Skocz do zawartości

[Polączone] Cała prawda o U-1634.


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Ja powiem tak jak kupowałem Ursusa 1734 to mi wszyscy mówili że to jest strasznie awaryjne, teraz mam 5000 mth i mówię szczerze że remontu skrzyni jeszcze nie robiłem więc ja nie wiem czy to zależy od kierowcy czy co ? Teraz ursus 1634 jest ich w okolicy chyba z 15 a może i więcej i muszę powiedzieć że opinie na ten ciągnik są dobre ze skrzyniami nigdy nie było problemu. Z tego co wiem to nie powinno się przerabiać dźwigni od włączania biegów po obu stronach siedzenia ( jak w starszych modelach), biegi powinny być przerzucane przez tą przekładnie ( wodziki) które znajdują się pod kabiną ( w to w chodzą dźwignie zmiany biegów jeżeli znajdują się dwie obok siebie po prawej stronie kierowcy) Tam są smarowniki które najeży smarować!!!!!!! Jeżeli to jest nie smarowane to dźwignie zmiany biegów latają jak chcą a zaś się wbijają dwa biegi na raz skrzynie zablokuje i ona się wtedy sypie. Tą przekładnie idzie kupić to nie są drogie części ,a ta przekładnia przedłuża żywotność skrzyni. Nie wbijać biegów na chama!!! U nas w okolicy pracuje ursus 1634 który jakiś czas temu może z 3 lata temu miał robioną skrzynie po raz pierwszy przy przebiegu 18000 mth dzisiaj ma już przeszło 20000 mth Jak ktoś nie wierzy to niech pisze na pw ja mu dam adres i może sobie go obejrzeć. Moim zdaniem ( nie chce kogoś tu obrazić) ale ursus 1634 to jest jeden z najlepszych ciągników!!! Pozdrawiam.

 

Witam użytkowników forum,

 

rozglądam się za ciągnikiem 1634 bądź 1234, miałby pracować na około 100 ha, głownie agregat uprawowo-siewny i orka. Proszę o opinię użytkowników czy polecają taki ciągnik, jak jest z jego awaryjnością i na co szczególnie zwracać uwagę przy oględzinach.

 

Jest również inna kwestia, może jednak lepszy od Ursusa były jakiś stary Fendt typu 612 LSA? Co o tym myślicie, moim zdaniem naprawy takiego Fendta będą o dużo droższe od Ursusa lecz może niemiecki sprzęt będzie mniej awaryjny od polskiego.

 

Zachęcam do wypowiedzi i z góry dziękuje!

 

Odpowiem ci tak Nie kupuj starych zachodnich ciągników. Polecam ci bardziej 1634 od 1234 dlaczego jest mocniejszy a 100 ha to trochę jest jeżeli ci sytuacja finansowa pozwala polecam kupić ursusa 1734 ja go mam jestem zadowolony ehr pięknie funkcjonuje i nie słuchaj plotek o skrzyniach biegów bo skrzynia jest wytrzymała ja jeszcze żadnych awarii więkrzych nie miałem oprucz tam jakiś drobnych wszelkich rad ci modę jeszcze udzielić na pw.

co do 1634 są to dobre maszyny mocne a w szczególności oszczędne. co do skrzyni nie słyszałem żeby ktoś na nie narzekał ( ciągników tego typu pracuje koło mnie z 15 a może i więcej. Na co patrzeć właśnie jak się włącza biegi bo tam jest taka przekładnia jak pisałem wyżej, na co jeszcze czy tylni tuz jest wzmocniony no i ogólnie jak silnik chodzi czy się dobrze zbiera na obroty nie ma przecieków i ogólnie na stan. Jak kupisz to życzę miłej i bezawaryjnej pracy. Pozdrawiam.

Edytowane przez hebel1224
Opublikowano (edytowane)

A ja napisze jako stary użytkownik użytkownik Ursusów, który na szczęście wyleczył się z Ursusa.

Ursus to złom zwłaszca 1634 ze skrzynią 3 biegową, a że skrzynia wytrzymała 18 tyś to zdara sią taki przypadek , jeden na tysiąc.

 

A 1734 to już tragedia Też mogę służyć nr telefonami którzy mieli takie ciągniki nowe i po paru latach posprzedawali i kupili zachodnie. Tylko silniki w bez awaryjnie chodziły. Zostawili sobie 1614, które do tej pory pracują. Jeden to pługa nie widział, tylko 1614 robiły w pługach.

16 w którym miejscu mało palą? Jak jeździ sią do 1800 obrotów to względnie spalają, ale jak 2 tyś się przekroczy to wir w baku się robi.

Teraz mówię wszystkim wyraźnie wszystko tylko nie Ursus.

 

A jakie masz ciągniki oprócz Ursusów, ze piszesz że Ursus to super ciągnik, z jakim go porównujesz zachodnim ciągnikiem.

Odowiedz konkretnie na to pytanie.

Edytowane przez tomek73
Opublikowano

A ja Ci powiem jak do ciężkiej roboty nie bierz Fendt'a ! Mój pracodawca i którego sobie dorabiam,pomagam itp. też Ursusy pozmieniał na Fendt i ma 614 LSA i 612 LSA bodajże i teraz kupił 308 i wyremontował. 308 - piękny ciegnik,zwinny,szybki,wygodny w dodatku mocniejszy o 2 km od c-385 ale w polu tym chuchrem nic się nie zrobi,c-385 z przyczepą d-47 zasypaną może 1/3 zboza brała na przyspieszenie tego 308 z palcem w d*pie a 308 ciągnął pustą d-55. 614 I 612 To też rewelacja nie jest Niby większy komfort,kabiny na ''poduszkach'' a wstrząsy większe są jak w Ursusach,to samo z mocą. Jego sąsiad ZTS'em 16245 lepiej podjeżdżał nim na pryzmę i w polu z cięższym pługiem sobie radzi niż te Fendt'y. Przyspieszają strasznie,dopiero potem dostają prędkości. I mam naprawdę porównanie do Zetorów i Ursusów(c-385,912,1614 exkport i 1634) Na koniec dodam ze takie bezawarjne też nie są bo albo jakieś porblemy z kontrolkami,raz podnośnik nie podnosi,raz ręczny - niby drobne sprawy ale jednak...

Opublikowano

A ja napisze jako stary użytkownik użytkownik Ursusów, który na szczęście wyleczył się z Ursusa.

Ursus to złom zwłaszca 1634 ze skrzynią 3 biegową, a że skrzynia wytrzymała 18 tyś to zdara sią taki przypadek , jeden na tysiąc

Jeśli mogę się wtrącić.... jako że od 17 lat użytkuję 1634 z całą stanowczością stwierdzam , że to nie przypadek - po prostu , jeden operator na 1000 ma na tyle lekką nogę(miałem wielką ochotę użyć innego sformułowania) , że ciągnik może przepracować bezawaryjnie wiele tysięcy godzin.

16 w którym miejscu mało palą? Jak jeździ sią do 1800 obrotów to względnie spalają, ale jak 2 tyś się przekroczy to wir w baku się robi.

A kto , kto ma choć trochę oleju w głowie(tu już oprzeć się nie mogłem :P ) katuje ciągnik na obrotach 2000+ :rolleyes:

A jakie masz ciągniki oprócz Ursusów, ze piszesz że Ursus to super ciągnik, z jakim go porównujesz zachodnim ciągnikiem.

Odowiedz konkretnie na to pytanie.

nooo - ja żadnego... ale jest to bez znaczenie , bo jaki sens ma porównywanie Syrenki z Mercedesem :rolleyes:

Teraz mówię wszystkim wyraźnie wszystko tylko nie Ursus

...to podobnie jak pewien mój kolega , który również miał 1634 w którym ciągle sypała się skrzynia - a jest na tyle silnym facetem , że dwa razy złamał dzwignię zmiany biegów :blink:

twierdził oczywiście , że to wina konstruktorów i słabego materialu :lol:

Jako , że ciągnik był do d...i trendy w modzie się zmieniły - zapragnął Grzesiu mieć zachodni piękny traktor.... kupił Case - coś pod 200 ps.

Na nowy pług już nie starczyło , więc ciągał starą 5 skibową zagonówkę. Jaka była radoś Grzesia gdy się okazało , że tym zestawem można mknąć do 15km/ godzinę :blink:

No to mknął. Mineły 3 czy 4 lata , w międzyczasie wyleciało troszkę oleju ze skrzyni no i zakatował kolega ciągnik. Kupił starego dederona bo był tańszy niż remont skrzyni a kasy brak.

Grzesio mówi , że gdyby wiedział , ża Case to taki złom , kupiłby inny - lepszy ciągnik :lol:

Opublikowano

Za głupote się płaci ja zdania co do ursusa nie zmienie w naszym rejonie o ursusach serii 34 krąży bardzo dobra opinia. w okolicy pracują 6 ursusy 1734 trzy z nich u gospodarzy jeden z nich obrabia 160 ha i awarii nie ma a reszta w PGR-ach i mają dobre opinie o 1634 krążą opinie jeszcze lepsze więc z tego wynika że maszyny gwizdają a kierowcy są piz*ami. Ja porównuje ciągniki do zachodnich takich jak: MF, D fahr, renault NA PEWNO ursus pod względem awaryjności jest lepszy.

Opublikowano

No niestety jak oleju się nie sprawdza to każdy ciągnik padnie. Ja kupiłem Case to teściu co ma 1634 tylko powiedział że teraz poznam cene części do tych ciągników, on 1634 razbierał 2 razy, a jak zmieniłem rączkę z biegów,

U niego przez 6 lat naprawy dobrze przewyższyły zakup ciągnika, a ciągnik wyglada jakby dopiero co z fabryki wyjechał, a gada że to najlepszy ciągnik. Kupił w tym roku JD 8100 i tylko zaorał nim z 80 ha i dalej 1634 robi. Po prostu stać go, albo z JD coś nie tak.

Opublikowano

Temat może z innej bajki posiadam 1634 od lipca ma troszke słabe aku i czy jest możliwość ładowania na raz dwóch aku pradem 24 v czy osobno 12v kazdy jeden akumulator chcaiał bym tak zeby na raz dwa sie ładowały tylko jak to połączyć

Opublikowano

koledzy ja posiadam zetora 8045 i ursusa 1224 Finn, i jak mialbym kupic jakis ciagnik to tylko z tego samego typu tylko z turbem. Nie bawie sie w wynalazki typu JD, fend ,itd znajomi maja i jedyni goscie co ich odwiedzaja to serwisanci!!!! pozdrawiam

Opublikowano

Witam.Mam nadzieje ze w dobrym miejscu pisze jeżeli nie to proszę o przeniesienie tam gdzie trzeba.Jestem z warminko-mazurskiego.Z racji tego ze poszukuje ciagnika uzywanego a boje sie zachodnich z racji na naprawy padło na urusa 1634 albo cos podobnego.Zatem jestem zainteresowany kupnem Ursusa 1634 po 2000 roku.Może ktoś ma i chciałby sprzedać albo wie kto by miał taką maszynę to bym prosił o jakąś odpowiedź.Moje wymagania to maszyna musi być zadbana mechanicznie i wizualnie no i najlepiej z mojego województwa.Pozdrawiam

Opublikowano
mam 1614 z 95r(różni sie tylko kabina) 7 lat i jedyna awaria to wężyk hydrauliczny od hamulca nawet nie kupowałem nowego bo nie bylo czasu w sezonie i zacynowałem, maszyna nie do zdarcia jedyny mankament to skrzynia nawet nie chodzi o awaryjność tylko o okropne zgrzyty ale mozna sie przyzwyczaić.Oram kvenerlandem 4 obrotową i spalanie na pagorkach i glinie to 12-13 litrów wiec czego chcieć więcej.Osobiście polecam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomaszmab
      Witam wszystkich, kupiłem ciągnik rok temu . Poprzedni właściciel oszukał mnie i nie powiedział że ciągnik ma pęknięty tylny most przy okienku na napęd . Pęknięcie na dole , most pospawany , zaszpachlowany , sączy się olej bardzo powoli. Zbiłem szpachle jak szukałem wycieku to trafiłem na to. Wcześniej myślałem że to na łączeniu między skrzynia a mostem że  gdzieś uszczelka się podwinęła przy zakładaniu itp. A tu takie kwiatki wyszły . Ciągnik z turem. Tak ukrył wadę że wogle tego nie było widać , zaszpachlowane luks . W chłodne dni jak teraz to praktycznie nic nie leci . Co można z tym zrobić ? Wymianiac most ? Czy zakleić , zasmarować dwuskładnikiem i liczyć że nie będzie pękało dalej? Pęknięcie na 15 cm .. 





    • Przez rolnikgospodarny95
      Mam stara deskę rozdzielcza i chcę założyć gnizdo zapalniczki w jakim miejscu usytuować żeby nie zawadzała?
    • Przez Adam20000
      Dzień dobry 
      Planuję pomalować swojego ursusa 1201.Jaką polecacie farbę na blachy kolor żółty. Chciałbym aby malowanie pasowało jak najbardziej do oryginału. Ursus  jest z roku 1981.
    • Przez derxyyy
      1.Dzień dorby mam pytanie zna ktoś na internecie lub wie jakie siedzenie polecić do 1000zł do ursusa 914 mogą być linki? 2. Oraz mam pytanie podesłał by ktoś na je zamocować jak zrobić całe mocowanie lub gdzie można także kupić z góry za odpowiedzi będę wdzięczny. 3. Wie ktoś gdzie można kupić Płyte/Podstawę siedzenia do ursusa 914 z pasującym siedzeniem ?
    • Przez Godzio
      Witam mam Jechałem sobie na pole i wracając zaczął slizgac mi na żółwiu przy startowaniu więc podciaglem tasme i tak robiłem aż skończyła mi sie tasma bo akurat były żniwa i po żniwach zmieniłem mikropompke i tasme nowa i znów ten sam problem tylko dzis zauważyłem że dodatkowo przy żółwiu nie chodzi mi przedni napęd za zajacu zalacz mi przedni napęd i nie slizga sie zajac Wiem przeważnie jest na odwrót że slizga na zajacu i nie pracuje przedni napęd a tu jest na odwrót na żółwiu slizga i przedni naped nie chodzi co może byc nie tak?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v