Skocz do zawartości
volvo

Wymiana bąka na filtr pp

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Filtr
volvo    23

Mam pytanie,czy ktoś wymieniał bąka na filtr pp?Mój filtr odśrodkowy ma bicie i nadaje się do wymiany.

Wolałbym założyć filtr wymienny,taki jaki jest w nowszych władkach.Tylko że nigdzie nie można czegoś takiego kupić.

Może coś ktoś mógłby pomóc?Będę wdzięczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    96

Już kiedyś pisałem.

 

Też kiedyś myślałem że tam się wymienia filtr. Kupiłem rozkręcam, a tam rozczarowanie jakaś wirówka siedzi. Miałem nadzieje ze tan wkład(filtr) się na da, ale on jest za długi. Nie da się skręcić obudowy. Nie wiem może jak byś wymienił i tą obudowę na nowsza(dłuższą) to by i pasowało, ale nie jestem pewien. Filtr mam w domu, jak ktoś nie wie jak to wygląda to mogę zrobić zdjęcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    23

Odświeżam temat.Nadal poszukuję obudowy do filtra oleju nowego typu.Nikt nic nie wie?Ewentualnie jakiś inny sposób zamiany filtra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hacki    0

też bym był zainteresowany podstawą filtra

Edytowano przez hacki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    23

Gdzie to można kupić?Oddam połowę królestwa za wiadomość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Takie łepskie chłopaki, do tej pory powinniście sami taka przystawkę zrobić na puszkowy filtr PP np.: taki jak do C-360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    23

Jestem mało zdolna...

Ta obudowa z aukcji to od bąka niestety.

Edytowano przez volvo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    57

https://picasaweb.google.com/116729188208313336651/WladimirecCz2#5787740153696672930

Wszystko się da Ruscy to wymyślili to i Ruscy wiodą prym w udoskonalaniu :D

Ja przy MTZ mam filtr od jakiegoś AUDI jak patrzyłem po oznaczeniach to pewnie i tu da się bez większych filozofii dobrać coś według wymiarów.

Edytowano przez mani51

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    23

To nie chodzi o sam filtr,tego jest jak mrówków a o podstawę do niego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Witam ,nigdy bym nie zamienił filtra wirnikowego na jakiś papierowy, gdyż wirnikowe dokładniej oczyszczają olej pod warunkiem że są sukcesywnie czyszczone razem z wymianą oleju w silniku,ponadto utrzymują lepsze ciśnienie oleju w silniku, pod warunkiem pilnowania luzu osiowego wirnika, albowiem nadmierny luz osiowy powoduje spadek ciśnienia oleju w silniku ;) Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Niestety co do tej kwestii

ponadto utrzymują lepsze ciśnienie oleju w silniku,

 

Mylisz się kolego. Filtr odśrodkowy napędzany jest olejem który wylatuje przez dysze, a więc tracimy trochę oleju jak i cisnienia bo ten olej nie trafia do głównego kanału olejowego, a do miski. Więc nawet przy zdrowym filtrze są straty.

Filtry PP cały olej z pompy przepuszczają przez siebie do głównego kanału olejowego. Więc nie ma strat. Pod warunkiem, że nie jest bardzo zabrudzony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    111

Mowa tutaj oczywiście o filtrze Puszkowym Pełnoprzepływowym.

 

Kolega myślał pewnie o bocznikowym, który jest tak jakby obok układu smarowania, a w miarę zanieczyszczania filtru ciśnienie oleju rośnie. Ten układ nie czyści dokładnie oleju...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Ja bylem na etapie wykonania projektu filtra puszkowego do Władka. Niestety z braku czasu leży nie dokończony.

Myślałem, że zima będzie sprzyjać dalszym pracom, niestety. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    111

Może z rok temu na forum władka ktoś wstawił link z gotowym elementem jaki sprzedawał sklep internetowy do filtra puszkowego co pamiętam coś koło 200zł ale po namyśle wolę raz w roku lekko śię pobrudzić + troszkę ropy na przemycie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    111

Ja bylem na etapie wykonania projektu filtra puszkowego do Władka. Niestety z braku czasu leży nie dokończony.

Myślałem, że zima będzie sprzyjać dalszym pracom, niestety. :(

 

Przecież nie ma śniegu, dojazdu odgarniać nie trzeba, co chcesz od tej zimy? Mrozu nie ma, można remontować, konstruować, palić w garażu nie trzeba :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez adi972
      dlaczego w ruskim jak wrzucam wsteczny i na 1 to coś huczy
    • Przez Kondzik100
      Mój władek ma za małą dawke paliwa i sie zastanawiam gdzie mu sie ja podkreca . I tu mam do was pytanie gdzie i czym sie podkręca ??
    • Przez Eliasz
      Witam
      Ostatnio jadąc sobie drogą zauważyłem że na kopalni w dzrzewkach robi t-25 tylko z przednim napędem gdy zajechałem do domu sprawdziłem w swoim Władku czy posiada jakieś wyjście jest tam coś takiego chyba to czyli taka pokrywka z boku skrzyni tylko nie wiem co jest pod nią bo nie miałem czasu rozbierać
      i moje pytanie brzmi następująco ile może kosztować napęd i gdzie mógłbym go dostać oraz najważniejsze czy będzie on pasował
      Z góry wielkie dzięki
    • Przez wladek_t25
      Witam
      Po odpaleniu na jałowym bietu gdybdodaje gazu to z 700 obr. na 1800 zbiera się elegancko, lecz sprawa się typie gdy chwilę pojeżdze. Pod lekkim oporem wejście z 900 obr. na 1500-1600 to zajmuje z 10 sekund!! Nie wiem w czym rzecz, od średnich do max obr. wkręca się tak jak powinien. Pompa po regeneracji, nowa sekcja. Próbowałem delikatnie podregulować dawkę paliwa na większą, i to też nic nie dało. Kąt wtrysku idealny, co do mm. Co robić Panowie? Mam drugą pompę Ale w niej trzeba by było ustawić poprawną dawkę paliwa na stole probierczym. Jest może ktoś z okolic Elbląga i mógł polecić dobrego pompiarza? Ja zawiozłem do niby specjalistycznego zakładu to zmienili sekcję i mi ją oddali, nawet na stole jej nie regulawali bo założyłem ją to musiałem obroty regulawać i ten wkręt stop od gaszenia bo wykręcili. Zawiozłem drugiego zakładu w okolicy to opowiedzieli że pomp od ruskich nie przyjmują...
×