Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam odświeże trochę temat. Mam do was pytanie. A mianowicie ten odolejacz mam cały ubrudzony w oleju bardzo rzadko używam sprężarki a prAwie wogóle.Czy podczas jazdy ta nakrętka od olejacza powinna być odkręcona czy ma być zakręcona??? I czemu ten odolejacz jest cały w oleju?? Nadmienie że był robiony remont silnika i również ten tłoczek co jest w sprężarce dostał nowe uszczelnienia.

Opublikowano

witam!! mam problem ze sprężarką gdy jest załączona i pracuje pod obciążeniem nie wytwarza ciśnienia. Napompować koło mogę ale chciałem podłączyć hamulce w przyczepie nie wytwarza takiego ciśnienia. Wymieniłem cylinder, pierścienie, zaworki w głowicy sprężarki i dalej nie pomogło.

Opublikowano

sprawdzałem regulator nawet od sąsiada przynosiłem i tez tak samo

 

nawet odkręciłem rurkę wychodzącą od sprężarki przytkałem palcem i dałem rade utrzymać , gdzie moim zdaniem tak nie powinno być. wymieniłem odolejacz bo tam tez jest zawór i też nic.

Opublikowano

A może poprostu powietrze nie dociera do sprężarki stąd możesz utrzymać palcem otwór, sprawdz wężyki od głowiczki przez wąż do kolektora dolotowego czy jest przelot, a prościej to go zdejmij z głowiczki sprężarki na czas próby ,mam nadzieję że napewno założyłeś pierścienie i że ci nie pękły przy wkładaniu

Opublikowano

A zaworki napewno działają poprawnie? jak masz życzliwego sąsiada to skocz do niego i pożycz na minute osiem całą głowiczkę przerzucić je to kilka minut oczywiście całą głowiczkę nie same zaworki, ja też miałem z nimi problem w zwykłej sprężarce rozebrałem wyczyściłem a po złożeniu nie chodzi...

Opublikowano

dzis kupiłem nową głowice i po problemie. A więc nie trzeba było się bawić w wymianę zaworków w starej głowicy, tylko od razu kupić nową. koszt zaworków 28 pln a głowicy 60 pln.

Opublikowano

ja widzialem kilku co calkowicie usunelo i w tamto miejsce dali alternator, mam 3p z anglikiem i musze miec bo za sprezarka mam alternator...ale przerobilem ze tylko chodzi a nienabija nigdzie powietrza

Opublikowano

Witam.Wczoraj chciałem napąpować koło sprężarka w c-360 i niestety za słabo pompuje,nie mogłem dobic!! wczesniej chodziła bez problemu i nagle coś jest nie tak.Czy to wina głowicy?Czy może coś innego?

Opublikowano (edytowane)

prze pacz wszystkie rurki które odchodzą od kompresora do odolejacza czy nie masz pękniętej tej rurki albo po prostu po dokręcaj te rurki, możesz mieć niedokręconą

Edytowane przez PIOTREK44
Opublikowano

Co ma butla i zawór bezpieczeństwa przy pompowaniu kół. Jedno i drugie jest odcięte po odkręceniu nakrętki w odolejaczu. Czasem się zdarza że odkręci albo nawali zaworek w głowicy sprężarki. Odkręć przewód ciśnieniowy zaraz przy głowicy i sprawdz czy sam kompresor robi ciśnienie. Jeśli nie to masz odpowiedz jeśli tak szukaj dalej. Nieszczelność raczej odpada bo byś słyszał. Kombinuj i tyle.

Opublikowano (edytowane)

no może pomyliłem sorry poprawię ten post przepraszam jeszcze raz

jeszcze sobie coś przypomniałem zobacz czy ci z łatwością powietrze dostaje się do sprężarki filtr powietrza czy nie jest zapchany

Edytowane przez PIOTREK44

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v