Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

jak nie czuć ssania, to albo jest zawieszony zaworek wylotowy (ciągle otwarty -sprawdzałeś czy nim nie zasysa i nie tłoczy?), albo ssący się nie otwiera -z 60 nie orientuje się czy jest możliwość założyć go odwrotnie, ale w zwykłych sprężarkach stacjonarnych taki efekt daje właśnie odwrotnie założony zaworek

Opublikowano

Będę musiał wymienić tą głowicę,aż się wierzyć nie chce że nowe rzeczy mogą być wadliwe.Czytałem internet i raczej nikt nie narzekał na zaworki w tych sprężarkach.

Jak szybko wam pompują sprawne sprężarki układ w C-360 do 6bar?

Opublikowano

jak sprawdzić? najlepiej ściągnąć głowiczke, i w króciec ssący dmuchnąć-ma przepuszczać powietrze, i następnie zassać -nie powinien puścić; wydechowy odwrotnie-dmuchnąć-ma trzymać, zassać - ma puścić powietrze; z wymianą, bym się zastanowił, jak masz blisko do sklepu i wymienią w cenie, to O.K. ale jeśli miałbyś płacic za drugą, albo masz daleko, to najpierw bym ją sprawdził, zaworki da się rozebrać, może się talerzyk zawiesił, ja np bardzo podobne zaworki kupiłem do zwykłej sprężarki 3 tłokowej, nowe niby nie najtańsze i po kilku godzinach pracy, musiałem je spowrotem wyciągnąć, i dotrzeć talerzyki na cienkim papierze ściernym bo już nie trzymały -na jakość dzisiejszych części każdy narzeka :D ot kupiłem uszczelki pod pokrywy zaworów do 60, 3 pasowały ideal a jedna była za mała-jakby skurczona!

Opublikowano (edytowane)

Ja w krucieć wydechowy wlałem wody i lekko przepuszczał bo kapało. Wydaje mi się że nie powiino tak być.

Czy pierścienie by były dobre muszą być dotarte czy od razu powinny być ok?

Mierzył ktoś ciśnienie wychodząc z sprężarki, jeśli tak to jakie powinno być?

Dziękuje z góry za odpowiedź.

Edytowane przez Ursus_c360
Opublikowano

To są dobre metody sprawdzania zaworków ale paliwowych,sprawdza się wtedy naftą.Zaworki w głowicach sprężarek tą metodą nigdy nie będą aż tak szczelne,dopiero tłok pracując je dociąga i wtedy są szczelne.Kiedyś mierzyłem ciśnienie przy wyjściu takiej sprężarki to manometru 16bar zabrakło,tylko z wydajnością trochę kiepsko ale generalnie sprężarki tego typu nie są złe.

Opublikowano

Witam wszystkich. Wziąłem się za wymianę pierścieni w sprezarce w ursusie c360. I pomijając fakt że wpadło mi kilka kawałków pierścionka do silnika ( Tak.. niech żyje zdolnosc) to mam problem. Mianowicie tłok przesunął.mi się do przpdu (w.stronę obciaznikow silnika ) i przez to nie idzie tego wszystkiego poskładać. Więc pytam kto wie co teraz można z tym zrobić,oraz czemu tak się stalo.
Pozdrawiam serdecznie i liczę na pomoc :)

Opublikowano (edytowane)

Wygląda to w ten sposób że tłok leży na bloku silnika i nie ma na nim zadnego luzu..
I w sumie to nie wiem jak to się stało Ale cały ten mechanizm tłok - korbowod jest przesunięty w stronę przodka.
Nie można go spowrotem przesunąć. A żeby założyć cylinder to brakuje ok 0.5-1 cm :(

Edytowane przez desperat19
Opublikowano (edytowane)

Ale jak zalacze to tłok zapiera się o blok silnika i nie mogę kręcić wałem. A jak bez załączenia kręce i próbuje to wsunac to nie mogę mimo że się już z tym bawilem ponad godzinę.
A i tu drugie pytanie. Bo skoro wpadły mi do silnika kawałki pierścionka to mogę go odpalić żeby rozgrzać olej i spuścić ? Czy lepiej nie ? Bo obawiam się że jakiś kawałek się dostanie gdzie nie trzeba... Myślałem też nad spuszczeniem oleju, odkreceniu miski i wyczyszceniu jej, ale przy tej temperaturze olej jest jak kisiel i nie wiem czy to ma sens.
Zachciało mi sie mieć dobrą sprezarke a teraz d*pa jest nie ciągnik..

Edytowane przez desperat19
Opublikowano (edytowane)

Znaczy tam się dostał.kawałek pierścienia i dlatego nie chce wejść?
Kupiłem sobie taki magnes na sprezynie i tam dlubalem i wyciągnąłem kilka kawałków tego pierscionka.
Kurde myślałem że się obejdzie bez rozbierania..

Edytowane przez desperat19
Opublikowano (edytowane)

kolego, więc dlatego piszę i proszę o wskazówki ;)
zdjęcia porobię jutro i będą w dobrej jakości i z flaschem :D
EDIT.
już zrobione, zdjęć nie bedzie. Dla potomnych wskazowka. Jak korowód nie chce zejść z mimosrodu to trzeba trochę poglowkowac i użyć trochę siły żeby to ustrojstwo przekecic w taki sposób żeby nie zawadzalo o blok.
Wskazówka nr 2. Jak już się zabierać za ustawianie , to ustawić mimosrod maksymalnie do góry i wtedy wszystko ładnie wejdzie.
Dziękuję wszystkim za pomoc!
Jakby ktoś miał coś jeszcze do powiedzenia na temat tych pozostałości po pierścionku w komorze silnika to bardzo proszę ;)
Pozdrawiam !!!

Edytowane przez desperat19
Opublikowano

Cześć! 

Pomierzyłem dzisiaj ciśnienie sprężania ( była okazja bo wymieniałem końcówki wtryskiwaczy) i wyniki wyglądają tak 
1 -25 bar 
2 -25 bar 
3 - 24 bar 
4 - 24 bar 

( pomiar na zimnym silniku, akumulator naładowany i podpięty do solidnego prostownika) 

I teraz moje pytanie do praktyków - jakie ciśnienie sprężania wskazuje na "koniec" silnika ( w instrukcji podają ciśnienie 26-30 bar) ale nie wiem czy poniżej tego 26 to już "kaplica" czy to jest nominalne i te moje pomiary oznaczają że jest jeszcze w miarę?? 

(wymieniłem końcówki i robilem ten pomiar bo STRASZNIE kopcił - na zimnym na biało, pod obciazeniem na siwo - końcówki były wszystkie zużyte)

Gość a1fe26c2
Opublikowano

Teraz nie kopci? Niskie ciśnienie w cylindrze, to niska temperatura gazów wewnątrz niego i słabe spalanie oleju napędowego. Jeździć jakiś czas możesz, ale w końcu silnik będziesz musiał naprawić. Zadaj sobie pytanie czy termin remontu chcesz ustalić Ty, czy wolisz zdać się na ślepy los (zazwyczaj coś psuje się w czasie gdy maszyna jest najbardziej potrzebna)?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v