Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

korpus założyłem z 4514, dwa wałki trzeba wymienić bo jest inne uzębnienie. reszta czeka. poszukuję orginalnego mosu ale cięzko coś znaleść. Jeżeli potrzebujesz taki korpus to mogę załatwić koleś chce 3000 zł.

Opublikowano

heh czyli jednak.. pół wartości traktora tak jak w przypadku 60tki... no ale może dla Ciebie ekonomicznie było to w jakiś sposób uzasadnione... w sumie kupiłbyś inny traktor to nigdy nie wiesz w jakim stanie masz podzespoły a co swoje to swoje bo chyba do padlliny tego nie zamontowałeś :>

Opublikowano

no cóż... jeśli Tobie świat się kończy na 3514 to współczujemy ;) no chyba że z jakiegoś powodu do wykonywanych prac tylko on się nadaje ze względu na moc, wymiary i brak biegów ;) a dostać za ursusa 35 tys to marzenia a za 45 to znaleźć można już piękne zabawki oczywiście mocniejsze

Opublikowano

Mój świat nie kończy się na 3514, wiem że są inne dobre traktorki w podobnych albo i niższych cenach ale ja nie zamierzam sprzedawać mojego traktorka i wymyśliłem sobie, że będzie mieć przedni napęd i tyle, lubię wyzwania i zrobić coś po swojemu żeby było tak jak ja chcę !!! Po przednim napędzie mam już nowe pomysły na ulepszenia ale wszystko w swoim czasie.

Opublikowano

Jeśli kolega @piterxxx chciałby liczyć koszta to zapewne sprzedałby swojego Ursusa i kupił inny bo adaptacja przedniego napędu nigdy do opłacalnych nie należy:) Ale on chce sobie przerobić to przerabia, jakby zamarzył sobie o silniku odrzutowym i go założył to jego i wyłącznie jego sprawa a my możemy sobie poczytać:) Powodzenia i niech się sprawuje.

Opublikowano

spokojnie bedą i fotki jak tylko bedzie gotowy :D trochę kiepsko u mnie z czasem, dlatego tak to mozolnie idzie, niektóre drobiazgi trzeba dorabiać a nie jestem w posiadaniu odpowiednich maszyn wiec muszę zdać sie na pomoc innych a to zawsze trwa, pewnie można expresowo ale wtedy też kasa jest extra :rolleyes: a jak to mówią na dobre żeczy warto poczekać !!!

Opublikowano

Jak obiecałem są i fotki, wprawdzie nie wszystko jeszcze zrobione ale została już tylko kosmetyka i parę detali, ważne że wszystko pasuje i działa, teraz już tylko czeka na testy w pracach polowych  :rolleyes:

post-156725-0-35115800-1468246078_thumb.jpg

post-156725-0-15098200-1468246102_thumb.jpg

post-156725-0-84905700-1468246122_thumb.jpg

post-156725-0-84146300-1468246146_thumb.jpg

post-156725-0-61481400-1468246161_thumb.jpg

post-156725-0-04123200-1468246178_thumb.jpg

post-156725-0-59813500-1468246193_thumb.jpg

post-156725-0-55567400-1468246205_thumb.jpg

post-156725-0-67069500-1468246221_thumb.jpg

Opublikowano

Tak jak napisał LUKBOLD grudziądzką trójkę mam. Wcześniej też nią pracowałem ale jak się nieco za dużo zagłębiła to się kopał i zwalniał automatycznie. Teraz nie ma tego efektu, ciągnie równo chyba, że jest bardzo twardo albo wpadnie pług już po ramę to go nieco przydusi. Jednak najlepiej pomoc przedniego napędu da się odczuć w talerzówce, agregacie uprawowym no i z przyczepą po roli - uciąg jest jakieś 30% większy.

Opublikowano

Rozmiar przedni

Dnia 22.09.2016 o 22:52, piterxxx napisał:

Tak jak napisał LUKBOLD grudziądzką trójkę mam. Wcześniej też nią pracowałem ale jak się nieco za dużo zagłębiła to się kopał i zwalniał automatycznie. Teraz nie ma tego efektu, ciągnie równo chyba, że jest bardzo twardo albo wpadnie pług już po ramę to go nieco przydusi. Jednak najlepiej pomoc przedniego napędu da się odczuć w talerzówce, agregacie uprawowym no i z przyczepą po roli - uciąg jest jakieś 30% większy.

Rozmiar przednich opon 11.2-24 ?

Czy węższe ? 

Ciekawy projekt ;)

 

Opublikowano
Dnia 2.09.2015 o 07:25, piterxxx napisał:

Heyka. Jestem w trakcie przerabiania ursusa 3512 na 3514. jak na razie zamontowany mam korpus posredni z wyjściem napędu, Przedni most jest w trakcie doróbki. Jak dokończę i wszystko będzie hulać to opiszę co i jak.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v