flywin

Uszczelnieie MTZ82

Polecane posty

flywin    1

Witam , jak Uszczelnić Dobrze MTZ82 96r cały czas leje się z Regulatora siłowego i Siłownika

było już wymieniane uszczelnienia (O-Ringi) , pomagało to na chwilę

nie wiem czy to jest spowodowane tym , że te zestawy naprawcze są do niczego , czy ktos może wie gdzie kupić w Lublinie Dobry Zestaw taki? cy może jednak w Hydrualice siłowej kupować oringi na wzór z Zestawu

 

W Lublinie w czescie do MTZ/Belarusa Zaopatruje się w Firmie Boras

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomencki184    13

Witam , jak Uszczelnić Dobrze MTZ82 96r cały czas leje się z Regulatora siłowego i Siłownika

było już wymieniane uszczelnienia (O-Ringi) , pomagało to na chwilę

nie wiem czy to jest spowodowane tym , że te zestawy naprawcze są do niczego , czy ktos może wie gdzie kupić w Lublinie Dobry Zestaw taki? cy może jednak w Hydrualice siłowej kupować oringi na wzór z Zestawu

 

W Lublinie w czescie do MTZ/Belarusa Zaopatruje się w Firmie Boras

 

 

Ruskiego nie uszczelni nigdy na perfekt.Co do zaopatrywania się w części u Borasa (sam u niego kupywałem)ale są tanie części w Hurtowni Rolnex Boras właśnie bierze od nich części.Znajduje się właśnie w miejscowości Łucce koło Lubartowa na allegro mają trochę powystawianych części.A z uszczelnieniami tak to jest spróbój na sylikon złapać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
flywin    1

no ale na sylikon nie da rady bo to masz w siłowniku po tym tłoczysko chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

flywin    1

tam leje się Superol zalewałem nawet 20W50 też nic nie daje ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    821

Na bank da się tak zrobić żeby nie ciekło. Mi z regulatora się nie leje, za to lało się z rozdzielacza pod kierownicą. Też mówili że się nie da. Kupiłem zestaw naprawczy, potem do sklepu i oringi porządne zamiast tych ruskich. Ponad pół roku i nawet się nie spocił rozdzielacz.Albo masz kiepskie uszczelmnienia albo rozklekotany regulator. Gdzieś musi być przyczyna.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grabarz    28

A może tłoczysko ma jakiś zadzior. Wujek ma taki problem kupił nowe aku i miały wadę fabryczna ze po 15 min pracy aku się gotowały, kwas poleciał na tłoczysko wżarło się i ma nie równa powierzchnie i olej teraz cieknie. Ja mam ten ruski zestaw naprawczy i jakoś mi nie cieknie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
flywin    1

no tak ale ja podziękuje za taka konserwacje ;p

ja chyba zakupie dobre oringi w sklepie Hydrauliki Siłowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    475

Co do siłownika może ci się tłoczysko zużyło ?Bo u mnie w t 25 tak samo ciekło mino nowych uszczelnień[nie było żadnych rys na tłoczysku]  i przestało cieknąć dopiero po wymianie tłoczyska,nowe tłoczysko do siłownika C-100 kosztuje 78zł na allegro z uszczelniaczami .




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    309

ruski siłownik to banalne do uszczelnienia tylko wymień wszystkie uszczeliki a nie jak ci z serwisu ci mówili ze plastików się nie wymienia.. Żeby było suche to najwazniejsze jest dobrze uszczelnic pokrywe gdzie tłoczysko pracuje Przychodzą 2 oringi, i 2 tulejki plastikowe a na sama góre taki gruby uszczelniacz. Jak uszczelniłem ruskimi uszczelkami to rekami go nie ruszysz. W t25 też zawsze były problemy zrobiłem raz porządnie na oryginałach wszystko powoli i dokladnie. Trzeba uwazać też na tą rurke można przyciąć oringi przy odrobinie antytalentu


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez alkobusb6
      Witam mam pytanie czy można rozjechać MTZa 1025.3 od tylnego mostu aby wymienić uszczelkę między skrzynia a tylnim mostem , czy jednak trzeba rozjechać go najpierw od sprzęgła 
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez sosik88
      Witam,
      Mam nadzieję, że piszę w dobrym miejscu bo żaden ze mnie forumowicz i założyłem konto specjalnie żeby przedstawić mój problem :). Posiadam nowy ciągnik MTZ 1025 i jest on mega zmulony w porównaniu do moich 3 innych mtz 82 i 2x820. Serwis gwarancyjny twierdzi że jestem przyzwyczajony do ciągników bez doładowania gdzie moment obrotowy jest od samego "spodu" lepszy niż w tych doładowanych i tego doładowanego turbina wręcz na niskich obrotach hamuje. Mechanikiem nie jestem ale coś mi się to nie widzi. Wydaje się że to niemożliwe bo gdy czasem widzę jak te modele sobie radzą gdzieś na filmikach to mam wrażenie że to idzie jak dzik w kukurydze. Mój egzemplarz dostaje "życia" ale to gdzieś od 1400-1500 obrotów a to dla mnie trochę  lipa bo ja zajmuję się zrywką drewna przyczepą gdzie nie ma potrzeby tak "cisnąć" jedynie gdzieś przy wyjazdach przy dużym ładunku. Trochę się boję że jak go wezmę do pracy to przy obrotach WOM ustawionych na 1000 jak włączę pompę przyczepy na obrotach niskich(prawie bez gazu) to mi zgaśnie maszyna. Pompa wtryskowa nie jest jak w moich zwykłych ruskach tylko MOTORPAL czeski. W ogóle reakcja na gaz jest jakaś opóźniona, po wciśnieciu pedału wydaje mi się że pierwszą sekundę ciągnik się "zastanawia" czy będzie się rozkręcał czy nie i dopiero zaczyna się coś dziać. Może użytkownicy podobnych modeli mogliby coś doradzić lub utwierdzić mnie że faktycznie muszę się przyzwyczaić do innego stylu jazdy.
    • Przez GenTur
      Witam wszystkich grupowiczów.  WOM w moim MTZ Belarus 1025 przestał kręcić. Podciągnął majster jakieś tarczki, ale nie przyniosło to rezultatu i pod prasą belującą po prostu stanął..😔. Kręci bez podłączonego Wałka. Do wymiany jest jakiś koszyczek, który można zamówić, tylko ktoś sie orientuję, jakie mogą być koszta wymiany tego mechanizmu? Jestem nowym użytkownikiem tego ciągnika. Z góry dziękuje za wszelkie info. Jeśli ktoś ma sprawdzony mechanizm i chciałby go odsprzedać, jestem zainteresowany. Pozdrawiam wszystkich grupowiczów.
    • Przez GenTur
      Witam klubowiczów. Potrzebny taki rozrusznik z 10 zębami od MTZ 1025 2010r. Czy ktoś mi podpowiedzieć, jaką markę rozrusznika wybrać?  Czy ta jest odpowiednia? Pozdrawiam

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj