Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no dzisiaj zamontowałem koło chodzi jak należy-polecam to rozwiązanie-same plusy-1.oszczędza sprężarkę 2.oszczędza olej(jak bierze) 3.podnosi moc silnika o ok 2KM

  • AgroTeam
Opublikowano

@adam5068 jak możesz wrzuć zdjęcia po założeniu całości. Sam myślę nad takim sprzęgłem bo tej dziadowskiej sprężarki używam może ze 4 razy w roku a tak to chodzi tylko i marnuje energię.

Gość Profil usunięty
Opublikowano
no dzisiaj zamontowałem koło chodzi jak należy-polecam to rozwiązanie-same plusy-1.oszczędza sprężarkę 2.oszczędza olej(jak bierze) 3.podnosi moc silnika o ok 2KM

Z tą mocą to tak nie przesadzaj. Ja mam na przewodzie między sprężarką a zbiornikiem powietrza założony zawór. Kiedy nie muszę używać sprężarki otwieram ten zawór i spreżarka pracuje luźno nie sprężajac powietrza. A wtedy pobiera znikomą moc. Ale masz rację kiedy sprężarka nie pracuje to się nie zużywa.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Chodziło mi o to, że u mnie sprężarka pracuje luźno nie sprężając powietrza w zbiorniku tylko pompując je w atmosferę. Ale masz rację, jeżeli sprężarka pracuje normalnie pompujac powietrze do zbiornika, to bardzo możliwe jest, że pobiera te 2 KM mocy. Więc jak ją wyłączysz to rzeczywiście zyskasz te 2 KM.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ale zużywa się bardziej jeżeli ma obciążenie. U mnie po 4000 mth nie widać śladów zużycia na cylindrze. Ale sprężarka cały czas pracuje luźno tak jak napisałem wcześniej.

Opublikowano

moj tata dzisiaj wymienil sprezarke w ursusie c 360 na nowa.gdy juz zlozyl sprezarke itd to odpalil ciagnik i po kilku minutach dzialania ze sprezarki zaczol unosic sie dym i rozlegl sie taki jakby stukot i ciagnik zgasl a teraz nie mozna go odpalic.wiecie moze co moglo sie stac?

Opublikowano

w c 360 napęd bierze z paska klinowego nie z rożądu. A zalałeś sprężarke olejem ?? bo w 3p do sprężarki doprowadzone rurki z z bloku o ile się nie myle w zwykłej trzeba zalaż spęzarke olejam jes tak też w c 330

Opublikowano

Witam jeżeli po tym remoncie doszło do uszkodzenia (zatarcia lub zablokowania)sprężarki to mogło zciąć klin na kole zębatym zozrządu lub też skręcić wałek napędu pompy albo go po prostu upie......o i na tym koniec trzeba rozbierać i patrzeć

Opublikowano

Kolego @waldek315 grubo się mylisz bo w c-360 napęd sprężarki jest z rozrządu. Na jednym wałku jest napęd sprężarki i pompy wtryskowej, więc przyczyna powinna być w ustawieniu rozrządu. Paskiem sprężarka jest napędzana w 3p. W zwykłej c-360 nie trzeba lać oleju do sprężarki.

Opublikowano

Z uwagi na zamknięcie nowego tematu pozwolę sobie jeszcze raz zapytać tutaj.

 

Czy ktoś testował u siebie konkretnie takie koło pasowe sprężarki do 3p Koło pasowe sprężarki do 3p (823101507) - Aukcje internetowe Allegro Ponieważ są też inni producenci (ale sporo drożsi), jestem ciekaw, czy to najtańsze koło się sprawdza. Linki opisywane w tym temacie nie są już aktywne i ciężko sprawdzić, jakie koła używacie. Z tego co już czytałem to nie trzeba nic więcej kombinować ze smarowaniem sprężarki? Jeśli jest inaczej to proszę mnie poprawić. Rozumiem, że po założeniu tego koła trzeba zdjąć osłonę sprężarki bo przeszkadza we włączaniu?

Opublikowano

W c-360 napęd jest z rozrządu, a nie z paska klinowego. A dokładnie z wałka od pomby wtryskowej. Może pompa się przestawiła i paliwo nie w tym momencie jest wtryskiwane, dlatego nie działa. I oto cała filozofia.

Opublikowano

W c-360 napęd jest z rozrządu, a nie z paska klinowego. A dokładnie z wałka od pomby wtryskowej. Może pompa się przestawiła i paliwo nie w tym momencie jest wtryskiwane, dlatego nie działa. I oto cała filozofia.

problem rozwiazany:) okazalo sie ze w wyniku zatarcia cylindra sprezarki nagrzala i skrzywila sie os i w skutek tego przestawil sie rozrzad bylo trzeba tylko cofnac o jeden "zabek" i jest dobrze:) dzieki za wszystkie odpowiedzi

Opublikowano

Witam Serdecznie:).

Mam pytanie mianowicie jak się włącza sprężarkę w C360 tak aby było pompowane do zbiornika który mamy pod blokiem silnika ?. Idą tam jakieś rurki ale jak to przełączyć , jak na razie wychodzi tylko dołem tam gdzie zakłada się np: wąż do pompowania. Chciałbym wykorzystać ten zbiornik tak abym mógł podłączyć np. pistolet do malowania. Bo nie mam ,żadnej przyczepy do której jest potrzebne sprężone powietrze do hamowania. i dlatego chciałbym wykorzystać zbiornik inaczej .mile widziane fotki :(

 

 

 

Pozdrawiam Rafał

Opublikowano

wtedy pewnie jakiś zawór się otwiera i nabija butlę powietrzem ??

PS. na samym dole gdzie zakłada się wąż ,z chyba lewej str. jest taka mała śrubka może nią się zakręca ........

Opublikowano

ta mała śrubka to jest spustowa jak chcesz wyczyścić odolejacz to ją wykręcasz ,a jak chcesz mieć ciśnienie w zbiorniku to zamiast węża do pompowania musisz tam nakręcić specjalna nakrętkę motylkową tak jak pisał kolega wyżej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v