cinek246

Nowe przekładnie DirectDrive w ciągnikach John Deere serii 6R

Polecane posty

cinek246    0

Witam czy ktoś wie coś o tych skrzyniach ?? Może ktoś użytkuję traktor wyposażony w taką skrzynię ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek2800    0

Dwusprzęgłówka, trzy grupy automatycznie zmieniane, 24 biegi, podłokietnik CommandArm, sprawność 100%, osiem (!) biegów pod obciążeniem.

Podobno 6R dostępne z DD od połowy br.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    10
Napisano (edytowany)

Raczej nikt nie użytkuje podobno mają być dostępne od czerwca

Jest to skrzynia dwu sprzęgłowa (tak jak DSG VW) 3 biegi i 8 półbiegów w sumie 24 biegi, biegi i półbiegi zmienia się bez sprzęgła

 

DirectDrive

 

Poszukujesz idealnego rozwiązania przekładni? Takiego, które będzie wiodącym w nadchodzących latach i będzie stanowić przyszłość przekładni w rolnictwie? Przekładni oferującej najwyższy poziom wydajności i wygody. W takim razie przekładnia DirectDrive będzie dla Ciebie idealna! Półautomatyczna, ośmiobiegowa, dwusprzęgłowa przekładnia wyznacza nowe standardy w zakresie szybkości zmiany biegów i wygody.

 

Zwiększenie liczby biegów przełączanych pod obciążeniem do 8 pozwoliło zmniejszyć częstotliwość zmian zakresów, co przekłada się na znaczne zmniejszenie przerw w przenoszeniu momentu obrotowego.

 

Użytkownik może wybrać w pełni automatyczny tryb jazdy, analogiczny do oferowanego przez przekładnię bezstopniową IVT, lub jeden z trzech dostępnych zakresów przełożeń, najlepiej dopasowany do wykonywanej pracy.

 

Zakres A

Do prac wymagających dużej siły uciągu, 8 biegów przełączanych pod obciążeniem pozwala poruszać się z prędkością od 2,7 do 10,8 km/h

 

Zakres B

Do prac z WOM, 8 biegów przełączanych pod obciążeniem pozwala poruszać się z prędkością od 5,4 do 22 km/h

 

Zakres C

Do jazdy po drogach, 8 biegów przełączanych pod obciążeniem pozwala poruszać się z prędkością od 13,8 do 54,5 km/h (W wersji 40K ECO maksymalna prędkość jazdy wynosi 42 km/h).

 

W celu optymalnego wykorzystania możliwości maszyny w trybie transportowym można załączyć przycisk B/C. Przekładnia DirectDrive będzie wtedy wykorzystywać

zakres B i zakres C, a przełączanie między nimi będzie odbywać się automatycznie, gdy tylko wystąpi taka potrzeba.

 

Zestaw biegów pełzających

 

Opcjonalny zestaw biegów pełzających umożliwia poruszanie się z prędkością zredukowaną do 180 m/h przy prędkości obrotowej silnika wynoszącej 2100 obr./min.

Edytowano przez Duzy1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

atomik    145

zapowiada się ciekawie w końcu na coś ta kasa ogromna z badań się przydaje


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sprawność 100 %, tyle to nawet zwykły wałek nie ma, bo na łożyskach będą jakieś straty. Niech żyją marketingowcy ;) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jurand210    0

Ale niestety DirectDrive nie będzie dostępna w mniejszych modelach z serii 6R:/ z tego co piszą na stronie JD to te skrzynie będą dostępne od modelu 6140R. Mnie ciekawi natomiast czy seria 6R będzie posiadała jakąś ulepszoną/nowszą wersję Autopowr, ponieważ ta skrzynia w serii 6030 nie miała dużego zaufania u rolników?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    1407

Z tego wychodzi, że zmiana półbiegów będzie realizowana za pomocą tradycyjnych kół zebatych i sprzęgieł na zasadzie preselekcji. A nie jak dotychczas za pomocą sprzęgieł hydraulicznych. Stąd pewnie mowa o wyższej sprawności. 100% to oczywiscie nawijanie przysłowiowego makaronu na uszy klientom. Ale fakt faktem, że skrzynie dwusprzęgłowe zawojowały już praktycznie świat osobówek jako te najszybsze. Więc trafią pewnie do do ciągników i ciężarówek z czasem. Cena pewnie będzie kosmiczna więc nie prędko taki ciągnik na drodze spotkamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    1407
Napisano (edytowany)

Pisząc o tym że trudno będzie spotkac taki sprzę też o tym pomyślałem. Boorąc pod uwagę MGR i tempo pracy urzedników to najwcześniej za 2 - 3 lata.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek2800    0

Pisząc sprawność 100% miałem na myśli, że nie powoduje ona strat wewnętrznych takich jak w przypadku przekładni hydro-mechanicznych :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    1407

Dwusprzęgłowa skrzynia moze być konkuręcją dla przekładni vt w ciągnikach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cinek246    0

ciekawe jaka bedzie dopłata do tej skrzyni , ? I czy taki traktor z taka skrzynią bedzie zaprezentowany na Polagrze premiery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Skrzynia DirectDrive ma być dostępna w 6-cio cylindrowych modelach.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cinek246    0

Dziękuję wszystkim za odpowiedź , więcej informacji może uda mi się zasięgnąć podczas Polagry premiery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mincek18    8

Ale niestety DirectDrive nie będzie dostępna w mniejszych modelach z serii 6R:/ z tego co piszą na stronie JD to te skrzynie będą dostępne od modelu 6140R. Mnie ciekawi natomiast czy seria 6R będzie posiadała jakąś ulepszoną/nowszą wersję Autopowr, ponieważ ta skrzynia w serii 6030 nie miała dużego zaufania u rolników?

 

nie miała zaufania bo po prostu mało kto taką brał bo to wiąże się z dopłatą a każdy chce kupić jak najtaniej jak najlepszy sprzęt, tak nie ma:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateo12    0

Skrzynia montowna tylko w seri 6r od modelu r6170. Cenowo DirectDrive z Eco 6.485euro + Kabina Premium Plus 1.000euro+SiedzenieD63C 750euro=min.8235euro za DirectDrive w podłokietniku Comand Arm. .


Audentes Fortuna iuvat decoratque corona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kent    1

Skrzynia montowna tylko w seri 6r od modelu r6170. Cenowo DirectDrive z Eco 6.485euro + Kabina Premium Plus 1.000euro+SiedzenieD63C 750euro=min.8235euro za DirectDrive w podłokietniku Comand Arm. .

 

A co ma siedzenie D63C do skrzyni biegów?, czy bez takiego siedzenia (z elektrycznymi nastawami) dobra skrzynia bedzie brzydko wyglądac? Wyjaśnij mi to bo nie widze zwiazku między tymi dwoma produktami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek16m    102

Pisząc sprawność 100% miałem na myśli, że nie powoduje ona strat wewnętrznych takich jak w przypadku przekładni hydro-mechanicznych :)

Tak sprawność może istnieć jedynie na papierze. W realu nigdy nie osiągniesz układu idealnego bez względu czy to przekładnia hydrauliczna czy mechaniczna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrValterka    4

Ciekawe jak będzie się sprawowała bo mieliśmy 2 w polsce skrzynie bezstopniową w valtrze i ze tak powiem skrzynia wykończyła żywot ciągnika :D Co sądzicie o 6150r z najprostszą skrzynią?


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

DD4.bmpDla zaspokojenia ciekawości pokaże kilka fotek jak to mniej więcej będzie wyglądało

post-24914-0-53775700-1353061565_thumb.jpg

post-24914-0-26873000-1353065686_thumb.jpg

Edytowano przez wjanusz23

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szostiwf88
      Jeżeli ktoś szuka siłownika do maski John Deere 5620, 5720, 5820 o oznaczeniu AL175748 lub RE206116 to zamiennikiem jest siłownik, sprężyna gazowa FORD Mondeo IV Sedan klapy bagażnika - sedan 03/07- np. (FA Krosno 24477).
      Ja taki wstawiłem pasuje idealnie jak oryginał, a kosztuje ok. 30zł.
    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez _Grzesiek_5
      Witam, mam takie pytanie a mianowicie problem. Gdy podłącze np kosiarkę i chce ją podnieść to owszem, podnosi na siłowniku ale gdy puszczę gałkę to kosiarka zaraz opuszcza, tak jakby nie trzymał rozdzielacz albo nie do końca się zamykał, również to się dzieje z podbieraczem przy prasie, podniesie i zaraz opuszcza. Czyżby rozdzielacze do remontu? Czy może jakoś trzeba ustawić? Raz na jakiś długi czas podniesie i trzyma, ale to naprawde rzadko się zdaży 😳
    • Przez mati5048
      Witam. Mam problem z ciagnikiem jd 3640 , po podłączeniu owijarki pod cisnienie oraz oryginalny wolny splyw nieotwiera sie silownik od obcinania foli( sipma maja) wyrzucajac dzwignie na neutralny silownik sie otwiera dodam ze ten silownik otwiera sie neutralnie bez cisnienia. Czyli pierwsze co to pomyslalem, że przyczyna jest ze olej niewraca wolno do skrzyni, dorobilem drugi wolny splyw od gory, silownik sie otwiera ale przewod cisnieniowy drga jak szalony. Niewiem czemu tak sie dzieje, dodam ze reszta wszystko ladnie chodzi a pod innym ciagnikiem normalnie sie otwiera
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj