Skocz do zawartości

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

no ja mam 4 ciągniki na oku może 6... w MGR mam wpisane 95-105 KM i tu się łapią 2 - JD 6095MC i T5.100EC i 3 ewentualnie Arion 420-430. Jeżeli miałbym jakąś super ofertę w co wątpię to może zrobię aneks na 125 KM i wtedy T6 lub 6120M ewentulnie 6 Arion 510. Inne marki odrzucam lub one mnie ;) 

Opublikowano
3 godziny temu, sumek666 napisał:

Opony za wąskie, weź wzmacniany podnośnik - mała dopłata, 

Automatyka jest w standardzie a biegów jest 24x24

Opony w standard w tym modelu to 600 tył 440 przód.Zgadza się że automatyka to standard przy DC ,ale z moich informacji wynika że skrzynia podstawowa to 23x23  przy 40 km/h. 24x24 to 40 km/h eco, lub 50 km/h.Chyba że konfigurator żle pokazuje, Podnośnika nie można już powiększyć w tej serii max 7,800 kg  . Co do opon  uważam ze na moje potrzeby w zupełności wystarczy 520-540.Opony 600 to raczej pod 200 km a nie do 115km oczywiście należy tu uwzględnić  indywidualne preferencje gospodarstwa.

Opublikowano

W mojej opinii jeżeli mówimy o pracy typowo polowej to do 100 KM 520/540, do 140 600 mm do 180 650. Kwestia też jaki ciężki ciągnik. 

7800? A nie 9300?

Ja miałem na testach 24x24 i miał 40 km/h ale ECO w sumie 🤔

Opublikowano
9 godzin temu, sumek666 napisał:

W mojej opinii jeżeli mówimy o pracy typowo polowej to do 100 KM 520/540, do 140 600 mm do 180 650. Kwestia też jaki ciężki ciągnik. 

7800? A nie 9300?

Ja miałem na testach 24x24 i miał 40 km/h ale ECO w sumie 🤔

Cała gama modeli T6 posiada tylny układ zawieszenia narzędzi o maksymalnym udźwigu 7 864 kg na końcówkach kulowych ,w ofercie są tylko słabsze podnośniki. 

Co do skrzyni to 23 bieg osiąga prędkość przy maksymalnych obrotach silnika w okolicach 46 km/h -doszedłem do wniosku że to by mi wystarczyło ,choć pewnie eco było by lepsze. Lecz wiadomo że jest jakiś budżet którego nie chcę przekraczać i niestety trzeba z czegoś zrezygnować .

Opublikowano

a jakie opony są w standardzie w nh i claasie teraz? jak dopłata do 3 tys netto to polecam wziąć trelleborg lub michelin bo jest duża różnica w wysokości bieżnika a co za tym idzie zwiększa się uciąg i żywotność opony

Gość Damian1994rolnik
Opublikowano

Ja we wszystkich Nh trelleborgi dostałem bardzo dobre opony, chwale 

Opublikowano

jak kupowaliśmy claasa axosa to budżet był okrojony i nie chcialiśmy dopłaty to stwierdziliśmy że losowo niech będzie wybór. Byliśmy przekonani że przyjedzie na Mitasach a tu zonk przyjechał na Michelinach i to nie były jakieś stare co leżały na magazynie tylko rocznik z prod. ciągnika ale do większego ciągnika już nie ryzykowaliśmy tylko się dopłaciło chyba niecałe 3k

Opublikowano (edytowane)

 

Dnia 10.12.2018 o 17:51, tomek15h napisał:

Masa ciągnika to główny czynnik wpływający na uciąg.W przypadku new hollanda dane dotyczące masy ciągnika podane w broszurach są podane w taki sposób jak ich moc czyli nie są to wartości znamionowe,tylko osiągane w określonych warunkach. Dla przykładu podam że masa NH t6 125 wynosi 5 430 kg a odpowiedniki case maxxum 115 i sayer  4115 ważą 4 900 kg  .Wszystkie te ciągniki różnią się drobnymi detalami których masa nie ma więcej jak 50 kg. Więc jakim cudem NH waży 530 kg więcej? Kwestia opiera się o politykę i chwyty marketingowe. Ze niby NH to duży ciężki traktor a w praktyce okazuje się że uciągu mu brak.

Mój NH t6.165 ma w dowodzie 5610kg a international 845xl z ładowaczem waży 4900kg więc wątpię porównując te dwa ciągniki obok siebie że nh waży mniej niż 6,5 t ale na wiosnę go zważę bo sam jestem ciekaw 

Dnia 14.12.2018 o 09:28, sumek666 napisał:

To ja się spotkałem z lepszym tekstem w Claasie. New Holland T6 to gowno. Nasz Arion jest zdecydowanie lepszy: patrzę na typa i mówię: A silniki to jakiej marki macie? 

(Claas w modelach Arion 400 i Axion 800/900 korzysta z silników FPT natomiast w serii Arion 500/600 silników JD)

Skąd to ja znam tak samo u mnie było i u daelrów case kubota claas jd xD, a najbardziej HN w kubocie wyśmiewają

Dnia 14.12.2018 o 09:50, rocco0987 napisał:

Co z tego że Claas i NH mają ten sam silnik, zwłaszcza że na silniki akurat w NH nikt nie narzeka. Poza tym jak powiedziałem przedstawicielowi handlowemu Claas ze mają te same silniki co NH stwierdził żeby sobie porównać tabliczki,,, w nowych NH podobno jest CHINA, czy to prawda nie wiem- raczej wątpie ale takie jego słowa.  Z mojego doświadczenia wynika że Claas to praktycznie ta sama jakość co NH.

Silniki są te same lecz w NH jest inny program sterujący

Dnia 10.12.2018 o 21:40, chuck00 napisał:

Z tym uciągiem to nie sama masa decyduje, przekładnia ma również ogromne znaczenie.

Jesteś pewien bo mnie się wydaje że uciąg to powierzchnia styku i masa 

Dnia 10.12.2018 o 22:23, Piters182 napisał:

Dokładnie, ciągniki na przekładniach bezstopniowych w ogóle nie mają uciągu. 

xD- dobre. Nie wiem może słyszałeś to od kogoś co ktoś to słyszał (taki głuchy telefon)

A o to wyjaśnienie:

W przekładniach bezsopniowych skrzynia jak i silnik pracują automatycznie (można przełączyć na manual ale po co dopłacać do AC). Obroty jak i prędkość są zmienne od warunków obciążenia. Mimo iż ustawimy daną prędkość silnik dobiera sobie sam obroty do danego obciążenia lecz jeżeli obciążenie znacznie wzrośnie silnik zwiększa obroty wtedy przekładnia a dokładnie napęd hydrostatyczny w tej że skrzyni ma ciut wolniejszy czas reakcji niż przyrost momentu na silniku. W odczuciu operatora wygląda ten moment tak że jakby ciągnik łapał jakiś poślizg- ale jest to tylko chwilowe odczucie. Jest to jedna z wielu funkcji tych przekładni i żadna skrzynia stopniowa z trybem "AUTO" nie będzie działać tak jak bezstopniowa z tego względu że ta druga ma możliwość utrzymania prędkości niezależnie od prędkości obrotowej silnika i na odwrót.

Taki przykład wiosną było mokro no i wiadomo mało się niezarżnąłem t6 AC. Jak pracuje się na zwykłej skrzyni to jak czujesz że się zapadasz to pedał w podłogę- tak jest pierwsza reakcja operatora a w tego typu skrzyniach wraz ze wzrostem obrotów zwiększa się prędkość na kołach. W bezstopniówce z byt wąskim agregatem w tych warunkach reakcja operatora jest taka sama- czujesz że "idziesz na dno" ale wciskając gaz nie zwiększasz obrotów ani prędkości bo prędkość masz ustawioną na max wciśnięty pedał, ciągnik nie odczuł obciążenia by zwiększyć obroty i zdaje ci się że on nie mam mocy- i tu właśnie przychodzą dodatkowe funkcje które posiada ten że ciągnik ale trzeba je było najpierw ustawić ale jak "kaczka d... nie namoczy to się pływać nie nauczy", a dodatkowo jak się do tej pory jeździło stopniowymi to uwierzcie mi na słowo bezstopniuwka to inna bajka w polu a w transporcie to już trzeba te 100 h wyjeździć by się czuć pewnie i by korzystać ze wszystkich funkcji jakie daje AC

Edytowane przez macin87
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      Planujecie zakup nowego ciągnika rolniczego w tym roku? Macie jakieś wyceny nowych ciągników? Odwiedziliście jakiegoś dilera?
      jeżeli znacie ceny nowych ciągników lub zamówiliście nowy ciągnik podzielcie się informacją z innymi użytkownikami, na pewno pomożecie podjąć decyzję.
      Kontynuacja tematu: 
       
    • Przez paweł199413
      Stoję przed wyborem przyczepy jednoosiowej coś w okolicy 4t. Co polecacie. Moze ktoś z was ma coś w miarę na sprzedaż 
    • Przez maniek05
      Witam mam do wymiany opony 420/70/r24 czy Turecka firma OZKA zda egzamin moze jakaś opinia ,dużo jeżdżę po asfalcie  jake opony polecicie
       
    • Przez ursus914mirokk
      Witam chce kupić rozrzutnik obornika SIPMA RO 800 Zefir lub PRONAR NV161/2  czy ktoś posiada taki rozrzutnik jaki podałem lub ma tej firmy?? jake sa wady i zalety ? na co zwrucic uwage 
    • Przez yacenty
      Witam!
      prosze w miare mozliwosci o rozne cenniki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v