750euro=min.8235euro za DirectDrive w podłokietniku Comand Arm. .

 

A co ma siedzenie D63C do skrzyni biegów?, czy bez takiego siedzenia (z elektrycznymi nastawami) dobra skrzynia bedzie brzydko wyglądac? Wyjaśnij mi to bo nie widze zwiazku między tymi dwoma produktami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek16m    102

Pisząc sprawność 100% miałem na myśli, że nie powoduje ona strat wewnętrznych takich jak w przypadku przekładni hydro-mechanicznych :)

Tak sprawność może istnieć jedynie na papierze. W realu nigdy nie osiągniesz układu idealnego bez względu czy to przekładnia hydrauliczna czy mechaniczna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrValterka    4

Ciekawe jak będzie się sprawowała bo mieliśmy 2 w polsce skrzynie bezstopniową w valtrze i ze tak powiem skrzynia wykończyła żywot ciągnika :D Co sądzicie o 6150r z najprostszą skrzynią?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

DD4.bmpDla zaspokojenia ciekawości pokaże kilka fotek jak to mniej więcej będzie wyglądało

post-24914-0-53775700-1353061565_thumb.jpg

post-24914-0-26873000-1353065686_thumb.jpg

Edytowano przez wjanusz23

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Co może być przyczyna zakleszczania sie w C-360 na wsteczym biegu ??? Na innych sie nie zakleszcza ( raz w roku na 2 ). Kilka razy tak sie zakleszczył ze było trzeba cały lewarek rozbierać. Problem z tym zalkeszczaniem na wsteczym jest od nowości, jak tylko wyjechał z fabryki
    • Przez Bartek2997
      Witam
      Dzisiaj odebrałem swój ciągnik od mechanika który zrobił mi generalny remont silnika. W trakcie remontu okazało się że tarcza sprzęłowa ma już tylko 9mm więc zgodziłem sie na wymianę. Dzisiaj okazało się że przy włączaniu biegu słychać lekki zgrzyt a sprzęło jest odpowietrzone,na starej tarczy problem nie występował tylko pokazał się zaraz po jej wymianie.
      Co to może być? Czy po wymianie tarczy coś trzeba coś regulować o czym mógł zapomnieć mechanik?
    • Przez ziutek92
      Witam panowie i panie mam problem ze swoja zakupioną od nowości R. dodam że przebiegu ma 690mth i jest w bardzo dobrym stanie krótko mówiąc dbam o swój ciągnik. Problem tkwi w tym że dzisiaj po odpaleniu wszystko jest ok silnik równo pracuje itd ale licznik co jakiś czas się resetuję zapalają się wszystkie kontrolki tak jak przy przekręceniu kluczyka po zapłonie. Sprawdziłem dziś wszystkie bezpieczniki czy są dobre i czy dobrze są zamocowane i nie zaśniedziałe oraz wszystkie przekaźniki czy ą dobrze zamocowane i czy styki nie zaśniedziałe a problem nie ustał. czy ktoś z was panowie miał już może podobny przypadek? dodam tylko tyle ze na wiosnę była kalibrowana skrzynia i coś tam ten mechanik patrzył w laptopie i od tamtej pory ciągnik nigdzie nie pracował tyko stał czekał na prace sezonowe czy to może mieć jakiś związek z tą kalibracją? 
    • Przez krzysiek15156
      Witam mam problem z licznikiem powierzchni nie liczy mi hektarów nie wiem czemu może czujnik jakiś nie działa czy coś wykalibrowalem heder tak jak pisze w książce i dalej nic włączam diagnostykę na e01 nr 141 i dalej pierwsza liczba to 0 a powinna być 1 już nie wiem co mam robić, może serwis to szybciej naprawi podłącza lapka i to ogarna no chyba że samemu można to zrobić to prosiłbym o dobre rady
    • Przez uireny
      Witam 
      Jestem posiadaczem  John deere 1640
      Mam problemy z hydrauliką i potrzebuje mechanika z okolic Kłodzka, który będzie w stanie zdiagnozować i naprawić maszynę. 
      proszę o jakieś kontakty 
×